Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przedstawie wam efekt mojej dzisiejszej pracy. To druga twarz high poly za którą się zabrałem, ale pierwsza, która ma szanse zostac skonczoną ;] Myślełem nad zrobieniem jakiejś scenki, ale najpierw dopracuje tą twarz, a potem zobacze co dalej.

 

Spieprzyłem coś z nosem... ale juz nie mialem siły dzisiaj sie babrać (no i nie bardzo wiedziałem, jak sie za niego zabrać).

 

Wszelka krytyka, komentarze i uwagi bardzo mile widziane ;]

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Strasznie muszą go zęby boleć, albo go pszczoła chciała w policzek udziabać, ale szwagier łopatą ją zabił.

Innymi słowy policzki do wymiany, potylica jest wysunięta o 1/4 za daleko do tyłu. Błędy modelu nosa są w tej skali prawie niewidoczne. No, ale pracuj dalej i zobaczymy, co wyjdzie. pozdrawiam. :)

Napisano

1. okolice nosa do bani troche , poraw troszke.

2. coś ta głowa strasznie długa , dorub szyje i zobaczysz że coś tez trzeba zmienić.

3. wyglada troche jakby sie nawpierniczał ponczków i nie mógł ich przełknąć :) , taki ponczuś wyszedł :)

Napisano

daniol weź mnie nie denerwuj :) zbrush jest fajny ale najpier lepiej sie nauczyć modelowąc normalnie głowe i detale ładnie dorobić w zbrushu bo inaczej to oszustwo :P

Napisano

No, jak miło, dzieki za wszystkie komentarze ;] Nie spodziewalem sie ze było tak źle zeby ktos mogl pomyslec ze robione bez referek :D No ale cóż, w koncu to dopiero druga twarz ;]

 

Teraz mam kupe roboty w szkole, wiec jakis update dopiero po 14 czerwca.

 

No i jeszcze raz dzieki za uwagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności