Napisano 23 Grudzień 200321 l taaa... szczegolnie ze mielista mi przyslac LISTE OBIEKTOW DO KACZKI I NEDZY KONIECZNEJ.... kto nie przyslal, albo znajdzie wytlumaczenie, albo na pohybel...
Napisano 24 Grudzień 200321 l Nie miałem dostępu do kompa w domu:p Po świętach ci wyślę:P Pozdr Giorgione
Napisano 24 Grudzień 200321 l Z okazji swiat Bozego Narodzenia chcialbym zyczyc calemu skladowi wszystkiego najlepszego, wszelkiej pomyslnosci oraz rychlego dema KL:)
Napisano 24 Grudzień 200321 l Ostatnio zajmowalem sie robieniem podróżnika do KL\'a... Po wielu sugestiach RadX i Pabla doszedlem do jakiegoś wyglądu tego modelu... :D:D:D Zamieszczam \"owoc\" mojej (wielopoprawkowej) pracy...
Napisano 24 Grudzień 200321 l A, jeszcze zapomnialem dodac: Postac ma na imie Zdzich, i \"jest wyposarzona\" w 1258 poly :D:D:D
Napisano 25 Grudzień 200321 l Chyba tu nikt nie zaglada... :(... A tu juz finalowy wygląd obu podróżników... Tym razem bardzo prosze o komentarze..
Napisano 26 Grudzień 200321 l Oby dwoje mają ten sam... Tylko tekstura jest inna... I tak te tekstury nie beda juz nigdy widzialy swiatla dziennego, bo musze je kompletnie zmienic... Ponoc w takim stanie postac wygląda jak do strzelanki, a nie przygodówki... Przede mną jeszcze dużżo Hard Work
Napisano 26 Grudzień 200321 l Tak jest zawsze... Model pryszcz, najtrudniejsza tekstura... Przynajmniej dla mnie... Update teksturki... Teraz niech nikt nie gada ze nie pasuje do przygodowki , bo jest odwzorcowana z Dungeon Siege. A jak komus sie nie podoba to zastrzele! :D:D:D;):P[lol2]
Napisano 26 Grudzień 200321 l Pytanie: Co z postaciami, wielkim debem i drzewami(Giorgione wykonales juz kilka drzew wiec przeslij na [email protected], 3dsa i texture)
Napisano 26 Grudzień 200321 l Juz wiem... Nie podoba sie wam i sie nie odzywacie, bo nie chcecie sie narazac... :P Dobra cofam slowa! Jak komus sie nie podoba to go zrozumiem :D:D:D
Napisano 27 Grudzień 200321 l Sylwiusz, drzewka postaram ci wysłac jutro:DA zdich , cieżko powiedzieć - chyba ta ostatnia teksturka naj\\lepiej do niego pasuje. pozdr Giorgione
Napisano 27 Grudzień 200321 l Teraz tylko szukam chętnych do nagrania videotutka o riggowaniu, bo zdzich narazie wygląda jakby był fanem tytanika.... :D:D:D:P:P:P:D:D:D
Napisano 27 Grudzień 200321 l Pablo nie ma czasu... Giorgi, mowilem ci jakiś ty wspaniały? :D hehehe... :P
Napisano 27 Grudzień 200321 l Co do tych drzewek to ja caly czas nie wiem jak mam je robic... Z gory przepraszam ze nie bedze za czesto w najblizszym czasie sie odzywal ale moj komp tez zrobil sobie swieta i narazie nie do konca dziala :( ale postaram sie cos wykombinowac...
Napisano 27 Grudzień 200321 l Może komus to sie przyda:P:P:P: http://ru178.internetdsl.tpnet.pl/~chris/objekty.rar
Napisano 27 Grudzień 200321 l OK... Wystarczy ze klikniesz na ten sam link, bo juz podmienilem pliki...
Napisano 5 Styczeń 200421 l Autor Całe stado ! Ja chciałbym się tym zająć ale nie dam rady z czasem się wyrobić ;(
Napisano 7 Styczeń 200421 l o troche mnie nie bylo, widze ze chris cos zrobil... no coz, nie wiem czy byc szczerym :D ale ten koles nie wyglada na podroznika ;)... ale jako gosc tawerny moze byc jak najbardziej :D.... acha, i jeszcze jezeli to sa poly, to duzo, usun rece jak mozesz ;D...
Napisano 7 Styczeń 200421 l mam pytanko jeszcze: animacja chodu ma byc w miejscu, czy ma isc faktycznie koles?
Napisano 9 Styczeń 200421 l pewnie to pytanko juz bylo ale kiedy bedzie mozna ujrzec Bete jakas nawet taka malutka pokazujaca jak bedzie ogolnie dzialac :)
Napisano 11 Styczeń 200421 l W zadaniach na stronce zauwazylem ze nikt nie jest zainteresowany zrobieniem znaków drogowych... Wiec spróbowalem... Ale teraz mam kompleksy, bo jak zobaczylem znak drogowy generała to szczene zgubilem... Mój nawet sie nie umywa. Jest poprostu o wiele mniej skomplikowany... A kamyki wstawilem tak tylko z pomyslu... Nawet jeszcze ich nieoteksturowalem :P
Napisano 11 Styczeń 200421 l hmm no rzeczywiscie... drogowskaz taki hmmowy :D... popracuj nad koncepcja, przynajmniej unwrap dobry hehe ;)... czcionka jak z archiwum x, nie pasuje
Napisano 11 Styczeń 200421 l Zbytniego pola do popisu nie mam z 200 polys\'ami :P... Postaram sie cos wykombinowac w najblizszym czasie..
Napisano 11 Styczeń 200421 l I tak zrobie drogowskaz od początku... Tym który tu pokazalem to poprostu \"dalem ciala\" Postaram sie uzyc to 200 polys jak najlepiej!
Napisano 11 Styczeń 200421 l 200 tris :D... a w sumie to nie tak malo: mozna zrobic duzo teksturka na takim drogowskazie, nie wymagam totemu generalskiego heh :)
Napisano 11 Styczeń 200421 l Autor jap jap jap ps. Beta by się przydała bo teraz to generalnie robienie w ciemno.
Napisano 13 Styczeń 200421 l Zrobilem \"troche\" lepszy (moim zdaniem) drogowskaz... Nie ukrywam - troche tym płótnem wzorowalem sie na pracy \"mistrza\" - wiadomo o kogo chodzi :D Mam nadzieje , że nie pójde siedzieć za plagiat... Z góry ja ktos ma cos przeciw, to: SORRY :P
Napisano 13 Styczeń 200421 l Acha i jeszcze jedno... Sam ogien jest innym modelem i ma wlasną teksturke. Narazie jest nieruchomy, bo nie wiem jak zrobic aby sie ruszal :D
Napisano 13 Styczeń 200421 l wyglada ciut lepiej ta wersja ale powinny byc na tym plutnie faldy odchodzace od miejsca przywiazania powodowane naciagnieciem materialu :)
Napisano 13 Styczeń 200421 l hej, no tak, na poczatku to od razu mowie, ze kojarzy mi sie to z diablo 2, 3 akt heh :D... ale jezeli juz cos takiego na 2 slkupach, to skasuj te pochodnie :D... to jest \"troche\" nie praktyczne...a i te linki, to tez chyba malo potrzebne nie sadzisz?
Napisano 14 Styczeń 200421 l heh... no nie wiem, jak na glowny znak to troche wyglada peryferyjnie :D... czcionki nie znalazlbys jakiejs mediewalnej?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto