Jump to content

"architektoniczne" kamery w VIZ2005/max6


jp

Recommended Posts

Pracuje na VIZ 2005 (czyli odchudzony max6) i borykam sie z problemem braku tzw "architektonicznej" kamery. Nie wiem jak uzyskać rendery perspektyw bez pionowych zbiegów...

Będe dźwięczny za radę;)

Link to comment
Share on other sites

Wszystko ładnie pieknie ale "camera correct" powoduje znaczne znieksztalcenia obrazu i nie stosuje sie tego modyfikatora jesli zależy na wiernośći odwzorowania.

 

Zgadzam sie SirYon - kamera i target na tej samej wysokosci ( w przypadku perspektywy z pozycji czlowieka to 150 cm ).

Za pomoca blow up, pieknie kadrujesz obszar roboczy poniewaz kadr, ktory ustawiasz jest skalowany w proporcjach okna renderu.

Link to comment
Share on other sites

Manewr z blowup i odpowiednim ustawieniem horyzontu jest mi znany. Niestety nie zawsze jest skuteczny (bardziej dziwaczne perspektywy, nie z wysokosci oczu człowieka). Niestety, nie zauwazylem camera correct na liscie modyfikatorów. Wiem ,że do VIZa 4 byly pluginy (zestaw kamer) które rozwiązywały ten problem.Do VIZA 2005 nie znalazłem.

Wielkie dzięki za rady i zainteresowanie sprawą.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy