Napisano 1 Czerwiec 200519 l nie wiem czy juz takie pytanie padlo bo mi cos "szukaj" nie dziala , ale znacie jakis program badz plugina ktory by konvertowal obiekty wraz z texturami z blendera do maxa ? can u help me people ? PLEASE
Napisano 2 Czerwiec 200519 l a bo ja wiem > looknij jakie pliki obsluguje max i jakie blender, i tyle, ja proponuje .obj lub .3ds a textura to wiadomo, sama sie pzreniesie, tylko po zimportowaniu maxa dodaj texturki na proboki z pod "m" i nakladaj , ale to tylko jak same sie nie naloza.--> kombinuj! :), pozdro.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l texturki w sensie bitmap, bo proceduralne się nie przenoszą. Przynajmniej ja o tym nic nie wiem. Zapodaj jakie formaty obsługuje blender do czego możesz wyeksportować, to się zobaczy.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l ja kiedyś słyszałem o czymś takim jak polytrans, do zmiany formatów, ale głowy za to sobie uciąć nie dam
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor próbowalem znalesc wspulne formaty ... jeden to OBJ a drugi DXF(czy jakos tak) w pierwszym wogule nie widac obiektu i podczas importowania w maxie wyskakuje blond cos o lini comand , a drugiego nie próbowalem ... poza tym czy w OBJ nie biedzie problemow z texturami ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto