Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Śrubki


Gość delu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Jest to mój pierwszy post w Galerii. Mam nadzieję, że moje "Śrubki" się Wam spodobają.

Sam model wykonałem jakieś pół roku temu, jak nie wcześniej... Dwa dni temu wziąłem się w końcu za próby z materiałami i renderowanie. Nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc wyszło jak wyszło...

Czekam na Waszą krytykę oraz wszelkie opinie.

 

Dołączam dwie siatki. Na jednej widać jakiś błąd, który musiałem przeoczyć?! Nie poprawiałem go, bo zauważyłem go dopiero po wykonaniu renderów :) (wcześniej nie przyglądałem się siatce - skupiłem się na renderowaniu).

 

Praca przy użyciu: 3dsmax, Brazil, Photoshop. Ilość trójkątów w jednej śrubce ~ 55 tys.

 

sruby_final1.jpg

 

sruby_final2.jpg

 

Siatki:

Siatka 1

Siatka 2

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zgadzam się z wszystkim, a szczególnie z tym, że niektóre śrubki wyglądają jak zwierciadełka... :-)

Nie będę jednak zmieniał już tej pracy, bo uważam ją za skończoną w takiej formie, w jakiej jest w tej chwili. I tak jestem zadowolony z tego, jak to wszystko wyszło, bo to same początki z Brazilem...

Zdobyłem troszkę doświadczenia. Na przykład uświadomiłem sobie, że nie warto w niektórych przypadkach stosować Depth of Field, bo się nie opłaca. Drugi obrazek renderowany był z DOF'em, którego wcale nie było widać... Jedyne co zauważyłem, to wielokrotnie dłuższy czas renderingu w stosunku do pierwszego obrazka... DOF dodałem później, w przeciągu parunastu minut w Photoshopie i uzyskałem taki efekt, o jaki mi chodziło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek pytanie: wzorowałes sie na obrazku z galerii 3dsmax5 ?

 

i teraz uwagi: modele OK, materiały - odbicia powinny być rozmyte, oswietlenie - za ciemno pod srubkami.