paperboy Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Witam, Mam taki problem. Otoz chcialbym wiedziec jak najlepiej przedstawic, wyrenderowac model dla zwyklego obejrzenia jego. Zalozmy ze robie sobie samochod i chcialbym wyrenderowac sobie kolo ktore wlasnie zrobilem, tak aby pokazac to komus i zeby widok byl dobry, oswietlenie itp.
Gustlik Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 najszybciej opanujesz light tracer (advanced lighting) ale nie przyzwyczajaj się do niego bo na dłuższą metę jest g..no wart i wcześniej czy później będziesz musiał opanować v-raya czy innego brazila...
_michal Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Najpierw to trzeba opanować światła, a nie włączenie skylighta. Bez podstawowej wiedzy o światłach GI z brazila nic nie da. chwila sam na sam z google: http://www.3drender.com/light/3point.html http://www.andrew-whitehurst.net/3point.html
paperboy Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 Wszystko ok, ale nie wiem czy zostalem dobrze zrozumiany. Chodzi mi o jakis ladny sposob pokazywania modeli solid(nawet bez tekstur). Tak by kolega ktory pracuje nad jakims elementem przedstawil mi to, wyraznie, oswietlone itp. Doradzcie
bukovsky Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 To już zalezy od ciebie i tego jaki jest model. Wiadomo, że przy perspektywie wybiera się taką stronę modelu i taki kadr by model był przedstawiony jak najbardziej "okazale". Na co innego się zwróci uwagę pokazując koło samochodu, a co innego parasol. Jeśli widać w modelu jakieś niedociągnięcia to zwykle "kameruje" się tak by to ukryć itd. Jeśli chcesz by ktoś inny "zrozumiał" twój model przygotuj planszę. Rzut prostopadły z góry, rzut prostopadły z boku, rzut prostopadły od frontu, tyłu, może być z dołu, do tego aksonometrię i jakiś estetyczny render w perspektywie. Ot cała filozofia. Pozdro
polka dot Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 kompletnie nie rozumiem twojego problemu, to bez sensu :D
Ser Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 jak masz maxa 7 przelączasz sie na mentala -> ładujesz w materiał "diffuse map" -> occlusion sutawiasz sampling (tylko nie przegnij bo się nie doczekasz efektu :D 64,128 dla mnie 256 calkowicie wystarcza) i render. nieustawiasz zadnych świateł, modelik wychodzi jak ta lala.
slate Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Zgadzam się z Kome, to jakaś bzdura. Obracaj sobie to koło tak, aż będziesz zadowolony i wyrenderuj. I tyle. A jak chcesz mieć to ładnie oświetlone, to poczytaj tutoriale, np. dołączone do maxa, albo na necie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się