Jump to content

Obiekt 3D - Głowa (karykatura)


Coma

Recommended Posts

Witam Was wszystkich.

Jeszcze niedawno prosiłem na tym forum o pomoc w modelowaniu spline`ami. Chciałem tu podziękować @Jim_mee (nie kupowałem lalki, ale porysowałem sobie trochę po szkicach ;] ).

Do rzeczy: przyszedł mi do głowy pomysł na animację. Nie zdradzę jeszcze samej treści, bo nie wiem czy uda mi się w ogóle to zrealizować. Jestem na razie na etapie tworzenia obiektów i postaci, więc droga dłuuuga jeszcze. Więc oto zalążek pierwszej postaci (w zasadzie już drugiej). Zaczynam jak zwykle od twarzy. Z założenia ma to być karykaturka, więc proszę bez komentów typu: 'ten nos jakiś garbaty'.

Aha, no i to początek organiki dla mnie (w zasadzie początki w maxie), więc proszę o wyrozumiałość i konkretne uwagi.

Link to comment
Share on other sites

to troche na twarz nie wygląda. na początek bym ci radził przeglądnąć (ale tak poważnie) jakiś podręcznik od biologii. wtedy zobaczysz, że każda istota z twarzą :D nie ma takiego deltowego czoła. jeśli to ma być karykatura, to raczej uwypuklaj jakieś cechy, kształty, a nie je chowaj. pozniej poprezglądaj jakieś strony dla modelek (bądź modeli) i wychwytuj te cechy, których jest tam najwięcej.

pozatym to pełno błędów w modelu, brak brody, niewymodelowane usta

Link to comment
Share on other sites

Ludzie, wyluzujcie trochę. Zaczynam dopiero pracę w 3Dmaxie i wiem, że "to coś" ma wiele błędów. Właśnie dlatego umieściłem moje wypociny tutaj, żeby ktoś życzliwy wskazał mi co RAZI. Poza tym nie spodziewam się, że stworzę dzieło sztuki, chcę tylko żeby moja praca była poprawna technicznie.

Dzięki Mr.Duck. Zrobiłem pare poprawek (usta, trochę czoło, siatka kaptura). Jeśli chodzi o zaokrąglanie, to wręcz przeciwnie - trochę zaostrzyłem :P

Chciałem na to nałożyć cartoonową teksturkę i taki efekt jakoś bardziej pasuje mi do koncepcji. Po zaokrąglaniach twarz wyszła mi za "pulchna", a to coś ma być niemiłosiernie chude.

Link to comment
Share on other sites

Baton ma 100% racji jak chcesz sie nauczyc modelowania glow:) to mosisz przerobic jakies tutki z ograniki bo nie bedziesz modelowal poprawnie:) i sie nie nauczysz kazdy przerabial choc jeden tutek wiec polecam lekture sa na tej stronie tutki po pl wiec probelemow by nie bylo (jak cos)

aha a jak piszesz ze taki efekt cie zadowala to my chyba nie mamy prawa burzyc twojej koncepcji ze to zle czy tamto

prawda??

pozdro

Link to comment
Share on other sites

mosisz przerobic jakies tutki z ograniki bo nie bedziesz modelowal poprawnie:)
--> przerobiłem nie jeden,bez tego chyba nie wiedziałbym jak zacząć nie sądzisz?

jak piszesz ze taki efekt cie zadowala to my chyba nie mamy prawa burzyc twojej koncepcji ze to zle czy tamto

Dokładnie, dziękuję za uwagę. Rozjaśniliście mi wszystkie techniczne zawiłości tego modelu.

Myślałem, że to forum, a szczególnie ten dział, służą właśnie nauce i dawaniu rad, ale chyba się myliłem.

Link to comment
Share on other sites

--> przerobiłem nie jeden,bez tego chyba nie wiedziałbym jak zacząć nie sądzisz?

hmmmm jest pewna roznica miedzy zaczeciem a stawianiem edge loopow i poprawnym modelingiem...........

 

 

Dokładnie, dziękuję za uwagę. Rozjaśniliście mi wszystkie techniczne zawiłości tego modelu.

Myślałem, że to forum, a szczególnie ten dział, służą właśnie nauce i dawaniu rad, ale chyba się myliłem.

a co mielismy ci rojzjasnic skoro piszesz ze tak ma byc pisalem ze oczy sa do du**:D ze ten kaptur czy co to jest ma duzo bledow i pokaz siatke bo tak to nic nie pomozemy........

pozdro

Link to comment
Share on other sites

ok, zostawmy to na razie. Powalczę trochę sam z organiką. Jak dojdę do jako takiego poziomu i zrobię coś godnego uwagi - na pewno się odezwę.

Dzięki @Nielot007

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy