tweety Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Serwis http://www.3dtotal.com oficjalnie prezentuje pierwszą część "3D TOTAL TRAINING DVD" zawierającą lekcje modelowania, mapowania i teksturowania głowy postaci. Oferta o tyle ciekawa że zawiera tekstury i modele, wszystko w wysokiej rozdzelczości. Możliwe jest też zamówienie wersji dla Mayi, Lightwave'a, Cinema4D, Softimage'a i innych programów do 3D. Krążek dostępny w cenie 42 Euro. Więcej informacji na stronie http://www.3dtotal.com/services/training/intro.asp
dirty Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 beznadziejnie ten potworek wyglada, siatka na 1st rzut oka tez dosc tragiczna... hmm, ciekawe kto tego tutka robil? :/ za 42 euro to mozna duuuzo lepsze rzeczy kupic...
Jacob B Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 za tyle pieniedzy to to jest wielki SHIT!! :)
AGmakonts Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Ale powiem szczerze że tak naprawde 3DTotal nie jeste jakieś wybitne, niektóre textury także są do niczego, a to no cóż jakby to było modelowanie głowy człowieka to może bym się o tym jakoś pochlebniej wysławiał.
tweety Napisano 13 Czerwiec 2005 Autor Napisano 13 Czerwiec 2005 hmm, ciekawe kto tego tutka robil? :/ The Author Richard Tilbury BA Hons, MA. Rich is an experienced 3DS Max Artist. working on Award winning titles rich was previously employed as a Texture and Character Artist in a prominent London Studio. He is now the lead artist at 3DTotal. Rich produced hundreds of textures for the Total Texture CD Volumes and is a principle author of our forthcoming book publications. Qualifications. BA Hons Fine Art. MA 3D Computer Graphics attained at the National Centre for Computer Animation, UK. ------------------
imprecis Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Nie jest znowu to taki shit, teksturki wyladaja profesjonalnie, modeling tez nie jest taki zly, choc trzeba przyznac ze nie zbyt skomplikowany, najgorszy w tym wszystkim to jest concept ^^''
bukovsky Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Potworek specjalnie interesujący nie jest. Całość sprawia dość ubogie wrażenie. Zastanawiam się tylko czy w tego typu materiale szkoleniowym chodzi bardziej o zrobienie czegoś ładnego (pod czym i tak trudno się potem podpisać własnym imieniem i nazwiskiem) czy też może liczy się jakość i ilość wiedzy i umiejętności przekazywana na przykładzie tworzenia (nawet mało interesującego artystycznie) projektu. Trzeba by przebrnąć przez ten tutorial i ocenić jak dużo ciekawych technik się nauczyliśmy. Wtedy chyba ocenianie ma większy sens. Pozdro
_michal Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 taa, ale lepiej się uczyć na głowie ludzkiej niż na jakimś czymś. Wolałbym dorzucić 20$ do gnomona.
bukovsky Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Wydaje mi się, że na jednym i drugim można się uczyć. Nie znam jakości wiedzy teoretycznej i praktycznej przekazywanej w tym tutorialu, stwierdzam tylko, że okładka nie zachęca :) A co do gnomon'a, to wedle mojego rozeznania, wymiata :) Pozdro
_michal Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Oczywiście że tak. Ale w przypadku głowy ludzkiej można jescze zahaczyć o anatomię i budowanie topologii głowy ludzkiej. Częściej się modeluje ludzi niż takiego aliena. Topologia tego aliena do niczego się 'uczniowi' nie przyda. A jeżeli w tym przypadku chodzi o zapoznanie się z narzędziami maxa to nie mam więcej uwag.
kurt_hectic Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 na zrodlach osiolkowych nie ma tego :| . szkoda. ja ...pozyskuje, ze tak to nazwe : lynda, textyring game char. : moze byc git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się