Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 999
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy interiorach jak uzywasz vraylightow w oknach to ich subdvs maja wielki wplyw na czas rendera. co do samych prepassow to ustawiania irr mapy (min max hsph itd), a na sam render to tez wlasnie materialy

Napisano
  • Autor

Nie wiem co to ward BRDF, ale raczej nie zmieniałem go bo wiekszość ustawień jest standardowa. Wkurza mnie to , że w rozdziałce 320x240 wygląda ok, a jak włączam 1200x900 to wyłażą takie rzeczy. Znienawidziłem Vraya. Czy możę być od tego, że kilka materiałów zostało standardowych (nie Vray mlt)? Na innym ujęciu, z drugiej strony już tego nie ma. Wyskakuje też ostrzeżenie "material returned overbright or invalid color".

Napisano

nie uzywaj nigdy w vrayu materialu standard a juz napewno nie z raytracem. ja stawiam wlasnie na to

Napisano
nie uzywaj nigdy w vrayu materialu standard

 

przesądy :)

ale raytrace to już nie przesądy.

 

takie ładne kolorowe bugi to raczej od włączonej opcji "don`t delete" w gi.

Napisano
przesądy :)

 

przesądy czy nie ale prawie zawsze mam overbrighty na standardach wiec lepiej nie uzywac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności