rogermc Napisano 18 Maj 2005 Share Napisano 18 Maj 2005 Witam Wszystkich!!! Mam problem z jakością blueprints nałożonych w 3d max 7 na „plane” są one bardzo cienki kiedyś czytałem jak można to poprawić ale już nie pamiętam jak to zrobić. Jeśli ktoś wie jak to bardzo proszę o info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 18 Maj 2005 Share Napisano 18 Maj 2005 idz do działu 3dsmax->faq, albo użyj szukajki. Tymbardziej, ze jak sam napisales juz to gdzies czytałes ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slate Napisano 19 Maj 2005 Share Napisano 19 Maj 2005 W customize->viewports, o ile pamietam, można ustawić ile pamięci mają zajmować teksturki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogermc Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 Dzięki za porady!!! znalazłem jeszcze jedną metodę a mianowicie: Prosto i skutecznie - otwieramy "Materials Edytor" wybieramy wolny slot i nadajemy mu blueprinta, jedziemy na sam dół do "Direc X Menager" i zmieniamy na "Metal Bump" w "Ambient & Diffuse" zmieniamy "Teksturę 1" na nasz blueprint i wszystko gotowe. Efekt super!!! Powodzenia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzarnyLord Napisano 4 Lipiec 2005 Share Napisano 4 Lipiec 2005 ja tam nie widze roznicy a moze cos pominoles>>?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki16 Napisano 5 Lipiec 2005 Share Napisano 5 Lipiec 2005 mam ten sam proble ale pracuje w max'ie R5 i nie umie skożystac z dotychczasowych porad prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi