Napisano 13 Czerwiec 200519 l Serwis http://www.3dtotal.com oficjalnie prezentuje pierwszą część "3D TOTAL TRAINING DVD" zawierającą lekcje modelowania, mapowania i teksturowania głowy postaci. Oferta o tyle ciekawa że zawiera tekstury i modele, wszystko w wysokiej rozdzelczości. Możliwe jest też zamówienie wersji dla Mayi, Lightwave'a, Cinema4D, Softimage'a i innych programów do 3D. Krążek dostępny w cenie 42 Euro. Więcej informacji na stronie http://www.3dtotal.com/services/training/intro.asp
Napisano 13 Czerwiec 200519 l beznadziejnie ten potworek wyglada, siatka na 1st rzut oka tez dosc tragiczna... hmm, ciekawe kto tego tutka robil? :/ za 42 euro to mozna duuuzo lepsze rzeczy kupic...
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Ale powiem szczerze że tak naprawde 3DTotal nie jeste jakieś wybitne, niektóre textury także są do niczego, a to no cóż jakby to było modelowanie głowy człowieka to może bym się o tym jakoś pochlebniej wysławiał.
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Autor hmm, ciekawe kto tego tutka robil? :/ The Author Richard Tilbury BA Hons, MA. Rich is an experienced 3DS Max Artist. working on Award winning titles rich was previously employed as a Texture and Character Artist in a prominent London Studio. He is now the lead artist at 3DTotal. Rich produced hundreds of textures for the Total Texture CD Volumes and is a principle author of our forthcoming book publications. Qualifications. BA Hons Fine Art. MA 3D Computer Graphics attained at the National Centre for Computer Animation, UK. ------------------
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Nie jest znowu to taki shit, teksturki wyladaja profesjonalnie, modeling tez nie jest taki zly, choc trzeba przyznac ze nie zbyt skomplikowany, najgorszy w tym wszystkim to jest concept ^^''
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Potworek specjalnie interesujący nie jest. Całość sprawia dość ubogie wrażenie. Zastanawiam się tylko czy w tego typu materiale szkoleniowym chodzi bardziej o zrobienie czegoś ładnego (pod czym i tak trudno się potem podpisać własnym imieniem i nazwiskiem) czy też może liczy się jakość i ilość wiedzy i umiejętności przekazywana na przykładzie tworzenia (nawet mało interesującego artystycznie) projektu. Trzeba by przebrnąć przez ten tutorial i ocenić jak dużo ciekawych technik się nauczyliśmy. Wtedy chyba ocenianie ma większy sens. Pozdro
Napisano 13 Czerwiec 200519 l taa, ale lepiej się uczyć na głowie ludzkiej niż na jakimś czymś. Wolałbym dorzucić 20$ do gnomona.
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Wydaje mi się, że na jednym i drugim można się uczyć. Nie znam jakości wiedzy teoretycznej i praktycznej przekazywanej w tym tutorialu, stwierdzam tylko, że okładka nie zachęca :) A co do gnomon'a, to wedle mojego rozeznania, wymiata :) Pozdro
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Oczywiście że tak. Ale w przypadku głowy ludzkiej można jescze zahaczyć o anatomię i budowanie topologii głowy ludzkiej. Częściej się modeluje ludzi niż takiego aliena. Topologia tego aliena do niczego się 'uczniowi' nie przyda. A jeżeli w tym przypadku chodzi o zapoznanie się z narzędziami maxa to nie mam więcej uwag.
Napisano 20 Czerwiec 200519 l na zrodlach osiolkowych nie ma tego :| . szkoda. ja ...pozyskuje, ze tak to nazwe : lynda, textyring game char. : moze byc git.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto