Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

v01_main_small.jpg

 

Serwis http://www.3dtotal.com oficjalnie prezentuje pierwszą część "3D TOTAL TRAINING DVD" zawierającą lekcje modelowania, mapowania i teksturowania głowy postaci. Oferta o tyle ciekawa że zawiera tekstury i modele, wszystko w wysokiej rozdzelczości. Możliwe jest też zamówienie wersji dla Mayi, Lightwave'a, Cinema4D, Softimage'a i innych programów do 3D.

Krążek dostępny w cenie 42 Euro.

Więcej informacji na stronie

http://www.3dtotal.com/services/training/intro.asp

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

beznadziejnie ten potworek wyglada, siatka na 1st rzut oka tez dosc tragiczna... hmm, ciekawe kto tego tutka robil? :/

za 42 euro to mozna duuuzo lepsze rzeczy kupic...

Napisano

Ale powiem szczerze że tak naprawde 3DTotal nie jeste jakieś wybitne, niektóre textury także są do niczego, a to no cóż jakby to było modelowanie głowy człowieka to może bym się o tym jakoś pochlebniej wysławiał.

Napisano
hmm, ciekawe kto tego tutka robil? :/

 

The Author

 

Richard Tilbury BA Hons, MA.

 

Rich is an experienced 3DS Max Artist. working on Award winning titles rich was previously employed as a Texture and Character Artist in a prominent London Studio. He is now the lead artist at 3DTotal. Rich produced hundreds of textures for the Total Texture CD Volumes and is a principle author of our forthcoming book publications.

Qualifications.

BA Hons Fine Art. MA 3D Computer Graphics attained at the National Centre for Computer Animation, UK.

------------------

Napisano

Nie jest znowu to taki shit, teksturki wyladaja profesjonalnie, modeling tez nie jest taki zly, choc trzeba przyznac ze nie zbyt skomplikowany, najgorszy w tym wszystkim to jest concept ^^''

Napisano

Potworek specjalnie interesujący nie jest. Całość sprawia dość ubogie wrażenie. Zastanawiam się tylko czy w tego typu materiale szkoleniowym chodzi bardziej o zrobienie czegoś ładnego (pod czym i tak trudno się potem podpisać własnym imieniem i nazwiskiem) czy też może liczy się jakość i ilość wiedzy i umiejętności przekazywana na przykładzie tworzenia (nawet mało interesującego artystycznie) projektu. Trzeba by przebrnąć przez ten tutorial i ocenić jak dużo ciekawych technik się nauczyliśmy. Wtedy chyba ocenianie ma większy sens.

 

Pozdro

Napisano

Wydaje mi się, że na jednym i drugim można się uczyć. Nie znam jakości wiedzy teoretycznej i praktycznej przekazywanej w tym tutorialu, stwierdzam tylko, że okładka nie zachęca :) A co do gnomon'a, to wedle mojego rozeznania, wymiata :)

 

Pozdro

Napisano

Oczywiście że tak. Ale w przypadku głowy ludzkiej można jescze zahaczyć o anatomię i budowanie topologii głowy ludzkiej. Częściej się modeluje ludzi niż takiego aliena. Topologia tego aliena do niczego się 'uczniowi' nie przyda. A jeżeli w tym przypadku chodzi o zapoznanie się z narzędziami maxa to nie mam więcej uwag.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności