misiekp Napisano 29 Maj 2005 Share Napisano 29 Maj 2005 Witam, problem jest nastepujacy: za pomoca reactora chcem zrobic koszule ktora opada na cialo, w zadnym miejscu oba obiekty sie nie dotykaja a i tak wyskakuje mi ze sie przenikaja i animacja zle wychodzi :/ Co mam zrobic ????? Od czego to zalezy ?? A jesli sa inne latwiejsze sposoby to powiedzcie mi jak zrobic koszule ????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.ai Napisano 29 Maj 2005 Share Napisano 29 Maj 2005 Być może że w oknie Properties twojego obiektu/koszuli trzeba ustawić kolizje na Convex Mesh, na ciałku też nie zaszkodzi to zależy jak ono wygląda. Poczytaj helpa o typach kolizji tam są dobre illustracje które wyjaśnią ci czemu obiekt sie przecina choć wyglada żę się nie przecina. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekp Napisano 29 Maj 2005 Autor Share Napisano 29 Maj 2005 mam to wlaczone ale i tak nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 29 Maj 2005 Share Napisano 29 Maj 2005 daj większą tolerancje kolizii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grendel Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 misiekp, zajrzyj tu: reactor-cloth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnet Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 po pierwsze jezeli wyskakuje Ci ostrzezenie ze przedmioty sie przenikaja to na pewno sie przenikaja, tyle ze nie widzisz tego... przyzyj sie uwaznie.. wiezcholek po wierzcholku... po drugie.. jezeli obiekt ktory ma byc odzieza sklada sie z wiekszej liczby face'ow niz 2000, to reactor moze po prostu nie dawac rady... nie jest to zabojcza ilosc, ale reactor nie zostal zaprojektowany do symulacji "zlozonych ubran"... (sami autorzy przyznaja sie do tego w manualu :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekp Napisano 2 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2005 a to moze byc to ze tam gdzie jest miejsce na glowe on mysli ze tam sa polygony ??? bo np jak probowalem tube puscic dookola glowy to zle sie animowalo, jak to wyeliminowac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 2 Czerwiec 2005 Share Napisano 2 Czerwiec 2005 zależy to jeszcze od tego jak zostało ustawione reprezentowanie obiektu w reactorze. poczytaj o convex mesh w reactorze, ponieważ reactor standardowo ustawia uproszczony obiekt (dla uproszczenia obliczeń) wtedy nie uwzględnia dziur w obiekcie i wychodzi że się przenikają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekp Napisano 2 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2005 a w jaki sposob wlaczyc funkje by reactor uwzgledial dziury w obiektach, to to convex mesj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 2 Czerwiec 2005 Share Napisano 2 Czerwiec 2005 ej a spróbuj dać shella na koszulę z ustawieniami 0,001 , ciekawy jestem czy zadziała - max może uważa koszulę "pustą w środku za obiekt wypełniony, chyba zę koszulę zrobiłeś z shellem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekp Napisano 2 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2005 a co to jest shell, to jakis modyfikator ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się