Napisano 18 Czerwiec 200519 l Od dawna planuje już zrobić mały pakiet materiałów z mapami normalnych gdzie elemantem docelowym dla nich byłby TurboSquid. A to dlatego :P że musze w końcu jakoś uzbierać na nowy monitor i wymienić aktualny (14 lat przebiegu, max.rozdz.:800/600 przy 56Hz, 14" - khe... rozumiecie). Tak więc wrzucam tutaj pierwszą teksturę w ramach kontroli jakości. Jeżeli coś nie zmieni moich planów to za jakiś czas może pokaże i inne próbki. Kilka danych o obiekcie: Ilość trójkątów: 12 Ilość trójkątów obiektu źródła: 641000 Color map 1024/1024 Specular Level map 1024/1024 Normal map 1024/1024 Liczę na konstruktywną krytykę Pozdrawiam!
Napisano 18 Czerwiec 200519 l hmm ale co tu krytykowac dla mnie to oteksturowany box :D jelsi mam byc szczery to nic ciekawego :] tu sa te normale ? :) pozdro
Napisano 18 Czerwiec 200519 l Musze przyznać że ta NM troche drętwo wygląda, pozatym texturka to tez najwyższych lotów nie jest, mogłeś jakieś zadrapania na krawędziach dać i oczywiście nie na wszystkie ściany tą samą. Średnio ni nie ciekawie
Napisano 18 Czerwiec 200519 l hmm ale w sumie na boxa normale pakowac to tak troche nijak sie ma, daj je na jakies ambitniejsze modeliki
Napisano 19 Czerwiec 200519 l dretwo, nie dretwo na turbo... i tak kupia :) . CI kolesie z usa to lamusy , i wydaja $$ bo im sie nie chec robic! :) . serio.
Napisano 19 Czerwiec 200519 l ...hej co sie czepiacie boxa ... ?? tematem topiku jest textura , akurat zrobiona na prostą ściane wiec box do prezenatacji moze byc ...normal mapa i specular jest ok , są detale jest efekt wypukłosci , świeci sie tam gdzie ma sie świecić , natomiast leży color mapa ... szaro bura nieciekawa ... bump nie załatwi wszystkiego , wez pomiksuj jakies ciekawsze metale , dodaj occlusion na overlay'u a dodatkowe otarcia i zadrapnia mozesz na specularze zrobic ...i ogladnij sobie texturki z dooma 3 :)...i moglbys pokazac cale texturki to mozna by cos konkretniejszego napisac ... ps. myslicie ze na turbosquid mozna realnie zarobic ?? zawsze mam jakies watpliwosci jak widze te internetowe banki modeli i textur ...miał juz ktos moze doswiadczenie z czyms takim ??
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Autor Sympathetic >> Chyba mnie do końca nie zrozumiałeś; ja pokazuję tutaj tekstury a nie geometrię. AGmakonts >> Jak na razie mam jednen materiał, później pokaże coś więcej. Kurt_Hectic >> :) wiem i dlatego to robie. Ty też tam sobie dorabiasz może? Spinoza >> Masz rację muszę ostro tutaj popracować nad kolorem ... i nad resztą (ale tutaj nie mam zamiaru za dużo zmieniać) warstw tak jak mówią i inni. :)Oczywiście, że bym pokazał teksturki, ale nie jeżeli maja iść na sprzedaż :):) Ja niedawno spróbowałem sił na TurboSquid i nie zawiodłem się :D Kakrotto13 >> No właśnie, to tylko box ;) Dzięki wszystkim za komentarze Pozdrawiam!
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Kolor mapa trochę siadła ale normalne bez zarzutu. Jak dla mnie- mucha nie siada
Napisano 20 Czerwiec 200519 l "Oczywiście, że bym pokazał teksturki, ale nie jeżeli maja iść na sprzedaż" to cos po niej popisz tak aby nie dalo sie jej przerobic ,ale tez tak by nie tracila formy ;](formy - w sensie zeby ja dalej bylo widac ;D)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto