Napisano 13 Czerwiec 200519 l Witam wszystkich! Jest to mój pierwszy post w Galerii. Mam nadzieję, że moje "Śrubki" się Wam spodobają. Sam model wykonałem jakieś pół roku temu, jak nie wcześniej... Dwa dni temu wziąłem się w końcu za próby z materiałami i renderowanie. Nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc wyszło jak wyszło... Czekam na Waszą krytykę oraz wszelkie opinie. Dołączam dwie siatki. Na jednej widać jakiś błąd, który musiałem przeoczyć?! Nie poprawiałem go, bo zauważyłem go dopiero po wykonaniu renderów :) (wcześniej nie przyglądałem się siatce - skupiłem się na renderowaniu). Praca przy użyciu: 3dsmax, Brazil, Photoshop. Ilość trójkątów w jednej śrubce ~ 55 tys. Siatki: Siatka 1 Siatka 2 Pozdrawiam!
Napisano 13 Czerwiec 200519 l pierwszy lepiej:] drugi gorszy:P w tym pierwszym chyba te odbicia sa za duze/za ostre... ale mimo wszystko:) fajne:P
Napisano 13 Czerwiec 200519 l model luz, ale szaderki nie bardzo - za duży reflect, za mała chropowatośc powierzchni.
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Model - respekt Materiał - klapa Jak byś użył choćby tych hindusowskich shaderów to był by świetny render
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Ładnie i realistycznie to wyszło. Może trochę odbice za duże na tej jednej śrubce na 1 obrazku. Ale to drobiazg.
Napisano 13 Czerwiec 200519 l Zgadzam się z wszystkim, a szczególnie z tym, że niektóre śrubki wyglądają jak zwierciadełka... :-) Nie będę jednak zmieniał już tej pracy, bo uważam ją za skończoną w takiej formie, w jakiej jest w tej chwili. I tak jestem zadowolony z tego, jak to wszystko wyszło, bo to same początki z Brazilem... Zdobyłem troszkę doświadczenia. Na przykład uświadomiłem sobie, że nie warto w niektórych przypadkach stosować Depth of Field, bo się nie opłaca. Drugi obrazek renderowany był z DOF'em, którego wcale nie było widać... Jedyne co zauważyłem, to wielokrotnie dłuższy czas renderingu w stosunku do pierwszego obrazka... DOF dodałem później, w przeciągu parunastu minut w Photoshopie i uzyskałem taki efekt, o jaki mi chodziło...
Napisano 13 Czerwiec 200519 l calkiem niezle, ale za ostre odbicie, no i przedewszystkim za mocne... to odbite okno daje wrazenie, jakby srubka byla conajmiej wielkosci tego odbitego okna... Za to srubki zrobione swietnie...
Napisano 14 Czerwiec 200519 l druga z prawej śróbka nie załamuje odbić i wygląda jak by była przezroczysta
Napisano 14 Czerwiec 200519 l na początek pytanie: wzorowałes sie na obrazku z galerii 3dsmax5 ? i teraz uwagi: modele OK, materiały - odbicia powinny być rozmyte, oswietlenie - za ciemno pod srubkami. pierwszy kadr lepszy, na drugim za dużo pustego miejsca
Napisano 14 Czerwiec 200519 l No mi sie podoba bardzo fajny materiał sróbek tylko troszke za bardzo sie odbija ale ogolnie git.
Napisano 14 Czerwiec 200519 l wydaje mi sie ze cien pod srobkami powinien byc mocniejszy a material srobki bardziej rozmyty.
Napisano 14 Czerwiec 200519 l na początek pytanie: wzorowałes sie na obrazku z galerii 3dsmax5 ? Raczej nie, choć wiele razy przeglądałem obrazki z galerii 3dsmax5. Musiało mi coś zapaść w pamięci :-) Tak ogólnie, to zrobiłem dawno, dawno sam model śrubki, a parę dni temu nadałem (bardzo prosty) materiał i pokombinowałem z ustawieniami renderowania. Stwierdziłem, że jest trochę za pusto, więc dodałem jeszcze parę kopii i jakoś je tam "porozrzucałem"... :-) Wyszło jak wyszło. Dopiero potem zdecydowałem się to tutaj wrzucić.
Napisano 14 Czerwiec 200519 l spoko tylko mniejsze odbicia. no chyba że to srubki najlepszej jakości chromowane itd :D
Napisano 14 Czerwiec 200519 l no chyba że to srubki najlepszej jakości chromowane :DDD Ode mnie nie uslyszysz w tym wypadku nic nowego - wady zostaly wymienione :]
Napisano 1 Styczeń 200619 l ......nie no fajnie wykonane .... .;].... ale tak z drugiej strony: też żeś se temat do modelowania wynalazł ;]... jak dla mnie mało ambitny temat....dobrze wykonany ale......wiesz takich "śróbków" to już tysiące powstało...