Gość delu Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 Witam wszystkich! Jest to mój pierwszy post w Galerii. Mam nadzieję, że moje "Śrubki" się Wam spodobają. Sam model wykonałem jakieś pół roku temu, jak nie wcześniej... Dwa dni temu wziąłem się w końcu za próby z materiałami i renderowanie. Nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc wyszło jak wyszło... Czekam na Waszą krytykę oraz wszelkie opinie. Dołączam dwie siatki. Na jednej widać jakiś błąd, który musiałem przeoczyć?! Nie poprawiałem go, bo zauważyłem go dopiero po wykonaniu renderów :) (wcześniej nie przyglądałem się siatce - skupiłem się na renderowaniu). Praca przy użyciu: 3dsmax, Brazil, Photoshop. Ilość trójkątów w jednej śrubce ~ 55 tys. Siatki: Siatka 1 Siatka 2 Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 pierwszy lepiej:] drugi gorszy:P w tym pierwszym chyba te odbicia sa za duze/za ostre... ale mimo wszystko:) fajne:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 No bardzo mi się podoba . Dokładne wykonanie i materiały dobre . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 model luz, ale szaderki nie bardzo - za duży reflect, za mała chropowatośc powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 Model - respekt Materiał - klapa Jak byś użył choćby tych hindusowskich shaderów to był by świetny render Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akon Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 Ładnie i realistycznie to wyszło. Może trochę odbice za duże na tej jednej śrubce na 1 obrazku. Ale to drobiazg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość delu Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 Zgadzam się z wszystkim, a szczególnie z tym, że niektóre śrubki wyglądają jak zwierciadełka... :-) Nie będę jednak zmieniał już tej pracy, bo uważam ją za skończoną w takiej formie, w jakiej jest w tej chwili. I tak jestem zadowolony z tego, jak to wszystko wyszło, bo to same początki z Brazilem... Zdobyłem troszkę doświadczenia. Na przykład uświadomiłem sobie, że nie warto w niektórych przypadkach stosować Depth of Field, bo się nie opłaca. Drugi obrazek renderowany był z DOF'em, którego wcale nie było widać... Jedyne co zauważyłem, to wielokrotnie dłuższy czas renderingu w stosunku do pierwszego obrazka... DOF dodałem później, w przeciągu parunastu minut w Photoshopie i uzyskałem taki efekt, o jaki mi chodziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yooshi Napisano 13 Czerwiec 2005 Share Napisano 13 Czerwiec 2005 calkiem niezle, ale za ostre odbicie, no i przedewszystkim za mocne... to odbite okno daje wrazenie, jakby srubka byla conajmiej wielkosci tego odbitego okna... Za to srubki zrobione swietnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 druga z prawej śróbka nie załamuje odbić i wygląda jak by była przezroczysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 na początek pytanie: wzorowałes sie na obrazku z galerii 3dsmax5 ? i teraz uwagi: modele OK, materiały - odbicia powinny być rozmyte, oswietlenie - za ciemno pod srubkami. pierwszy kadr lepszy, na drugim za dużo pustego miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 No mi sie podoba bardzo fajny materiał sróbek tylko troszke za bardzo sie odbija ale ogolnie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 wydaje mi sie ze cien pod srobkami powinien byc mocniejszy a material srobki bardziej rozmyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość delu Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 na początek pytanie: wzorowałes sie na obrazku z galerii 3dsmax5 ? Raczej nie, choć wiele razy przeglądałem obrazki z galerii 3dsmax5. Musiało mi coś zapaść w pamięci :-) Tak ogólnie, to zrobiłem dawno, dawno sam model śrubki, a parę dni temu nadałem (bardzo prosty) materiał i pokombinowałem z ustawieniami renderowania. Stwierdziłem, że jest trochę za pusto, więc dodałem jeszcze parę kopii i jakoś je tam "porozrzucałem"... :-) Wyszło jak wyszło. Dopiero potem zdecydowałem się to tutaj wrzucić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitekkkk Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 spoko tylko mniejsze odbicia. no chyba że to srubki najlepszej jakości chromowane itd :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WToreK Napisano 14 Czerwiec 2005 Share Napisano 14 Czerwiec 2005 no chyba że to srubki najlepszej jakości chromowane :DDD Ode mnie nie uslyszysz w tym wypadku nic nowego - wady zostaly wymienione :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keisim Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 Świetne śróbki, niczym prawdziwe:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 ......nie no fajnie wykonane .... .;].... ale tak z drugiej strony: też żeś se temat do modelowania wynalazł ;]... jak dla mnie mało ambitny temat....dobrze wykonany ale......wiesz takich "śróbków" to już tysiące powstało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi