Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

Chcialbym sie dowiedzic co musze zrobic aby po nalozeniu modyfikatora moc malowac texture w photoshopie... wiem ze zapisuje sie to w formacie uvw ale photoshop nie obsluguje tego formatu...

POZDRAWIAM

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dajesz print screen i wklejasz tylko ten kawałek z prostokąta

później zapisujesz plik nakładasz jako materiał i jeśli chcesz w 3dsmaxie zobaczyć rezultat po prostu zapisz obraz w photoshopie

Napisano

Ja robie render do tekstury (najpierw wrzucam material wireframe) i moge miec siatke w dowolnej rozdzielczosci z dokladnoscia co do pikselka. Bez printscreena i bez dodatkowych pluginow.

Napisano

nie prymitywne tyko proste i skuteczne.

Mówisz o printscreen?

 

Proste, ale moim zdaniem przestaje być skuteczne jak chcesz np zrobić teksture 2048x2048 albo i większa? Raczej wtedy pojawiają sie problemy z dokładnością, a texporter takich problemów nie stwarza.

 

Ja ten plugin uważam nie za pluga tylko za rzecz praktycznie wbudowaną w max'a, bo przy instalce max'a drugie co automatycznie instaluje to właśnie texporter

Napisano

szkoda tylko ze do tej pory nie jest on w standarcie.

2048 - żeby takie coś obrabiać to z załozenia trzeba miec w miare kompa, ale przede wszystkim monitor.

Napisano

Przytoczona przeze mnie rozdziałka w sumie była "z kosmosu" na myśli miałem głównie to, że preferuję dokładność praktycznie "renderowanej" siatki w rozdziałce, którą ostatecznie będę używał, od printscreen'a

 

W standardzie daje się do tego wykorzystać już wspomniany 'render to texture'.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności