PAINbringer Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 Od dawna planuje już zrobić mały pakiet materiałów z mapami normalnych gdzie elemantem docelowym dla nich byłby TurboSquid. A to dlatego :P że musze w końcu jakoś uzbierać na nowy monitor i wymienić aktualny (14 lat przebiegu, max.rozdz.:800/600 przy 56Hz, 14" - khe... rozumiecie). Tak więc wrzucam tutaj pierwszą teksturę w ramach kontroli jakości. Jeżeli coś nie zmieni moich planów to za jakiś czas może pokaże i inne próbki. Kilka danych o obiekcie: Ilość trójkątów: 12 Ilość trójkątów obiektu źródła: 641000 Color map 1024/1024 Specular Level map 1024/1024 Normal map 1024/1024 Liczę na konstruktywną krytykę Pozdrawiam!
Łukasz Burnet Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 hmm ale co tu krytykowac dla mnie to oteksturowany box :D jelsi mam byc szczery to nic ciekawego :] tu sa te normale ? :) pozdro
AGmakonts Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 Musze przyznać że ta NM troche drętwo wygląda, pozatym texturka to tez najwyższych lotów nie jest, mogłeś jakieś zadrapania na krawędziach dać i oczywiście nie na wszystkie ściany tą samą. Średnio ni nie ciekawie
Łukasz Burnet Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 hmm ale w sumie na boxa normale pakowac to tak troche nijak sie ma, daj je na jakies ambitniejsze modeliki
kurt_hectic Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 dretwo, nie dretwo na turbo... i tak kupia :) . CI kolesie z usa to lamusy , i wydaja $$ bo im sie nie chec robic! :) . serio.
spinoza Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 ...hej co sie czepiacie boxa ... ?? tematem topiku jest textura , akurat zrobiona na prostą ściane wiec box do prezenatacji moze byc ...normal mapa i specular jest ok , są detale jest efekt wypukłosci , świeci sie tam gdzie ma sie świecić , natomiast leży color mapa ... szaro bura nieciekawa ... bump nie załatwi wszystkiego , wez pomiksuj jakies ciekawsze metale , dodaj occlusion na overlay'u a dodatkowe otarcia i zadrapnia mozesz na specularze zrobic ...i ogladnij sobie texturki z dooma 3 :)...i moglbys pokazac cale texturki to mozna by cos konkretniejszego napisac ... ps. myslicie ze na turbosquid mozna realnie zarobic ?? zawsze mam jakies watpliwosci jak widze te internetowe banki modeli i textur ...miał juz ktos moze doswiadczenie z czyms takim ??
PAINbringer Napisano 20 Czerwiec 2005 Autor Napisano 20 Czerwiec 2005 Sympathetic >> Chyba mnie do końca nie zrozumiałeś; ja pokazuję tutaj tekstury a nie geometrię. AGmakonts >> Jak na razie mam jednen materiał, później pokaże coś więcej. Kurt_Hectic >> :) wiem i dlatego to robie. Ty też tam sobie dorabiasz może? Spinoza >> Masz rację muszę ostro tutaj popracować nad kolorem ... i nad resztą (ale tutaj nie mam zamiaru za dużo zmieniać) warstw tak jak mówią i inni. :)Oczywiście, że bym pokazał teksturki, ale nie jeżeli maja iść na sprzedaż :):) Ja niedawno spróbowałem sił na TurboSquid i nie zawiodłem się :D Kakrotto13 >> No właśnie, to tylko box ;) Dzięki wszystkim za komentarze Pozdrawiam!
RK Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Kolor mapa trochę siadła ale normalne bez zarzutu. Jak dla mnie- mucha nie siada
Kakrotto13 Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 "Oczywiście, że bym pokazał teksturki, ale nie jeżeli maja iść na sprzedaż" to cos po niej popisz tak aby nie dalo sie jej przerobic ,ale tez tak by nie tracila formy ;](formy - w sensie zeby ja dalej bylo widac ;D)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się