virbel Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Witam. robie model mietka CLS coupe ( ucialem mu tylek z ciekawosci i tak zostalo) mysle ze wyglada puki co calkiem przyjemnie. jednak mam problem. niewychodza mi klosze lamp i wnetrze lamp. prosil bym o jakies rady jak zrobic aby klosze byly bardziej szklane i jak wzmocnic odbicia wewnatrz lampy. tak to sie prezentuje:
Knysha Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Hmm. Pokaz render bez lakieru [maskujesz nim pewno jakies bledy ;)] i siatke. Popraw temat. Pzdr
virbel Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 tak wyglada bez lakieru: jak wyrenderowac siatke na materiale?
AGmakonts Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Zależy czym renderujesz, jeśli v rayem to masz taką mape VrayEdgeTex. A co do modelu to jest dobry ale przy światle chyba jest jakiś bug, lecz bez siatki trudno powiedzieć.
Conrad Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Mam wrażenie jakby stał na tylko tych dwóch kołach hehe
virbel Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 siatex: sorka za duzy render, ale na mniejszych bylo malo widoczne.
AGmakonts Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 a można bez MS? Po tej mało widać ale to co widac napewno to że jest wilele trójkatów
virbel Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 bez ms raz: prosze o szczere komentarze, rady, sugestie. do tej pory robilem low-poly modele. ten to w sumie pierwszy taki na pokaz robiony high poly.
virbel Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 kurcze dalej niewychodza mi klosze lamp. moze ktos wie jak dobrac material do tego? zastanawiam sie tez jak polikwidowac trojkaty z siatki. ms sie na nich krzaczy. ale na tym stadium rozwoju modelu to chyba juz malo mozliwe ejst...
pecet Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 ja to robie tak: na środek(to odblaskowe) daje jakiś materiał taki jak lusterko( całkowicie odbija otoczenie) ale nie przypisuje do niego mapy środowiska(można przypisać jakąś mape ale musi ona byś doba tzn. mieć odpowiednie kolory) Na szybke nadaje materiał całkiem przezroczysty i dodaje do niego jakąś mapę środowiska Czasami to niegłupio wychodzi, ale trzeba dobrać odpowiednie mapy Aha ja tak robie w mental ray'u
virbel Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 ja na wnetrze dalem material raytrace z fall off w reflection. teraz lepiej juz wyglada bo lekko zwiekszylem odbicia. na klosz jest hdri. tak teraz to wyglada: ja mental raya niezabardzo lubie bo dlugo renderuje. to renderowalem defaultowym rendererem. nie mam sily na vraya bo ma za duzo opcji:P mentalem renderowalem moje starsze modele.
bukovsky Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Tobie render zwykłym scanlinem wyszedł lepiej niż niejednemu w Vray'u. Ale nie o tym ta rozprawka ;) Modelik mi się bardzo podoba. Schludnie zrobiony. Popracowałbym jednak nad materiałami felg i (zwłascza) atrapy. Atrapa wygląda jak plastikowa. Podmaluj to trochę w Fotosklepie. Jakieś bliczki może tu i tam delikatne. Dla równowagi bym rozjaśnił krawędzie po zacienionej stronie modelu gdzieniegdzie. Pozdro
AGmakonts Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Ten lakier to jeszcze nie to no i on chyba chamować nie umię:)
giegiel Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 świetna robota.Ale trzeba by było jeszcze troche render poprawić.pozdro i gratulacje
virbel Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 jak macie jakies pomysly na lakier to ja jestem otwarty na wszelkie propozycje. piszcie co i jak, co do rendera to co poprawic? nigdy rendery mi niewychodzily, modelowanie mi wychodzi ale rendery slabiej.
virbel Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 nowa felga. ta jest najlepsza i taka zostanie. mysle nad jakas scenka. ma ktos jakis pomysl? fela z podstawowym materialem. bedzie inny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się