MohSETH Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Witam:) Chcialbym sie dowiedzic co musze zrobic aby po nalozeniu modyfikatora moc malowac texture w photoshopie... wiem ze zapisuje sie to w formacie uvw ale photoshop nie obsluguje tego formatu... POZDRAWIAM
Marvey Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 dajesz print screen i wklejasz tylko ten kawałek z prostokąta później zapisujesz plik nakładasz jako materiał i jeśli chcesz w 3dsmaxie zobaczyć rezultat po prostu zapisz obraz w photoshopie
MF Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ojej ale prymitywne sposoby :|... USE TEXPORTER :P ... Albo takiego innego ktory do wektorow zapisuje, tylko nie pamietam jego nazwy. http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/#Texporter Pozdrowienia.
Chalek Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ja robie render do tekstury (najpierw wrzucam material wireframe) i moge miec siatke w dowolnej rozdzielczosci z dokladnoscia co do pikselka. Bez printscreena i bez dodatkowych pluginow.
Ser Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ojej ale prymitywne sposoby :|... USE TEXPORTER :P ... Albo takiego innego ktory do wektorow zapisuje, tylko nie pamietam jego nazwy. http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/#Texporter Pozdrowienia. nie prymitywne tyko proste i skuteczne.
VGT Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 nie prymitywne tyko proste i skuteczne. Mówisz o printscreen? Proste, ale moim zdaniem przestaje być skuteczne jak chcesz np zrobić teksture 2048x2048 albo i większa? Raczej wtedy pojawiają sie problemy z dokładnością, a texporter takich problemów nie stwarza. Ja ten plugin uważam nie za pluga tylko za rzecz praktycznie wbudowaną w max'a, bo przy instalce max'a drugie co automatycznie instaluje to właśnie texporter
Ser Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 szkoda tylko ze do tej pory nie jest on w standarcie. 2048 - żeby takie coś obrabiać to z załozenia trzeba miec w miare kompa, ale przede wszystkim monitor.
VGT Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Przytoczona przeze mnie rozdziałka w sumie była "z kosmosu" na myśli miałem głównie to, że preferuję dokładność praktycznie "renderowanej" siatki w rozdziałce, którą ostatecznie będę używał, od printscreen'a W standardzie daje się do tego wykorzystać już wspomniany 'render to texture'.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się