Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki pomysł na scenę jak mniej więcej widać. Na razie wyrenderowana przy pomocy default sanline renderera, ale ostatecznie bedzie w mental rayu, wiec swiatlo bedzie duuuzo lepsze ;).

Chcialem sie dowiedziec jakich szczegolow gdzie dodac.

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość styczny
Napisano

napisz coś więcej o tej scenie może coś podpowiem

Napisano

Więc taką mam koncepcję: rzecz się dzieje w nocy, mamy ślepy zaułek między murowanymi ścianami (co już jest). Chodzi mi o to żeby wyszlo mrocznie, troche tajemniczo, żeby powodowało lekko klaustrofobiczne uczucie. Na razie dopiero zacząłem, ale mam dobre przeczucie do tej scenuy i nie chce nic popsuc :)

Napisano

eeeeee no narazie ten koncept to 4 sciany i lampa

napisz dokładniej o co ma chodzić w tej scenie

 

edit:

już napisałeś :]

no ja myśle że powinny tam stać jakieś kontenery na śmieci, porozrzucane gazety na ziemi, jakieś "mazy" :P na ścianach, a budynki to jakieś rudery z odpadającym tynkiem, no i jeśli to ma być zaułek to nie powinno chyba być takiej lampy i wydzielonego chodnika

Napisano

Poprawka: ściany są 3 i jest ulica. Poza tym mowie, że dopiero co zacząłem ;P. A chodzi mi o uzyskanie efektu miejskiego zaułka nocą. To ma być miejsce zapomniane.

Napisano

Narazie mało, ale sam pomysł fajny :) Jak ma to być troszkę mroczne i zapomniene miejsce to skorzystałbym z podpowiedzi CHUDEGO :)

Napisano

Skorzystam na pewno. I co do tej lampy to jest taka sprawa, że jednak źródło światła by się przydało. Tylko jakie ???

 

No i jeszcze 1 rzecz, heh, bo nie wszystko co mi poradziles umiałbym wykonać, ale poprubuję. O postępach będę pisał na bierząco

Napisano

wogóle jeśli mowa o lampie to ta na screenie jej nie przypomina :o rozumiem jakbys w domu postawił jakiś design ale nie na środku ulicy ;), a no i najlepiej skorzystaj z jakichs textur co by dały efekt zniszczonej brudnj ściany , najlepiej jakiś mix - i jeśli mam sie czepiać to czemu światło nie przechodzi przez dziury w śmietniku :D ? pozdro. pracuj pracuj..

Napisano

Ja widze to tak

Tam gdzie zelone to przejście do głównej ulicy i stamtądf pada siwiatło(lekkie)

Albo tam gdzie 2 pad aświatło(al ekamera nieobejmuje samej żarówki. NIe wiem to takie moje skojarzenie :) A na oświetleniu to sie zazbytnio nie znam

;P. To czerwone to jakiś kontener, no i jak mówił CHYDy jakiś ogólny syf i charmider ;) Może jeszcze jakaś drabinka (droga pożarowa)

Napisano

ostatnio natknalem sie na ten obrazek, mozesz conieco z niego skorzystac, moze jakis uklad albo co innego

rushot03.jpg

 

PS. a ten malu kosz na smieci w ogole tam nie pasuje, wywal go. Widzialem tez inne tego typu obrazki ale to juz byly prace 3d i niechcialem ich tu umieszczac, poszukaj sobie na necie jest tam tego troche

Napisano

niechciał bym być niemiły ale pewnie będe :P

widzisz to co ja ?

 

post nr1

Właśnie go chciałem wywalić ze względu na to, że będzie tam stał kontener. Tyle koszy to za wiele by było :D

 

post nr2

Dodałem kontener. A co do oświetlenia to będzie trzeba coś wymyślić i raczej nie pozostanie takie jakie jest :P

 

post nr3

Troche zmieniłem i mamy teraz to co widać :) :

 

post nr4

Zmieniłem oświetlenie, dodałem przeciwpożarowy balkon. Oceniajcie Radźcie

 

i kij jakby one sobie były - ale nie pod rząd :o

 

odświeżanie wątku żeby pojawił sie na samej górze nie spowoduje że ktoś ci coś napisze jeśli naprawde nie będzie postępu :P a ty dodasz deske w kącie i myślisz że to pomoże :P

 

Przerobilem, ale to dawno bylo, z reszta troche czasu juz nie robilem i pozapominalem to i owo. Poza tym jeszcze nie skonczylem robic.

w takim razie proponuje przerobić jakiś tutek na bieżąco.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności