Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam:)

Chcialbym sie dowiedzic co musze zrobic aby po nalozeniu modyfikatora moc malowac texture w photoshopie... wiem ze zapisuje sie to w formacie uvw ale photoshop nie obsluguje tego formatu...

POZDRAWIAM

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dajesz print screen i wklejasz tylko ten kawałek z prostokąta

później zapisujesz plik nakładasz jako materiał i jeśli chcesz w 3dsmaxie zobaczyć rezultat po prostu zapisz obraz w photoshopie

Napisano

Ja robie render do tekstury (najpierw wrzucam material wireframe) i moge miec siatke w dowolnej rozdzielczosci z dokladnoscia co do pikselka. Bez printscreena i bez dodatkowych pluginow.

Napisano
  Cytat

nie prymitywne tyko proste i skuteczne.

Mówisz o printscreen?

 

Proste, ale moim zdaniem przestaje być skuteczne jak chcesz np zrobić teksture 2048x2048 albo i większa? Raczej wtedy pojawiają sie problemy z dokładnością, a texporter takich problemów nie stwarza.

 

Ja ten plugin uważam nie za pluga tylko za rzecz praktycznie wbudowaną w max'a, bo przy instalce max'a drugie co automatycznie instaluje to właśnie texporter

Napisano

szkoda tylko ze do tej pory nie jest on w standarcie.

2048 - żeby takie coś obrabiać to z załozenia trzeba miec w miare kompa, ale przede wszystkim monitor.

Napisano

Przytoczona przeze mnie rozdziałka w sumie była "z kosmosu" na myśli miałem głównie to, że preferuję dokładność praktycznie "renderowanej" siatki w rozdziałce, którą ostatecznie będę używał, od printscreen'a

 

W standardzie daje się do tego wykorzystać już wspomniany 'render to texture'.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.