Gość delu Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Witam wszystkich! Jest to mój pierwszy post w Galerii. Mam nadzieję, że moje "Śrubki" się Wam spodobają. Sam model wykonałem jakieś pół roku temu, jak nie wcześniej... Dwa dni temu wziąłem się w końcu za próby z materiałami i renderowanie. Nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc wyszło jak wyszło... Czekam na Waszą krytykę oraz wszelkie opinie. Dołączam dwie siatki. Na jednej widać jakiś błąd, który musiałem przeoczyć?! Nie poprawiałem go, bo zauważyłem go dopiero po wykonaniu renderów :) (wcześniej nie przyglądałem się siatce - skupiłem się na renderowaniu). Praca przy użyciu: 3dsmax, Brazil, Photoshop. Ilość trójkątów w jednej śrubce ~ 55 tys. Siatki: Siatka 1 Siatka 2 Pozdrawiam!
Baldack Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 pierwszy lepiej:] drugi gorszy:P w tym pierwszym chyba te odbicia sa za duze/za ostre... ale mimo wszystko:) fajne:P
slayer2004 Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 No bardzo mi się podoba . Dokładne wykonanie i materiały dobre .
Hindus Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 model luz, ale szaderki nie bardzo - za duży reflect, za mała chropowatośc powierzchni.
AGmakonts Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Model - respekt Materiał - klapa Jak byś użył choćby tych hindusowskich shaderów to był by świetny render
akon Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 Ładnie i realistycznie to wyszło. Może trochę odbice za duże na tej jednej śrubce na 1 obrazku. Ale to drobiazg.