rogermc Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Witam Wszystkich!!! Mam problem z jakością blueprints nałożonych w 3d max 7 na „plane” są one bardzo cienki kiedyś czytałem jak można to poprawić ale już nie pamiętam jak to zrobić. Jeśli ktoś wie jak to bardzo proszę o info. Pozdrawiam
kozioo Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 idz do działu 3dsmax->faq, albo użyj szukajki. Tymbardziej, ze jak sam napisales juz to gdzies czytałes ;/
slate Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 W customize->viewports, o ile pamietam, można ustawić ile pamięci mają zajmować teksturki. Pozdrawiam
rogermc Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 Dzięki za porady!!! znalazłem jeszcze jedną metodę a mianowicie: Prosto i skutecznie - otwieramy "Materials Edytor" wybieramy wolny slot i nadajemy mu blueprinta, jedziemy na sam dół do "Direc X Menager" i zmieniamy na "Metal Bump" w "Ambient & Diffuse" zmieniamy "Teksturę 1" na nasz blueprint i wszystko gotowe. Efekt super!!! Powodzenia. Pozdrawiam
CzarnyLord Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 ja tam nie widze roznicy a moze cos pominoles>>??
luki16 Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 mam ten sam proble ale pracuje w max'ie R5 i nie umie skożystac z dotychczasowych porad prosze o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi