Kakrotto13 Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 nie wiem czy juz takie pytanie padlo bo mi cos "szukaj" nie dziala , ale znacie jakis program badz plugina ktory by konvertowal obiekty wraz z texturami z blendera do maxa ? can u help me people ? PLEASE
kurt_hectic Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 a bo ja wiem > looknij jakie pliki obsluguje max i jakie blender, i tyle, ja proponuje .obj lub .3ds a textura to wiadomo, sama sie pzreniesie, tylko po zimportowaniu maxa dodaj texturki na proboki z pod "m" i nakladaj , ale to tylko jak same sie nie naloza.--> kombinuj! :), pozdro.
Bacry Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 texturki w sensie bitmap, bo proceduralne się nie przenoszą. Przynajmniej ja o tym nic nie wiem. Zapodaj jakie formaty obsługuje blender do czego możesz wyeksportować, to się zobaczy.
streaker Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 ja kiedyś słyszałem o czymś takim jak polytrans, do zmiany formatów, ale głowy za to sobie uciąć nie dam
Kakrotto13 Napisano 2 Czerwiec 2005 Autor Napisano 2 Czerwiec 2005 próbowalem znalesc wspulne formaty ... jeden to OBJ a drugi DXF(czy jakos tak) w pierwszym wogule nie widac obiektu i podczas importowania w maxie wyskakuje blond cos o lini comand , a drugiego nie próbowalem ... poza tym czy w OBJ nie biedzie problemow z texturami ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się