Napisano 16 Lipiec 200321 l Pofaldowane, ale nie za regularnie, raczej takie róznej wielkosci górki i inne wybrzuszenia niż fałdy, a całość niech ma przekrój litery U, acha i co z tymi texturkami na karczme... A co do tego co zrobilem to zrobilem ta kolekcje drewniamych mebelków, w pelni otexturowana oczywiscie, a na tex czekaja jeszcze 2 kominki (tex prawie gotowy) lóżko i palenisko. Oprócz tego otexturuje karczme i postaram sie porobić takie duperele tworzące klimat karczmy (beka piwa, wiąki ziół) bo nikt ni chce sie za to zabrac
Napisano 16 Lipiec 200321 l Autor Ja pierwszę słyszę o tych duperelach. Beczkę piwa ja mogę zrobić oczywiścię jak się dowiem czy różni się od normalnej beczki. ps. muszę się nauczyć teksturować :P
Napisano 17 Lipiec 200321 l Chodzi mi o taką beczke która bedzie stala(a raczej lezala) na barze, z takim malym kranikiem A co do texturek to polecam chilli skinnera + shopa
Napisano 17 Lipiec 200321 l I jeszcze jedno ujęcie smoka :D:D:D:D Gotowy obiekt przesłałem już Pablowi Giorgione
Napisano 17 Lipiec 200321 l I obiecana świnka - tylko musze poprawić lekko ryjek i jego teksturkę Świnka 233 faces Ale to nieduży problem Czy ma muieć otwieranąbuźkę?? :D Giorgione
Napisano 17 Lipiec 200321 l Jak bedziesz poprawiał texturke to zrób ja taką bardziej słodziutką No i pousuwaj te posty
Napisano 17 Lipiec 200321 l dobra, jesl macie jakies postacie lub jakiesinne formy zycia ktore beda sie ruszac, to ja moge sie zajac ich riggowaniem...smoka juz zrigguje pozdr P.S. Wszystkie modele prosze wysylajcie do mnie na mejla [email protected] , abym mial je wszystkie
Napisano 17 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by felav Chodzi mi o taką beczke która bedzie stala(a raczej lezala) na barze, z takim malym kranikiem A co do texturek to polecam chilli skinnera + shopa aaa już kumam zrobię spox i pobawię się chill skinnerem ale jakbyco to ci dam do oteksturowania oki?
Napisano 17 Lipiec 200321 l Originally posted by giorgione I jeszcze jedno ujęcie smoka :D:D:D:D Gotowy obiekt przesłałem już Pablowi Giorgione Bije czolem w podloge przed Twoim geniuszem
Napisano 18 Lipiec 200321 l [lol2][lol2][lol2][lol2][lol2][lol2] No i upadł [lol2][lol2][lol2][lol2] Giorgione
Napisano 18 Lipiec 200321 l Giorgione, jezeli chodzi o bohatera to moja propozycja jest taka: strudzony wedrowiec w obdartych łachach(zrobionych z tego materialu co worki na ziemniaki) z kapturem, z mieczem przy pasie i lukiem na grzbiecie
Napisano 18 Lipiec 200321 l Zrezygnował bym z obdartych lachów, lepiej niepierwszej swiezosc, przybrudzoną, poocieraną skórzaną zbroję (kaftan czy coś w tym stylu) A co do broni to dał bym mu może na początek sztylet, ale jezeli wolicie miecz i łuk to spox
Napisano 20 Lipiec 200321 l Autor Bitwiany przestuj normalna rzeczy :( Niestety i mnie ona dotyczy za co mi wstyd :(
Napisano 20 Lipiec 200321 l U mnie KL caly czas maja najwyzszy priorytet, no moze poza zajeciami typowo wakacyjno-wieczorowymi ;P
Napisano 21 Lipiec 200321 l A wiec tak skonczylem prace zarobkowa ktora wzielem sobie na wakacje(retusz fotek slubnych sux), a potem przekladalem z dnia na dzien... I teraz pelna para bede mogl sie wziac za maxa. A tu efekt 2 pierwszych godzin dzisiejszej nocnej sesji:
Napisano 21 Lipiec 200321 l Jako ze ta texturka kamienia mi sie niespecjalnie podobala, dalem alternatywna z bevel + texture, a kwestie wyboru pozostawiam waszym trzezwym umyslom:
Napisano 21 Lipiec 200321 l Autor PIKNIE YNO SE POWIM Bevel + teksturka wyraźniejsza i moim NIEtrzeźwym umysłem lepsza :D
Napisano 21 Lipiec 200321 l Oznajmiam, ze jednoglosnie (glosem RadXa) przeszla wersja z bevel + texture. Poczynilem juz stosowny updejt i wszystko jest w jak najlepszym porzadku
Napisano 21 Lipiec 200321 l No bardzo piękne modele nie wspominając o teksturkach :) BRAWO! Co do sicu to dzisiaj nie będziecie mielibo system mi siadł i musiałem półniedzieli spędzić na przywróceniu kompa. Ale moze jeutro będzie :> Giorgione:(:(:(:(
Napisano 21 Lipiec 200321 l A wiec dobra jestem jusz w Poznaniu, ale narazie czeka mnie jeszcze troszke pracki zarobkowej, ale mysle ze kolo 22 wezme sie za 3D. Karczme mam juz podzieloną na sciany tak jak je bede texturowal, teraz tylko potraktowac texporterem i malowac. Nie reacze ze dziajaj zdarze cos wrzuce, bo nielubie dawac czegos w polowie skonczonego, a chaciałem tez zeby moja modliszka wreszcie dorobila sie skrzydelek co do szkicu to spox narazie sie jeszcze nie spieszy bo wykanczamy karczmiane zlecenia, acha jest juz finalna texturka na Luigiego?
Napisano 22 Lipiec 200321 l A wiec tak bardzo fajne tylko mam kilka uwag: 1. Daj mu mniej zulerne tj. jakas prosta poprzecierana skorzana zbroje, ale nie zebracze lachmany, bo jezeli kolesia bylo by stac na miecz to na zbroje raczej tesz... 2. Luk - postawił bym na mniej wymyślny 3. Blizna - powinna byc troche bardziej subtelna 4. Mniej oczojebne uszy ;P
Napisano 22 Lipiec 200321 l Chodzi o to ze sa troche za duze, a kaptur ma dziury na uszy ;P I jeszcze jedno to jezeli to ma byc bezposrednia podstawa do modelowania to on chyba powinien byc nagi (ewentualnie w boxerkach ;P)
Napisano 22 Lipiec 200321 l Kiedys tak ustalalismy (na jakims godzie chyba), ze glowny boh bedzie nagi, a dopiero na to bedzie sie dokladalo rozne zbroje i ubiory. Ale jezeli sie myle to mnie poprawcie A no i wrzucam czesc texturki karczmy. Troche mi głupio bo mowilem ze cala wrzuce, ale to jest naprawde bardziej czaso/pracochlonne niz myslalem, samo rozlozeine karczmy na matID to 3h + 3h ta ktexturka... Myslalem czyby nie skonczyc tego przez noc, ale kolejna nocna sesyjaka tymbardziej ze jutro o 8:20 mam pociąg, to nie specjalnie napawająca mnie optymizmem opcja. Postaram sie to skonczyc jak najszybciej i do zobaczenia w soboty...
Napisano 22 Lipiec 200321 l Autor Cały czas mnie intryguję jak to wyjdzę po konwersji I oby twoja praca nie poszła na marne :| [winko]
Napisano 23 Lipiec 200321 l Sciagnelem quarka i jak jusz to zrobie to postaram sie z tym sam pomeczyc, chyba ze mnie to przerosnie
Napisano 23 Lipiec 200321 l NO niezła ta chatka - a w śrokdu też będzie oteksturowana - czy to tylko budynek zewnętrzny:D:D?? Giorgione
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Quark jest porściutki co jest jego wadą i zaletą więc sobię na pewno dasz radę.
Napisano 23 Lipiec 200321 l hmmm...przesadziles troche z ta teksturka :/ ... tzn jest za duza ! na cala chate powinies miec texturke 1024x1024 a nie tylko na jedna sciane !! pozdr
Napisano 23 Lipiec 200321 l co ty Pablo... uwzglednij to, że czas produkcji gry to jakieś 2 lata a za ten czas 1024x1024 bedzie rozśmieszać....
Napisano 23 Lipiec 200321 l hmm...wiec nie wiem dlaczego przy modelowaniu postaci ograniczamy sie do 1000 polygonow ?! pozdr
Napisano 23 Lipiec 200321 l bo nie bierzecie poprawki na to, że komputery i enginy sie rozwijaja i w efekcie za dwa lata otrzymacie gre o 2 lata przestarzałą... nowe silniki są fleksyjne co oznacza, że ilość wyswietlanych scianek i jakość tekstur zalezy od kompa a nie od samego silnika....
Napisano 23 Lipiec 200321 l czyli co mozemy robic z wiekszymi detalami? czy czekac na nowszy engine? pozdr
Napisano 23 Lipiec 200321 l To kmusimy się pośpieszyć bo się zestarzejemy, zanim tą grę zrobimy.[lol2][lol2][lol2][lol2][lol2] A teraz na poważnie: Czy to nie lekka bzdura - jak tak będziemy robić to ciągle będziemy się kręcić w jednym miejscu. Giorgione
Napisano 23 Lipiec 200321 l Eeeeeeeee.... No wybaczcie proszę... Ale to gadanie.... To jakaś paranoja. To wszystko powinno być wiadome z góry i uzależnione od silnika i na czym i kiedy będzie działać.
Napisano 23 Lipiec 200321 l no właśnie :) ... ale co ja się będę wtrącał skoro sami nie wiecie... pozdrawiam[piwo]
Napisano 23 Lipiec 200321 l Autor Engine już jest i jest to taki przełomek Q2/Q3. Nie jestem pewien ale chyba nie ma ograniczeń a my je wprowadziliśmy, żeby sensownie chodziło nie tylko na HIGH-ENDowych kompach ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto