Skocz do zawartości

Membrana...


gruber007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w zakaczniku przyklad - nie jestem pewnien czy po otwarciu przykladu sciezka do pliku dzwiekowego dla kontrolera bedzie poprawna jesli nie, to recznie bedziesz musial ja wskazac wchodzac przez trakview-> ....morpher/properties/choose sound (a pozniej play anim)

 

pozdrawiam Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruber007: prosze:

 

1. robisz cel dla morphera o maxymalnym wychyleniu membrany (zakladam ze orginalny obiekt ma minimalne wychylenie membrany)

1.1 cel dla morphera robisz np. kopiujac orginalna membrane i ukladasz jej siatke tak by tworzyla maxymale wybrzuszenie

2. dodajesz ten cel do morhera ktory przypisujesz do "orginalnej" membrany tej na ktorej bedziesz pracowal

3. wchodzisz przez "track view" do "orginalnej" membrany znajdujesz tam modyfikator morpher a w nim cel ktory wczesciej dodales

4. klikasz na tym "celu" RMB i wybierasz "Assign Controller" -> "AudioFloat"

5. wprowadzasz ustawienia dla "Audio Controlera" i to juz wszystko :)

 

shohunn: jesli to do mnie, to ciesze sie, prosze uprzejmie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sbx : to chyba do mnie wyslalem mu na maila video tutoriala o tych faldach skurnych:) Twuj pliczek jest super...Za cholere nie zrobil bym tego bez ciebie:P Wielkie dzieki!!

 

shogunn : spoko:) szkoda ze wczesniej sobie o nim nie przypomnialem jak czytalem twoj temat :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności