Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam taki problem. Otoz chcialbym wiedziec jak najlepiej przedstawic, wyrenderowac model dla zwyklego obejrzenia jego. Zalozmy ze robie sobie samochod i chcialbym wyrenderowac sobie kolo ktore wlasnie zrobilem, tak aby pokazac to komus i zeby widok byl dobry, oswietlenie itp.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najszybciej opanujesz light tracer (advanced lighting) ale nie przyzwyczajaj się do niego bo na dłuższą metę jest g..no wart i wcześniej czy później będziesz musiał opanować v-raya czy innego brazila...

Napisano
  • Autor

Wszystko ok, ale nie wiem czy zostalem dobrze zrozumiany. Chodzi mi o jakis ladny sposob pokazywania modeli solid(nawet bez tekstur). Tak by kolega ktory pracuje nad jakims elementem przedstawil mi to, wyraznie, oswietlone itp. Doradzcie

Napisano

To już zalezy od ciebie i tego jaki jest model. Wiadomo, że przy perspektywie wybiera się taką stronę modelu i taki kadr by model był przedstawiony jak najbardziej "okazale". Na co innego się zwróci uwagę pokazując koło samochodu, a co innego parasol. Jeśli widać w modelu jakieś niedociągnięcia to zwykle "kameruje" się tak by to ukryć itd. Jeśli chcesz by ktoś inny "zrozumiał" twój model przygotuj planszę. Rzut prostopadły z góry, rzut prostopadły z boku, rzut prostopadły od frontu, tyłu, może być z dołu, do tego aksonometrię i jakiś estetyczny render w perspektywie. Ot cała filozofia.

 

Pozdro

Napisano

jak masz maxa 7 przelączasz sie na mentala -> ładujesz w materiał "diffuse map" -> occlusion sutawiasz sampling (tylko nie przegnij bo się nie doczekasz efektu :D 64,128 dla mnie 256 calkowicie wystarcza) i render. nieustawiasz zadnych świateł, modelik wychodzi jak ta lala.

Napisano

Zgadzam się z Kome, to jakaś bzdura. Obracaj sobie to koło tak, aż będziesz zadowolony i wyrenderuj. I tyle. A jak chcesz mieć to ładnie oświetlone, to poczytaj tutoriale, np. dołączone do maxa, albo na necie.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.