Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuje na VIZ 2005 (czyli odchudzony max6) i borykam sie z problemem braku tzw "architektonicznej" kamery. Nie wiem jak uzyskać rendery perspektyw bez pionowych zbiegów...

Będe dźwięczny za radę;)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy w standardzie jast ta opcja, ale na 100 % jest w final renderze. Viz 2005 to chyba max 7 odchudzony , z tego co mi wiadomo.

Napisano

Wszystko ładnie pieknie ale "camera correct" powoduje znaczne znieksztalcenia obrazu i nie stosuje sie tego modyfikatora jesli zależy na wiernośći odwzorowania.

 

Zgadzam sie SirYon - kamera i target na tej samej wysokosci ( w przypadku perspektywy z pozycji czlowieka to 150 cm ).

Za pomoca blow up, pieknie kadrujesz obszar roboczy poniewaz kadr, ktory ustawiasz jest skalowany w proporcjach okna renderu.

Napisano

Manewr z blowup i odpowiednim ustawieniem horyzontu jest mi znany. Niestety nie zawsze jest skuteczny (bardziej dziwaczne perspektywy, nie z wysokosci oczu człowieka). Niestety, nie zauwazylem camera correct na liscie modyfikatorów. Wiem ,że do VIZa 4 byly pluginy (zestaw kamer) które rozwiązywały ten problem.Do VIZA 2005 nie znalazłem.

Wielkie dzięki za rady i zainteresowanie sprawą.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności