darkelf Napisano 23 Grudzień 2003 Napisano 23 Grudzień 2003 taaa... szczegolnie ze mielista mi przyslac LISTE OBIEKTOW DO KACZKI I NEDZY KONIECZNEJ.... kto nie przyslal, albo znajdzie wytlumaczenie, albo na pohybel...
giorgione Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Nie miałem dostępu do kompa w domu:p Po świętach ci wyślę:P Pozdr Giorgione
Sylwiusz Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Z okazji swiat Bozego Narodzenia chcialbym zyczyc calemu skladowi wszystkiego najlepszego, wszelkiej pomyslnosci oraz rychlego dema KL:)
Chris Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Ostatnio zajmowalem sie robieniem podróżnika do KL\'a... Po wielu sugestiach RadX i Pabla doszedlem do jakiegoś wyglądu tego modelu... :D:D:D Zamieszczam \"owoc\" mojej (wielopoprawkowej) pracy...
Chris Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 A, jeszcze zapomnialem dodac: Postac ma na imie Zdzich, i \"jest wyposarzona\" w 1258 poly :D:D:D
RadX Napisano 24 Grudzień 2003 Autor Napisano 24 Grudzień 2003 Ja tez sie dołączam do życzonek wam wszytkim ludziki !
Chris Napisano 25 Grudzień 2003 Napisano 25 Grudzień 2003 Chyba tu nikt nie zaglada... :(... A tu juz finalowy wygląd obu podróżników... Tym razem bardzo prosze o komentarze..
RadX Napisano 25 Grudzień 2003 Autor Napisano 25 Grudzień 2003 Święta są ! Ludzie się obżerają a nie praca im w głowie.
Master Kiełbaster Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 roman ma ładniejszy model od zdzicha :)
Chris Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Oby dwoje mają ten sam... Tylko tekstura jest inna... I tak te tekstury nie beda juz nigdy widzialy swiatla dziennego, bo musze je kompletnie zmienic... Ponoc w takim stanie postac wygląda jak do strzelanki, a nie przygodówki... Przede mną jeszcze dużżo Hard Work
Chris Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Tak jest zawsze... Model pryszcz, najtrudniejsza tekstura... Przynajmniej dla mnie... Update teksturki... Teraz niech nikt nie gada ze nie pasuje do przygodowki , bo jest odwzorcowana z Dungeon Siege. A jak komus sie nie podoba to zastrzele! :D:D:D;):P[lol2]
Sylwiusz Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Pytanie: Co z postaciami, wielkim debem i drzewami(Giorgione wykonales juz kilka drzew wiec przeslij na [email protected], 3dsa i texture)
Chris Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Juz wiem... Nie podoba sie wam i sie nie odzywacie, bo nie chcecie sie narazac... :P Dobra cofam slowa! Jak komus sie nie podoba to go zrozumiem :D:D:D
Chris Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 A tak jeszcze zamieszcze perspektywe... P.S. Sorki ze tak tu smiece...
Pablo Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Znasz moje zdanie :) coraz lepiej Ci idzie pozdr
giorgione Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Sylwiusz, drzewka postaram ci wysłac jutro:DA zdich , cieżko powiedzieć - chyba ta ostatnia teksturka naj\\lepiej do niego pasuje. pozdr Giorgione
Chris Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Teraz tylko szukam chętnych do nagrania videotutka o riggowaniu, bo zdzich narazie wygląda jakby był fanem tytanika.... :D:D:D:P:P:P:D:D:D
Chris Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Pablo nie ma czasu... Giorgi, mowilem ci jakiś ty wspaniały? :D hehehe... :P
felav Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Co do tych drzewek to ja caly czas nie wiem jak mam je robic... Z gory przepraszam ze nie bedze za czesto w najblizszym czasie sie odzywal ale moj komp tez zrobil sobie swieta i narazie nie do konca dziala :( ale postaram sie cos wykombinowac...
Chris Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Może komus to sie przyda:P:P:P: http://ru178.internetdsl.tpnet.pl/~chris/objekty.rar
Sylwiusz Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Chris spoko Bylbym jeszcze wdzieczny gdybys wyeksportowal do 3dsa
Sylwiusz Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Tymczasem mamy nocke w grze (z ksiezycem)
Chris Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 OK... Wystarczy ze klikniesz na ten sam link, bo juz podmienilem pliki...
