Tomson Napisano 7 Czerwiec 2005 Share Napisano 7 Czerwiec 2005 witam jest obiekt siatkowy nr1 jak zrobić żeby jakiś obiekt nr2 sterował kształtem obiektu nr1? chodzi mi mniej więcej o sterowanie na wzór modyfikatora FFD(box), tylko żaby kontrolne punkty ustawiły się od razu w miejsca vertexów obiektu nr2 za odp. dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 8 Czerwiec 2005 Share Napisano 8 Czerwiec 2005 coś z xform (nie pamiętam nazwy zdaje się linked xform) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomson Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2005 jakoś mi linked xform nie za bardzo do tego pasuje... żadnych instrukcji nie czytałem ale z tego co się domyśliłem linked xform można linkować obiekty lub ich części ze sobą (potem np. razem mogą się przesuwać, skalować, obracać itp..) i chyba nic pozatym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 11 Czerwiec 2005 Share Napisano 11 Czerwiec 2005 Do odkształcania jednego obiektu za pomocą drugiego można wykorzystać 'conform' z 'compound objects', nie wiem tylko czy uda Ci się tę opcję wykorzystać tak jak tego potrzebujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Czerwiec 2005 Share Napisano 18 Czerwiec 2005 obracanie i skalowanie itp to zwykły xform a linked xform właśnie jest do tego. Muisz tylko dodać selekcję przez volume selection i potem pobawić się linkedxform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomson Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2005 dzięki co prawda jeszcze nie sprawdziłem ale zamierzam :) Teraz wpadł mi w ręce plugin RubberTools Chwilowo właśnie nad nim siedzę - posiada świetne narzędzie do kontroli obiektów w taki sposób jak chciałem więc elegancko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi