Skocz do zawartości

Scena 3D: Velociraptor w krzaczorach


Shogun 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie tyle zrobiłem, będę kończył w przyszłości. Ja wiem, że tu jest mnóstwo do poprawy, ale może Wy zobaczycie więcej, niż ja. Muszę jeszcze poeksperymentować z ustawieniami volumetric fog. Jedna wersja jest w Mental rayu, druga nie, za to z vol. fog i podrasowana w PSie.

Tylko nie bijcie za mocno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

dinus nawet fajny :D ale juz lepiej by wyszlo jakbys za tlo dal jakas fadna bitmape z jury a nie drzewa z ..dziury :P ale rymy mi ida dzis :D

dino luska moze powinna sie bardziej blyszczec ?? i raptory niemaja nieco dluzszej szczegi ?? ale moge sie mylic :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile razy mam powtarzać: docelowo, znaczy w przyszłosci

 

docelowy

1. «prowadzący, zmierzający do celu»

Trasa docelowa.

Bieg, lot, rejs docelowy.

 

2. «stanowiący cel czegoś, będący celem»

Stacja docelowa, port docelowy.

Lotnisko docelowe.

 

3. «osiągający najwyższy przewidziany poziom, najwyższą przewidzianą ilość, jakość»

 

jak wstawiasz prace to licz sie z komentarzami :P

 

ps. brzydkie te krzaki jakies popraw je ;) a dino potraktuj zb bo dziwny jakis..

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak (jak pisze bukovsky) zacznij od pokazania samego raptora, (na renderingu możesz domalować drzewka jako szkic żeby było wiadomo co chcesz osiągnąć). Na razie tracisz czas na oświetlenie sceny i utykanie 'drzewek' które i tak będziesz musiał zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, tak, profesorowie to własnie mają często w zwyczaju.

Co do plastikowego dino, to ja mu jeszcze będę dopracowywał skórę i anatomię. Na razie robie sobie wspomnianą juz przerwę, ale w przyszłym tygodniu będę miał całą masę doskonałych referków do niego i będę później nanosił poprawki w oparciu o nie.

Poza tym mam jeszcze kilka pomysłów co do technik, jakie chcę w najblizszym czasie opanować i planuję je zastosować przy nanoszeniu poprawek. To, co tutaj przedstawiłem stanowi coś w rodzaju wizji kompozycyjnej. A poza tym faktycznie, raptora będę jeszcze kończył i dorobię mu resztę ciała, marzy mi się późniejsze zanimowanie go, ale do tego to jeszcze sie muszę wieeeeele nauczyć. Niemniej jednak dzięki za komentarze. Gdyby ktoś miał jakies referki jurajskiego zielska, to proszę o kontakt. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dla ciebie taką radę. Biorąc pod uwagę mnogość i wielokrotność do potęgi rozmaitych prac 3D, w tym w tematach dino, zastanów się najpierw nad pomysłem, który by sprawił, że praca będzie intrygująca w jakiś sposób. Takich kadrów jak zaproponowany przez Ciebie widziałem osobiście już wiele i w żadnym z nich nie było nic co sprawia, że praca zapada w pamięć. Dlatego pamiętam tylko to, że było ich dużo i żadnego konkretnego.

Spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie co ciekawego da się wyciągnąć z tego już trochę oklepanego tematu. Może przedstawić dinozaura w jakimś piaskowo-kamiennym kanionie spoglądającego na leżące na ziemi zwłoki innego dinozaura, który właśnie przegrał walkę itd. Albo niech ten drugi leżący dinozaur przyjmie pozycję jaką przyjmują czworonożne zwierzęta kiedy sygnalizują, że się poddają. W ten sposób w widzu rodzi się dodatkowe pytanie, co się stanie ? Czy dalej będzie walka, czy się skończy i się rozejdą. Do tego dobra kompozycja, teksturki i wszystko inne co trzeba i praca zaczyna mieć w sobie "coś". Jakaś historia, coś się dzieje, innymi słowy jest pomysł. Może to kosztować więcej pracy, ale chyba warto, bo chodzi też o to by ludzie pamiętali "dzieła" twórców, a będą je pamiętać nie tylko z zachwytu nad warsztatem, ale także z uwagi na to co owe prace pokazują ;)

 

Życzę powodzenia, wytrwałości i pozdrawiam :)

 

Wojteq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę. masz całkowitą słuszność. Na razie jednak ten układ kompozycyjny jest celowy, mianowicie ma w przyszłości stać się elementem graficznym strony internetowej grupy Raptorsoft ( http://www.raptorsoft.webd.pl ), i ma ściśle wspólgrać kompozycyjnie z resztą interfejsu. dopiero jak skończę model, tekstury i rig, pomyślę jak go skomponować, i zanimować tak, zeby bylo ciekawie i oryginalnie. ja z natury mam 100 pomysłów/sekundę, wiec z tym nie będzie kłopotu, niemniej jednak chcę to zrobić porzadnie, więc na razie wolę jeszcze kilku rzeczy się nauczyć. Jeszcze raz dziękuję za radę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności