darkelf Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 Dzisiaj sobie tak zrobilem czlowieczka w lowpoly... no coz, 390facow, jeszcze bez tekstury, bo tego nie umiem robic :((. Po wynikach testow kupie sobie tablecik to moze cos wykombinuje :). No ale na razie pokazuje ile jest:
RadX Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 Spoko ludzik. W Kryszytałach Lorien marzy mi się olbrzymia scena batalistyczna w grze (nie intrze czy wcześniej wyrenderowana) i będziemy musieli używać właśnie postaci o takiej wadze by nie miała wymagań AMD64 3GHz
Dr. eA Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 czy low poly przypadkiem nie robi sie na trojkatach?
Petrik Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 heh wlasnie zobaczylem ze ten human jest w poly. on ma 390 polygonow a nie facow.
Pablo Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 ludzik fajny...tak jak mowili wczesniej daj mu paluszki...oraz nosek i przynajmniej oczodoly... Andrea- to zalezy od engine gry :) pozdr
darkelf Napisano 4 Czerwiec 2003 Autor Napisano 4 Czerwiec 2003 panowie, panowie :). A tak ma 390 facow, czyli 390 trojkatow nie kwadratow. Kwadratow byloby 2x mniej :). To prawda ze modele lowpoly robi sie na trojkatach, bo wszystko sie robi na trojkatach :). A ja sobie zrobilem na poly ale to i tak moge przeksztalcic w mesh i bedzie prawie to samo :). btw, polygon counter liczy trojkaty nie kwadraty? Z tego co testowalem to chyba tak :).
Pablo Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 darkelf...nawet jak podzielsz sobie polygony na face\'y to i tak Ci nie zmieni ilosci trojkatow :))) pozdr P.S> co do renderowania i podawania ilosci face\'ow..to tak jak mowisz nie inaczej \":)))
darkelf Napisano 4 Czerwiec 2003 Autor Napisano 4 Czerwiec 2003 hmm, no tak dobrze mowicie, jest 2x wiecej facow :). To przez to, ze myslalem ze liczy poly jako 2 facy. Nawet sprawdzalem z planem, hmm, no nic. Rzeczywiscie postac ma 2x dokladnie 768 :). Dodam paluszki to dojdzie do 800, wie ktos ile ma limitu taki np. quake 3?
Pablo Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 hmmm nie wiem ile ma q3...ale przewaznie teraz takie srednie gierki maja ok 1500 face\'ow...a te lepsze np. UT2003 to do 3500 :) pzodr
Petrik Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 polygon counter liczy polygony (jak obiekt jest editable poly) i facy ( jak editable mesh ). facy to trojkaty, a poly to quake ma chyba cos w granicach 600 ale nie jestem pewien ( wiem ze srednio glowa z max detalami ma 150 )
Petrik Napisano 4 Czerwiec 2003 Napisano 4 Czerwiec 2003 nie, quake 3. modele maja po 600 - 700 scianek ( te szczegolowe ).
darkelf Napisano 5 Czerwiec 2003 Autor Napisano 5 Czerwiec 2003 czesc! dorobilem palce, jeszcze troche niewymodelowane, ale chcialem sprawdzic ile bedzie facow... 888 to troche duzo :(. No nic, jeszcze sprobuje jakis optymalizacji. I jeszcze niedlugo jakas teksture walne, ale to juz chyba na wipie :).
Petrik Napisano 5 Czerwiec 2003 Napisano 5 Czerwiec 2003 i palce chyba ciut za krotkie. popraw kciuk.
darkelf Napisano 5 Czerwiec 2003 Autor Napisano 5 Czerwiec 2003 1. Ja tego do gry nie robie, a co do animowania tego czegos, to nie mysle, ze bedzie to taki kolosalny problem :). Moze byc troche trudno, ale od czego jest slice :). Zawsze moge troche przebudowac siatke. Pozatym to bylo takie przetestowanie jak mi pojdzie w lowpoly :). I jeszcze jedno, wydaje mi sie ze dobrze wywazone paint weights mogloby takim czyms sensownie poruszyc :). Bo niby jak robili animacje postaci w np. q1. A co do nadgarstkow, to troche jeszcze nad ta dlonia popracuje :).
darkelf Napisano 5 Czerwiec 2003 Autor Napisano 5 Czerwiec 2003 czesc! a to czemu moge miec problemy? przeciez zrobie z tego 3ds i mam w gierce np.
darkelf Napisano 6 Czerwiec 2003 Autor Napisano 6 Czerwiec 2003 czesc! chodzi ci o podzial typu reka oddzielna, noga oddzielna itd ? Taki efekt byl widoczny w Morrowindzie np, nie wiem jak z innymi grami.
darkelf Napisano 6 Czerwiec 2003 Autor Napisano 6 Czerwiec 2003 a co do 3dsa to tak strzelilem, nie znam sie na tym :), nie wiem co by bylo dobre :).
darkelf Napisano 6 Czerwiec 2003 Autor Napisano 6 Czerwiec 2003 hmm, rozumiem... wiec chodzi o takie podzielenie modelu, ze w zaleznosci ktora czesc dostanie dzieje sie cos innego... ale nie jest to oddzielenie modelu doslowne, czyli osobno reka tylko taki podzial na poziomie tego mdla. hmm, nawet fajne ale nie wiesz czy to duzo pamieci zzera/potrzebne jest do tego duzo wiecej pamieci/itp(czy nie lepiej byloby zrobic postac ze zwyklymi bonesami)?
darkelf Napisano 6 Czerwiec 2003 Autor Napisano 6 Czerwiec 2003 o, i mozesz przeslac tego viewera to zobacze jak to zrobic ewentualnie :). mail: [email protected] ps. robisz jakas gre, jestes w cos zaangazowany? bo widze, ze duzo umiesz :D[piwo]
darkelf Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 hm, wiec jednak cchodzi o cos ala morrowind. :) Ale moj model zawsze mozna podzielic tak, jak mowisz, mysle ze nie byloby z tym duzo problemu :). i dzieki za viewery i modele :).
Petrik Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 aleksandrze moglbys mi podeslac tez ten viewer ???
Dr. eA Napisano 10 Czerwiec 2003 Napisano 10 Czerwiec 2003 To ja sie do kolejki podlacze:) Albo wyslij mi i wrzuce na server;) Ciekawe rzeczy tu wypisujecie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się