Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam:)

Chcialbym sie dowiedzic co musze zrobic aby po nalozeniu modyfikatora moc malowac texture w photoshopie... wiem ze zapisuje sie to w formacie uvw ale photoshop nie obsluguje tego formatu...

POZDRAWIAM

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dajesz print screen i wklejasz tylko ten kawałek z prostokąta

później zapisujesz plik nakładasz jako materiał i jeśli chcesz w 3dsmaxie zobaczyć rezultat po prostu zapisz obraz w photoshopie

Napisano

Ja robie render do tekstury (najpierw wrzucam material wireframe) i moge miec siatke w dowolnej rozdzielczosci z dokladnoscia co do pikselka. Bez printscreena i bez dodatkowych pluginow.

Napisano

nie prymitywne tyko proste i skuteczne.

Mówisz o printscreen?

 

Proste, ale moim zdaniem przestaje być skuteczne jak chcesz np zrobić teksture 2048x2048 albo i większa? Raczej wtedy pojawiają sie problemy z dokładnością, a texporter takich problemów nie stwarza.

 

Ja ten plugin uważam nie za pluga tylko za rzecz praktycznie wbudowaną w max'a, bo przy instalce max'a drugie co automatycznie instaluje to właśnie texporter

Napisano

szkoda tylko ze do tej pory nie jest on w standarcie.

2048 - żeby takie coś obrabiać to z załozenia trzeba miec w miare kompa, ale przede wszystkim monitor.

Napisano

Przytoczona przeze mnie rozdziałka w sumie była "z kosmosu" na myśli miałem głównie to, że preferuję dokładność praktycznie "renderowanej" siatki w rozdziałce, którą ostatecznie będę używał, od printscreen'a

 

W standardzie daje się do tego wykorzystać już wspomniany 'render to texture'.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności