Napisano 9 Czerwiec 200519 l Witam. robie model mietka CLS coupe ( ucialem mu tylek z ciekawosci i tak zostalo) mysle ze wyglada puki co calkiem przyjemnie. jednak mam problem. niewychodza mi klosze lamp i wnetrze lamp. prosil bym o jakies rady jak zrobic aby klosze byly bardziej szklane i jak wzmocnic odbicia wewnatrz lampy. tak to sie prezentuje:
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Hmm. Pokaz render bez lakieru [maskujesz nim pewno jakies bledy ;)] i siatke. Popraw temat. Pzdr
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Zależy czym renderujesz, jeśli v rayem to masz taką mape VrayEdgeTex. A co do modelu to jest dobry ale przy światle chyba jest jakiś bug, lecz bez siatki trudno powiedzieć.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor siatex: sorka za duzy render, ale na mniejszych bylo malo widoczne.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l a można bez MS? Po tej mało widać ale to co widac napewno to że jest wilele trójkatów
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor bez ms raz: prosze o szczere komentarze, rady, sugestie. do tej pory robilem low-poly modele. ten to w sumie pierwszy taki na pokaz robiony high poly.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor kurcze dalej niewychodza mi klosze lamp. moze ktos wie jak dobrac material do tego? zastanawiam sie tez jak polikwidowac trojkaty z siatki. ms sie na nich krzaczy. ale na tym stadium rozwoju modelu to chyba juz malo mozliwe ejst...
Napisano 10 Czerwiec 200519 l ja to robie tak: na środek(to odblaskowe) daje jakiś materiał taki jak lusterko( całkowicie odbija otoczenie) ale nie przypisuje do niego mapy środowiska(można przypisać jakąś mape ale musi ona byś doba tzn. mieć odpowiednie kolory) Na szybke nadaje materiał całkiem przezroczysty i dodaje do niego jakąś mapę środowiska Czasami to niegłupio wychodzi, ale trzeba dobrać odpowiednie mapy Aha ja tak robie w mental ray'u
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor ja na wnetrze dalem material raytrace z fall off w reflection. teraz lepiej juz wyglada bo lekko zwiekszylem odbicia. na klosz jest hdri. tak teraz to wyglada: ja mental raya niezabardzo lubie bo dlugo renderuje. to renderowalem defaultowym rendererem. nie mam sily na vraya bo ma za duzo opcji:P mentalem renderowalem moje starsze modele.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Tobie render zwykłym scanlinem wyszedł lepiej niż niejednemu w Vray'u. Ale nie o tym ta rozprawka ;) Modelik mi się bardzo podoba. Schludnie zrobiony. Popracowałbym jednak nad materiałami felg i (zwłascza) atrapy. Atrapa wygląda jak plastikowa. Podmaluj to trochę w Fotosklepie. Jakieś bliczki może tu i tam delikatne. Dla równowagi bym rozjaśnił krawędzie po zacienionej stronie modelu gdzieniegdzie. Pozdro
Napisano 10 Czerwiec 200519 l świetna robota.Ale trzeba by było jeszcze troche render poprawić.pozdro i gratulacje
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor jak macie jakies pomysly na lakier to ja jestem otwarty na wszelkie propozycje. piszcie co i jak, co do rendera to co poprawic? nigdy rendery mi niewychodzily, modelowanie mi wychodzi ale rendery slabiej.
Napisano 12 Czerwiec 200519 l Autor nowa felga. ta jest najlepsza i taka zostanie. mysle nad jakas scenka. ma ktos jakis pomysl? fela z podstawowym materialem. bedzie inny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto