Jump to content

Membrana...


gruber007

Recommended Posts

w zakaczniku przyklad - nie jestem pewnien czy po otwarciu przykladu sciezka do pliku dzwiekowego dla kontrolera bedzie poprawna jesli nie, to recznie bedziesz musial ja wskazac wchodzac przez trakview-> ....morpher/properties/choose sound (a pozniej play anim)

 

pozdrawiam Sebastian

Link to comment
Share on other sites

gruber007: prosze:

 

1. robisz cel dla morphera o maxymalnym wychyleniu membrany (zakladam ze orginalny obiekt ma minimalne wychylenie membrany)

1.1 cel dla morphera robisz np. kopiujac orginalna membrane i ukladasz jej siatke tak by tworzyla maxymale wybrzuszenie

2. dodajesz ten cel do morhera ktory przypisujesz do "orginalnej" membrany tej na ktorej bedziesz pracowal

3. wchodzisz przez "track view" do "orginalnej" membrany znajdujesz tam modyfikator morpher a w nim cel ktory wczesciej dodales

4. klikasz na tym "celu" RMB i wybierasz "Assign Controller" -> "AudioFloat"

5. wprowadzasz ustawienia dla "Audio Controlera" i to juz wszystko :)

 

shohunn: jesli to do mnie, to ciesze sie, prosze uprzejmie :)

Link to comment
Share on other sites

sbx : to chyba do mnie wyslalem mu na maila video tutoriala o tych faldach skurnych:) Twuj pliczek jest super...Za cholere nie zrobil bym tego bez ciebie:P Wielkie dzieki!!

 

shogunn : spoko:) szkoda ze wczesniej sobie o nim nie przypomnialem jak czytalem twoj temat :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy