Hindus Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 od czego taki bug przy nadkolu ? podczas surface analyze tez to samo - czarny babolek dzieki , pozdrawiam.
SansSerif Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 nie połączyłeś surfów albo źle się połączyły. btw to całe nadkole ma złą budowę, nie wyeksportujesz tego dobrze, krzywe tworzące były zbyt skomplikowane. nadkole z obwódką nadkola powinno byc połączone jescze trzecim surfem 2rail. ogólnie wszystko do wymiany i od nowa :>
Hindus Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 ja tam daje bend curve dla nadkola, nie wiem jak tam wcisnac 2rail ;)
polka dot Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 po co tak kombinowac nie lepiej filletem? albo pipą
Hindus Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 po co tak kombinowac nie lepiej filletem? albo pipą witaj kolego ;) no pewno było by i lepiej ale troche sie zagalopowałem :/
polka dot Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 no hej :P no to zrob od nowa, na poczatku przyzwyczaj sie do tego ze nie raz bedziesz musial zaczynac od zera
Bzyku Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 to wyglada jak zagiety surf na samym rogu albo wogole nie polaczone edgesy i po joinie takie cos wyszlo czyli najpierw sprawdz edgesy czy są w 100% zlaczone potem jak sie mesh uklada przy powiedzmy meshowaniu lub jakiejkolwiek analizie
Hindus Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 tak tez robie ;) tylko ile mozna , a tak na marginesie mam nadzieje że niedługo do nas wrócisz na stałe ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się