felav Napisano 16 Lipiec 2003 Napisano 16 Lipiec 2003 Pofaldowane, ale nie za regularnie, raczej takie róznej wielkosci górki i inne wybrzuszenia niż fałdy, a całość niech ma przekrój litery U, acha i co z tymi texturkami na karczme... A co do tego co zrobilem to zrobilem ta kolekcje drewniamych mebelków, w pelni otexturowana oczywiscie, a na tex czekaja jeszcze 2 kominki (tex prawie gotowy) lóżko i palenisko. Oprócz tego otexturuje karczme i postaram sie porobić takie duperele tworzące klimat karczmy (beka piwa, wiąki ziół) bo nikt ni chce sie za to zabrac
RadX Napisano 16 Lipiec 2003 Autor Napisano 16 Lipiec 2003 Ja pierwszę słyszę o tych duperelach. Beczkę piwa ja mogę zrobić oczywiścię jak się dowiem czy różni się od normalnej beczki. ps. muszę się nauczyć teksturować :P
felav Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 Chodzi mi o taką beczke która bedzie stala(a raczej lezala) na barze, z takim malym kranikiem A co do texturek to polecam chilli skinnera + shopa
giorgione Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 Dobra zaczynamy zabawę;) Na pierwszy odstrzał - gotowy smok
giorgione Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 I jeszcze jedno ujęcie smoka :D:D:D:D Gotowy obiekt przesłałem już Pablowi Giorgione
giorgione Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 I obiecana świnka - tylko musze poprawić lekko ryjek i jego teksturkę Świnka 233 faces Ale to nieduży problem Czy ma muieć otwieranąbuźkę?? :D Giorgione
felav Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 Jak bedziesz poprawiał texturke to zrób ja taką bardziej słodziutką No i pousuwaj te posty
Pablo Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 dobra, jesl macie jakies postacie lub jakiesinne formy zycia ktore beda sie ruszac, to ja moge sie zajac ich riggowaniem...smoka juz zrigguje pozdr P.S. Wszystkie modele prosze wysylajcie do mnie na mejla [email protected] , abym mial je wszystkie
RadX Napisano 17 Lipiec 2003 Autor Napisano 17 Lipiec 2003 Originally posted by felav Chodzi mi o taką beczke która bedzie stala(a raczej lezala) na barze, z takim malym kranikiem A co do texturek to polecam chilli skinnera + shopa aaa już kumam zrobię spox i pobawię się chill skinnerem ale jakbyco to ci dam do oteksturowania oki?
Sylwiusz Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 Originally posted by giorgione I jeszcze jedno ujęcie smoka :D:D:D:D Gotowy obiekt przesłałem już Pablowi Giorgione Bije czolem w podloge przed Twoim geniuszem
giorgione Napisano 18 Lipiec 2003 Napisano 18 Lipiec 2003 [lol2][lol2][lol2][lol2][lol2][lol2] No i upadł [lol2][lol2][lol2][lol2] Giorgione
Sylwiusz Napisano 18 Lipiec 2003 Napisano 18 Lipiec 2003 Giorgione, jezeli chodzi o bohatera to moja propozycja jest taka: strudzony wedrowiec w obdartych łachach(zrobionych z tego materialu co worki na ziemniaki) z kapturem, z mieczem przy pasie i lukiem na grzbiecie
felav Napisano 18 Lipiec 2003 Napisano 18 Lipiec 2003 Zrezygnował bym z obdartych lachów, lepiej niepierwszej swiezosc, przybrudzoną, poocieraną skórzaną zbroję (kaftan czy coś w tym stylu) A co do broni to dał bym mu może na początek sztylet, ale jezeli wolicie miecz i łuk to spox
RadX Napisano 19 Lipiec 2003 Autor Napisano 19 Lipiec 2003 Ta najprostszy łuk i miecz na początek będzie dobry.
giorgione Napisano 19 Lipiec 2003 Napisano 19 Lipiec 2003 Dobra chłopaki, w poiniedziałek macie szkic!! :D:D:D:D Giorgione
RadX Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 Bitwiany przestuj normalna rzeczy :( Niestety i mnie ona dotyczy za co mi wstyd :(
felav Napisano 20 Lipiec 2003 Napisano 20 Lipiec 2003 U mnie KL caly czas maja najwyzszy priorytet, no moze poza zajeciami typowo wakacyjno-wieczorowymi ;P
felav Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 A wiec tak skonczylem prace zarobkowa ktora wzielem sobie na wakacje(retusz fotek slubnych sux), a potem przekladalem z dnia na dzien... I teraz pelna para bede mogl sie wziac za maxa. A tu efekt 2 pierwszych godzin dzisiejszej nocnej sesji:
felav Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 Jako ze ta texturka kamienia mi sie niespecjalnie podobala, dalem alternatywna z bevel + texture, a kwestie wyboru pozostawiam waszym trzezwym umyslom:
RadX Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Napisano 21 Lipiec 2003 PIKNIE YNO SE POWIM Bevel + teksturka wyraźniejsza i moim NIEtrzeźwym umysłem lepsza :D
felav Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 Oznajmiam, ze jednoglosnie (glosem RadXa) przeszla wersja z bevel + texture. Poczynilem juz stosowny updejt i wszystko jest w jak najlepszym porzadku
giorgione Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 No bardzo piękne modele nie wspominając o teksturkach :) BRAWO! Co do sicu to dzisiaj nie będziecie mielibo system mi siadł i musiałem półniedzieli spędzić na przywróceniu kompa. Ale moze jeutro będzie :> Giorgione:(:(:(:(
felav Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 A wiec dobra jestem jusz w Poznaniu, ale narazie czeka mnie jeszcze troszke pracki zarobkowej, ale mysle ze kolo 22 wezme sie za 3D. Karczme mam juz podzieloną na sciany tak jak je bede texturowal, teraz tylko potraktowac texporterem i malowac. Nie reacze ze dziajaj zdarze cos wrzuce, bo nielubie dawac czegos w polowie skonczonego, a chaciałem tez zeby moja modliszka wreszcie dorobila sie skrzydelek co do szkicu to spox narazie sie jeszcze nie spieszy bo wykanczamy karczmiane zlecenia, acha jest juz finalna texturka na Luigiego?