Sylwiusz Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Czy jest ktos chetny do animacji modeli?
RadX Napisano 5 Styczeń 2004 Autor Napisano 5 Styczeń 2004 Całe stado ! Ja chciałbym się tym zająć ale nie dam rady z czasem się wyrobić ;(
darkelf Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 o troche mnie nie bylo, widze ze chris cos zrobil... no coz, nie wiem czy byc szczerym :D ale ten koles nie wyglada na podroznika ;)... ale jako gosc tawerny moze byc jak najbardziej :D.... acha, i jeszcze jezeli to sa poly, to duzo, usun rece jak mozesz ;D...
darkelf Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 mam pytanko jeszcze: animacja chodu ma byc w miejscu, czy ma isc faktycznie koles?
Kuciel Napisano 9 Styczeń 2004 Napisano 9 Styczeń 2004 pewnie to pytanko juz bylo ale kiedy bedzie mozna ujrzec Bete jakas nawet taka malutka pokazujaca jak bedzie ogolnie dzialac :)
Chris Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 W zadaniach na stronce zauwazylem ze nikt nie jest zainteresowany zrobieniem znaków drogowych... Wiec spróbowalem... Ale teraz mam kompleksy, bo jak zobaczylem znak drogowy generała to szczene zgubilem... Mój nawet sie nie umywa. Jest poprostu o wiele mniej skomplikowany... A kamyki wstawilem tak tylko z pomyslu... Nawet jeszcze ich nieoteksturowalem :P
darkelf Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 hmm no rzeczywiscie... drogowskaz taki hmmowy :D... popracuj nad koncepcja, przynajmniej unwrap dobry hehe ;)... czcionka jak z archiwum x, nie pasuje
Chris Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 Zbytniego pola do popisu nie mam z 200 polys\'ami :P... Postaram sie cos wykombinowac w najblizszym czasie..
General Straw Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 A gdzie gwozdzie ? :) Chyba ze na kropelke sie trzyma ta tabliczka.
Chris Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 I tak zrobie drogowskaz od początku... Tym który tu pokazalem to poprostu \"dalem ciala\" Postaram sie uzyc to 200 polys jak najlepiej!
darkelf Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 200 tris :D... a w sumie to nie tak malo: mozna zrobic duzo teksturka na takim drogowskazie, nie wymagam totemu generalskiego heh :)
RadX Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 jap jap jap ps. Beta by się przydała bo teraz to generalnie robienie w ciemno.
Chris Napisano 13 Styczeń 2004 Napisano 13 Styczeń 2004 Zrobilem \"troche\" lepszy (moim zdaniem) drogowskaz... Nie ukrywam - troche tym płótnem wzorowalem sie na pracy \"mistrza\" - wiadomo o kogo chodzi :D Mam nadzieje , że nie pójde siedzieć za plagiat... Z góry ja ktos ma cos przeciw, to: SORRY :P
Chris Napisano 13 Styczeń 2004 Napisano 13 Styczeń 2004 Acha i jeszcze jedno... Sam ogien jest innym modelem i ma wlasną teksturke. Narazie jest nieruchomy, bo nie wiem jak zrobic aby sie ruszal :D
Chris Napisano 13 Styczeń 2004 Napisano 13 Styczeń 2004 Poprawilem lekko wygląd płótna... mam nadzieje ze na lepsze...
General Straw Napisano 13 Styczeń 2004 Napisano 13 Styczeń 2004 wyglada ciut lepiej ta wersja ale powinny byc na tym plutnie faldy odchodzace od miejsca przywiazania powodowane naciagnieciem materialu :)
Chris Napisano 13 Styczeń 2004 Napisano 13 Styczeń 2004 Na drugiej wersji teksturki juz to uwzglednilem...
darkelf Napisano 13 Styczeń 2004 Napisano 13 Styczeń 2004 hej, no tak, na poczatku to od razu mowie, ze kojarzy mi sie to z diablo 2, 3 akt heh :D... ale jezeli juz cos takiego na 2 slkupach, to skasuj te pochodnie :D... to jest \"troche\" nie praktyczne...a i te linki, to tez chyba malo potrzebne nie sadzisz?
darkelf Napisano 14 Styczeń 2004 Napisano 14 Styczeń 2004 heh... no nie wiem, jak na glowny znak to troche wyglada peryferyjnie :D... czcionki nie znalazlbys jakiejs mediewalnej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się