Napisano 13 Maj 200519 l Witam... Ostatnio kombinuje z animacja membrany:/ Z ruchem niema problemu... Macie jakis pomysl na zrobienie tej "gumy" (fot) ?? Prubuje reactorem ale nie wychodzi... :(
Napisano 14 Maj 200519 l Autor nigdy nie pracowalem z morpherem, nie mam pojecia jak dziala:( Ma ktos jakis tutek?
Napisano 14 Maj 200519 l Ja mam porządny opis w książce. mogę zrobić skan i Ci wysłać, tylko podaj maila. :)
Napisano 15 Maj 200519 l w zakaczniku przyklad - nie jestem pewnien czy po otwarciu przykladu sciezka do pliku dzwiekowego dla kontrolera bedzie poprawna jesli nie, to recznie bedziesz musial ja wskazac wchodzac przez trakview-> ....morpher/properties/choose sound (a pozniej play anim) pozdrawiam Sebastian
Napisano 15 Maj 200519 l Autor Prubuje to odtworzyc i mi nie wychodzi:( ... napiszesz krótko jak to zrobiles?
Napisano 15 Maj 200519 l Wielkie dzieki za tutka, nawet nie wiesz, jaka mi frajdę zrobiłeś. Dziięki temu tutkowi mógłbym w ogóle nie zakładać topicu. :)
Napisano 16 Maj 200519 l gruber007: prosze: 1. robisz cel dla morphera o maxymalnym wychyleniu membrany (zakladam ze orginalny obiekt ma minimalne wychylenie membrany) 1.1 cel dla morphera robisz np. kopiujac orginalna membrane i ukladasz jej siatke tak by tworzyla maxymale wybrzuszenie 2. dodajesz ten cel do morhera ktory przypisujesz do "orginalnej" membrany tej na ktorej bedziesz pracowal 3. wchodzisz przez "track view" do "orginalnej" membrany znajdujesz tam modyfikator morpher a w nim cel ktory wczesciej dodales 4. klikasz na tym "celu" RMB i wybierasz "Assign Controller" -> "AudioFloat" 5. wprowadzasz ustawienia dla "Audio Controlera" i to juz wszystko :) shohunn: jesli to do mnie, to ciesze sie, prosze uprzejmie :)
Napisano 16 Maj 200519 l Autor sbx : to chyba do mnie wyslalem mu na maila video tutoriala o tych faldach skurnych:) Twuj pliczek jest super...Za cholere nie zrobil bym tego bez ciebie:P Wielkie dzieki!! shogunn : spoko:) szkoda ze wczesniej sobie o nim nie przypomnialem jak czytalem twoj temat :/
Napisano 16 Maj 200519 l Sbx, Tobie też dziekuję, zaoszczędziłeś mi duuużo pracy związanej z eksperymentowaniem nie tam, gdzie trzeba. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto