Napisano 29 Maj 200519 l Witam, problem jest nastepujacy: za pomoca reactora chcem zrobic koszule ktora opada na cialo, w zadnym miejscu oba obiekty sie nie dotykaja a i tak wyskakuje mi ze sie przenikaja i animacja zle wychodzi :/ Co mam zrobic ????? Od czego to zalezy ?? A jesli sa inne latwiejsze sposoby to powiedzcie mi jak zrobic koszule ?????????????
Napisano 29 Maj 200519 l Być może że w oknie Properties twojego obiektu/koszuli trzeba ustawić kolizje na Convex Mesh, na ciałku też nie zaszkodzi to zależy jak ono wygląda. Poczytaj helpa o typach kolizji tam są dobre illustracje które wyjaśnią ci czemu obiekt sie przecina choć wyglada żę się nie przecina. Pozdrawiam
Napisano 31 Maj 200519 l po pierwsze jezeli wyskakuje Ci ostrzezenie ze przedmioty sie przenikaja to na pewno sie przenikaja, tyle ze nie widzisz tego... przyzyj sie uwaznie.. wiezcholek po wierzcholku... po drugie.. jezeli obiekt ktory ma byc odzieza sklada sie z wiekszej liczby face'ow niz 2000, to reactor moze po prostu nie dawac rady... nie jest to zabojcza ilosc, ale reactor nie zostal zaprojektowany do symulacji "zlozonych ubran"... (sami autorzy przyznaja sie do tego w manualu :P )
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor a to moze byc to ze tam gdzie jest miejsce na glowe on mysli ze tam sa polygony ??? bo np jak probowalem tube puscic dookola glowy to zle sie animowalo, jak to wyeliminowac ??
Napisano 2 Czerwiec 200519 l zależy to jeszcze od tego jak zostało ustawione reprezentowanie obiektu w reactorze. poczytaj o convex mesh w reactorze, ponieważ reactor standardowo ustawia uproszczony obiekt (dla uproszczenia obliczeń) wtedy nie uwzględnia dziur w obiekcie i wychodzi że się przenikają.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor a w jaki sposob wlaczyc funkje by reactor uwzgledial dziury w obiektach, to to convex mesj
Napisano 2 Czerwiec 200519 l ej a spróbuj dać shella na koszulę z ustawieniami 0,001 , ciekawy jestem czy zadziała - max może uważa koszulę "pustą w środku za obiekt wypełniony, chyba zę koszulę zrobiłeś z shellem?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto