Napisano 7 Czerwiec 200519 l witam jest obiekt siatkowy nr1 jak zrobić żeby jakiś obiekt nr2 sterował kształtem obiektu nr1? chodzi mi mniej więcej o sterowanie na wzór modyfikatora FFD(box), tylko żaby kontrolne punkty ustawiły się od razu w miejsca vertexów obiektu nr2 za odp. dzięki!
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Autor jakoś mi linked xform nie za bardzo do tego pasuje... żadnych instrukcji nie czytałem ale z tego co się domyśliłem linked xform można linkować obiekty lub ich części ze sobą (potem np. razem mogą się przesuwać, skalować, obracać itp..) i chyba nic pozatym...
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Do odkształcania jednego obiektu za pomocą drugiego można wykorzystać 'conform' z 'compound objects', nie wiem tylko czy uda Ci się tę opcję wykorzystać tak jak tego potrzebujesz.
Napisano 18 Czerwiec 200519 l obracanie i skalowanie itp to zwykły xform a linked xform właśnie jest do tego. Muisz tylko dodać selekcję przez volume selection i potem pobawić się linkedxform.
Napisano 24 Czerwiec 200519 l Autor dzięki co prawda jeszcze nie sprawdziłem ale zamierzam :) Teraz wpadł mi w ręce plugin RubberTools Chwilowo właśnie nad nim siedzę - posiada świetne narzędzie do kontroli obiektów w taki sposób jak chciałem więc elegancko...