Napisano 11 Maj 200519 l Witam:) Chcialbym sie dowiedzic co musze zrobic aby po nalozeniu modyfikatora moc malowac texture w photoshopie... wiem ze zapisuje sie to w formacie uvw ale photoshop nie obsluguje tego formatu... POZDRAWIAM
Napisano 11 Maj 200519 l dajesz print screen i wklejasz tylko ten kawałek z prostokąta później zapisujesz plik nakładasz jako materiał i jeśli chcesz w 3dsmaxie zobaczyć rezultat po prostu zapisz obraz w photoshopie
Napisano 11 Maj 200519 l Ojej ale prymitywne sposoby :|... USE TEXPORTER :P ... Albo takiego innego ktory do wektorow zapisuje, tylko nie pamietam jego nazwy. http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/#Texporter Pozdrowienia.
Napisano 11 Maj 200519 l Ja robie render do tekstury (najpierw wrzucam material wireframe) i moge miec siatke w dowolnej rozdzielczosci z dokladnoscia co do pikselka. Bez printscreena i bez dodatkowych pluginow.
Napisano 11 Maj 200519 l Ojej ale prymitywne sposoby :|... USE TEXPORTER :P ... Albo takiego innego ktory do wektorow zapisuje, tylko nie pamietam jego nazwy. http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/#Texporter Pozdrowienia. nie prymitywne tyko proste i skuteczne.
Napisano 11 Maj 200519 l nie prymitywne tyko proste i skuteczne. Mówisz o printscreen? Proste, ale moim zdaniem przestaje być skuteczne jak chcesz np zrobić teksture 2048x2048 albo i większa? Raczej wtedy pojawiają sie problemy z dokładnością, a texporter takich problemów nie stwarza. Ja ten plugin uważam nie za pluga tylko za rzecz praktycznie wbudowaną w max'a, bo przy instalce max'a drugie co automatycznie instaluje to właśnie texporter
Napisano 11 Maj 200519 l szkoda tylko ze do tej pory nie jest on w standarcie. 2048 - żeby takie coś obrabiać to z załozenia trzeba miec w miare kompa, ale przede wszystkim monitor.
Napisano 11 Maj 200519 l Przytoczona przeze mnie rozdziałka w sumie była "z kosmosu" na myśli miałem głównie to, że preferuję dokładność praktycznie "renderowanej" siatki w rozdziałce, którą ostatecznie będę używał, od printscreen'a W standardzie daje się do tego wykorzystać już wspomniany 'render to texture'.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto