Skocz do zawartości

BLENDER -to-> MAX 7


Kakrotto13

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

a bo ja wiem > looknij jakie pliki obsluguje max i jakie blender, i tyle, ja proponuje .obj lub .3ds a textura to wiadomo, sama sie pzreniesie, tylko po zimportowaniu maxa dodaj texturki na proboki z pod "m" i nakladaj , ale to tylko jak same sie nie naloza.--> kombinuj! :), pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowalem znalesc wspulne formaty ... jeden to OBJ a drugi DXF(czy jakos tak)

 

w pierwszym wogule nie widac obiektu i podczas importowania w maxie wyskakuje blond cos o lini comand , a drugiego nie próbowalem ... poza tym czy w OBJ nie biedzie problemow z texturami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności