Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pofaldowane, ale nie za regularnie, raczej takie róznej wielkosci górki i inne wybrzuszenia niż fałdy, a całość niech ma przekrój litery U, acha i co z tymi texturkami na karczme...

 

 

A co do tego co zrobilem to zrobilem ta kolekcje drewniamych mebelków, w pelni otexturowana oczywiscie, a na tex czekaja jeszcze 2 kominki (tex prawie gotowy) lóżko i palenisko. Oprócz tego otexturuje karczme i postaram sie porobić takie duperele tworzące klimat karczmy (beka piwa, wiąki ziół) bo nikt ni chce sie za to zabrac

 

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja pierwszę słyszę o tych duperelach.

Beczkę piwa ja mogę zrobić oczywiścię jak się dowiem czy różni się od normalnej beczki.

ps. muszę się nauczyć teksturować :P

Napisano

Chodzi mi o taką beczke która bedzie stala(a raczej lezala) na barze, z takim malym kranikiem

 

A co do texturek to polecam chilli skinnera + shopa

 

Napisano

I obiecana świnka - tylko musze poprawić lekko ryjek i jego teksturkę

 

Świnka 233 faces

 

Ale to nieduży problem

Czy ma muieć otwieranąbuźkę?? :D

Giorgione

 

Napisano

dobra, jesl macie jakies postacie lub jakiesinne formy zycia ktore beda sie ruszac, to ja moge sie zajac ich riggowaniem...smoka juz zrigguje

 

pozdr

 

P.S.

Wszystkie modele prosze wysylajcie do mnie na mejla [email protected] , abym mial je wszystkie

Napisano
Originally posted by giorgione

I jeszcze jedno ujęcie smoka :D:D:D:D

Gotowy obiekt przesłałem już Pablowi

 

Giorgione

 

Bije czolem w podloge przed Twoim geniuszem

Napisano

Giorgione, jezeli chodzi o bohatera to moja propozycja jest taka: strudzony wedrowiec w obdartych łachach(zrobionych z tego materialu co worki na ziemniaki) z kapturem, z mieczem przy pasie i lukiem na grzbiecie

Napisano

Zrezygnował bym z obdartych lachów, lepiej niepierwszej swiezosc, przybrudzoną, poocieraną skórzaną zbroję (kaftan czy coś w tym stylu) A co do broni to dał bym mu może na początek sztylet, ale jezeli wolicie miecz i łuk to spox

Napisano

A wiec tak skonczylem prace zarobkowa ktora wzielem sobie na wakacje(retusz fotek slubnych sux), a potem przekladalem z dnia na dzien...

I teraz pelna para bede mogl sie wziac za maxa. A tu efekt 2 pierwszych godzin dzisiejszej nocnej sesji:

 

 

 

www.felav.republika.pl\\spis2.jpg

Napisano

Jako ze ta texturka kamienia mi sie niespecjalnie podobala, dalem alternatywna z bevel + texture, a kwestie wyboru pozostawiam waszym trzezwym umyslom:

 

 

www.felav.republika.pl\\wybor1.jpg

Napisano

Oznajmiam, ze jednoglosnie (glosem RadXa) przeszla wersja z bevel + texture. Poczynilem juz stosowny updejt i wszystko jest w jak najlepszym porzadku

Napisano

No bardzo piękne modele nie wspominając o teksturkach :)

 

BRAWO!

 

Co do sicu to dzisiaj nie będziecie mielibo system mi siadł i musiałem półniedzieli spędzić na przywróceniu kompa.

Ale moze jeutro będzie :>

Giorgione:(:(:(:(

Napisano

A wiec dobra jestem jusz w Poznaniu, ale narazie czeka mnie jeszcze troszke pracki zarobkowej, ale mysle ze kolo 22 wezme sie za 3D. Karczme mam juz podzieloną na sciany tak jak je bede texturowal, teraz tylko potraktowac texporterem i malowac. Nie reacze ze dziajaj zdarze cos wrzuce, bo nielubie dawac czegos w polowie skonczonego, a chaciałem tez zeby moja modliszka wreszcie dorobila sie skrzydelek

 

co do szkicu to spox narazie sie jeszcze nie spieszy bo wykanczamy karczmiane zlecenia, acha jest juz finalna texturka na Luigiego?

Napisano

A wiec tak bardzo fajne tylko mam kilka uwag:

 

1. Daj mu mniej zulerne tj. jakas prosta poprzecierana skorzana zbroje, ale nie zebracze lachmany, bo jezeli kolesia bylo by stac na miecz to na zbroje raczej tesz...

 

2. Luk - postawił bym na mniej wymyślny

 

3. Blizna - powinna byc troche bardziej

subtelna

 

4. Mniej oczojebne uszy ;P

 

Napisano

Chodzi o to ze sa troche za duze, a kaptur ma dziury na uszy ;P

 

I jeszcze jedno to jezeli to ma byc bezposrednia podstawa do modelowania to on chyba powinien byc nagi (ewentualnie w boxerkach ;P)

 

Napisano

Kiedys tak ustalalismy (na jakims godzie chyba), ze glowny boh bedzie nagi, a dopiero na to bedzie sie dokladalo rozne zbroje i ubiory. Ale jezeli sie myle to mnie poprawcie

 

A no i wrzucam czesc texturki karczmy. Troche mi głupio bo mowilem ze cala wrzuce, ale to jest naprawde bardziej czaso/pracochlonne niz myslalem, samo rozlozeine karczmy na matID to 3h + 3h ta ktexturka... Myslalem czyby nie skonczyc tego przez noc, ale kolejna nocna sesyjaka tymbardziej ze jutro o 8:20 mam pociąg, to nie specjalnie napawająca mnie optymizmem opcja.

Postaram sie to skonczyc jak najszybciej i do zobaczenia w soboty...

 

 

pr.jpg

 

Napisano

hmmm...przesadziles troche z ta teksturka :/ ... tzn jest za duza ! na cala chate powinies miec texturke 1024x1024 a nie tylko na jedna sciane !!

 

pozdr

Napisano

bo nie bierzecie poprawki na to, że komputery i enginy sie rozwijaja i w efekcie za dwa lata otrzymacie gre o 2 lata przestarzałą...

 

nowe silniki są fleksyjne co oznacza, że ilość wyswietlanych scianek i jakość tekstur zalezy od kompa a nie od samego silnika....

Napisano

To kmusimy się pośpieszyć bo się zestarzejemy, zanim tą grę zrobimy.[lol2][lol2][lol2][lol2][lol2]

A teraz na poważnie:

Czy to nie lekka bzdura - jak tak będziemy robić to ciągle będziemy się kręcić w jednym miejscu.

 

Giorgione

Napisano

Eeeeeeeee.... No wybaczcie proszę... Ale to gadanie.... To jakaś paranoja.

 

To wszystko powinno być wiadome z góry i uzależnione od silnika i na czym i kiedy będzie działać.

Napisano

Engine już jest i jest to taki przełomek Q2/Q3.

Nie jestem pewien ale chyba nie ma ograniczeń a my je wprowadziliśmy, żeby sensownie chodziło nie tylko na HIGH-ENDowych kompach ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności