ad_2000 Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Witam !!! Jak znam zycie ( a chyba juz znam ) To mnie pojedziecie ze ten temat juz byl nie raz , ok !!! ale do rzeczy chodzi o to aby barierka byla przezroczysta ale nie zalamywala obiektow ktore sa zania. Na zalaczonym obrasku widac o co mi chodzi ( barierka na poziomie zero) Juz robie z tego doktorat ( pomimo ze nie jestem alfa i ameba w tym temacie ) Prosze o pomoc.
MaGuu Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 A to nie powinna być przypadkiem mapa opacity?? VRayMtl > (W Maps) Opacity > Wstawiasz tam jakąś bitmapę jednolitego koloru (Jeżeli chcesz aby widac było ze cos tam stoi a obiekty za tym sie nie załamywały to wstawiasz poprostu jakąś delikatnie szarą bitmapkę - odcień szarości decyduje o tym ile będzie widać :D ) No i to chyba tyle :]
SansSerif Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Juz robie z tego doktorat ( pomimo ze nie jestem alfa i ameba w tym temacie ) oi chyba jesteś amebą ;D Obiekt musi mieć grubość, czyli zrób szyby tak jakby były w rzeczywistości.
SansSerif Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 wystarczy IOR 1 dac Nie zawsze albo w przypadku vraya wręcz przeciwnie. IOR 1 powoduje bugi. W ogóle ior we vrayu sux.
Bobby_digital Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 jakie bugi ? i niby czemu ? to IOR 1.001 juz nie bedzie powodowal bugow ? :)
ad_2000 Napisano 18 Czerwiec 2005 Autor Napisano 18 Czerwiec 2005 Bobby_digital mistrz !!! dzieki dziala jak nalerzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się