Sylwiusz Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 Jaka wyobrazacie sobie czcionke? Ja mam jedna iscie Warhammerowa
giorgione Napisano 22 Lipiec 2003 Napisano 22 Lipiec 2003 Obiecany szkic - ale to chyba jeszcze nie to:(:(:(:( Giorgione
felav Napisano 22 Lipiec 2003 Napisano 22 Lipiec 2003 A wiec tak bardzo fajne tylko mam kilka uwag: 1. Daj mu mniej zulerne tj. jakas prosta poprzecierana skorzana zbroje, ale nie zebracze lachmany, bo jezeli kolesia bylo by stac na miecz to na zbroje raczej tesz... 2. Luk - postawił bym na mniej wymyślny 3. Blizna - powinna byc troche bardziej subtelna 4. Mniej oczojebne uszy ;P
giorgione Napisano 22 Lipiec 2003 Napisano 22 Lipiec 2003 okI:D:D:D (ale z tymi uszami...) :P Giorgione
felav Napisano 22 Lipiec 2003 Napisano 22 Lipiec 2003 Chodzi o to ze sa troche za duze, a kaptur ma dziury na uszy ;P I jeszcze jedno to jezeli to ma byc bezposrednia podstawa do modelowania to on chyba powinien byc nagi (ewentualnie w boxerkach ;P)
felav Napisano 22 Lipiec 2003 Napisano 22 Lipiec 2003 Kiedys tak ustalalismy (na jakims godzie chyba), ze glowny boh bedzie nagi, a dopiero na to bedzie sie dokladalo rozne zbroje i ubiory. Ale jezeli sie myle to mnie poprawcie A no i wrzucam czesc texturki karczmy. Troche mi głupio bo mowilem ze cala wrzuce, ale to jest naprawde bardziej czaso/pracochlonne niz myslalem, samo rozlozeine karczmy na matID to 3h + 3h ta ktexturka... Myslalem czyby nie skonczyc tego przez noc, ale kolejna nocna sesyjaka tymbardziej ze jutro o 8:20 mam pociąg, to nie specjalnie napawająca mnie optymizmem opcja. Postaram sie to skonczyc jak najszybciej i do zobaczenia w soboty...
RadX Napisano 22 Lipiec 2003 Autor Napisano 22 Lipiec 2003 Cały czas mnie intryguję jak to wyjdzę po konwersji I oby twoja praca nie poszła na marne :| [winko]
felav Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 Sciagnelem quarka i jak jusz to zrobie to postaram sie z tym sam pomeczyc, chyba ze mnie to przerosnie
giorgione Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 NO niezła ta chatka - a w śrokdu też będzie oteksturowana - czy to tylko budynek zewnętrzny:D:D?? Giorgione
RadX Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Napisano 23 Lipiec 2003 Quark jest porściutki co jest jego wadą i zaletą więc sobię na pewno dasz radę.
Pablo Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 hmmm...przesadziles troche z ta teksturka :/ ... tzn jest za duza ! na cala chate powinies miec texturke 1024x1024 a nie tylko na jedna sciane !! pozdr
boowa Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 co ty Pablo... uwzglednij to, że czas produkcji gry to jakieś 2 lata a za ten czas 1024x1024 bedzie rozśmieszać....
Pablo Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 hmm...wiec nie wiem dlaczego przy modelowaniu postaci ograniczamy sie do 1000 polygonow ?! pozdr
boowa Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 bo nie bierzecie poprawki na to, że komputery i enginy sie rozwijaja i w efekcie za dwa lata otrzymacie gre o 2 lata przestarzałą... nowe silniki są fleksyjne co oznacza, że ilość wyswietlanych scianek i jakość tekstur zalezy od kompa a nie od samego silnika....
Pablo Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 czyli co mozemy robic z wiekszymi detalami? czy czekac na nowszy engine? pozdr
giorgione Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 To kmusimy się pośpieszyć bo się zestarzejemy, zanim tą grę zrobimy.[lol2][lol2][lol2][lol2][lol2] A teraz na poważnie: Czy to nie lekka bzdura - jak tak będziemy robić to ciągle będziemy się kręcić w jednym miejscu. Giorgione
Gotham Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 Eeeeeeeee.... No wybaczcie proszę... Ale to gadanie.... To jakaś paranoja. To wszystko powinno być wiadome z góry i uzależnione od silnika i na czym i kiedy będzie działać.
boowa Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 no właśnie :) ... ale co ja się będę wtrącał skoro sami nie wiecie... pozdrawiam[piwo]
RadX Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Napisano 23 Lipiec 2003 Engine już jest i jest to taki przełomek Q2/Q3. Nie jestem pewien ale chyba nie ma ograniczeń a my je wprowadziliśmy, żeby sensownie chodziło nie tylko na HIGH-ENDowych kompach ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się