Jump to content

Human :).


darkelf

Recommended Posts

Dzisiaj sobie tak zrobilem czlowieczka w lowpoly... no coz, 390facow, jeszcze bez tekstury, bo tego nie umiem robic :((. Po wynikach testow kupie sobie tablecik to moze cos wykombinuje :).

No ale na razie pokazuje ile jest:

 

human-1.psd.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Spoko ludzik.

W Kryszytałach Lorien marzy mi się olbrzymia scena batalistyczna w grze (nie intrze czy wcześniej wyrenderowana) i będziemy musieli używać właśnie postaci o takiej wadze by nie miała wymagań AMD64 3GHz

Link to comment
Share on other sites

panowie, panowie :). A tak ma 390 facow, czyli 390 trojkatow nie kwadratow. Kwadratow byloby 2x mniej :).

To prawda ze modele lowpoly robi sie na trojkatach, bo wszystko sie robi na trojkatach :). A ja sobie zrobilem na poly ale to i tak moge przeksztalcic w mesh i bedzie prawie to samo :).

btw, polygon counter liczy trojkaty nie kwadraty?

Z tego co testowalem to chyba tak :).

Link to comment
Share on other sites

darkelf...nawet jak podzielsz sobie polygony na face\'y to i tak Ci nie zmieni ilosci trojkatow :)))

 

pozdr

 

P.S>

co do renderowania i podawania ilosci face\'ow..to tak jak mowisz nie inaczej \":)))

Link to comment
Share on other sites

hmm, no tak dobrze mowicie, jest 2x wiecej facow :). To przez to, ze myslalem ze liczy poly jako 2 facy. Nawet sprawdzalem z planem, hmm, no nic. Rzeczywiscie postac ma 2x dokladnie 768 :).

Dodam paluszki to dojdzie do 800, wie ktos ile ma limitu taki np. quake 3?

Link to comment
Share on other sites

polygon counter liczy polygony (jak obiekt jest editable poly) i facy ( jak editable mesh ).

 

facy to trojkaty, a poly to

 

quake ma chyba cos w granicach 600 ale nie jestem pewien ( wiem ze srednio glowa z max detalami ma 150 )

Link to comment
Share on other sites

czesc!

dorobilem palce, jeszcze troche niewymodelowane, ale chcialem sprawdzic ile bedzie facow... 888 to troche duzo :(. No nic, jeszcze sprobuje jakis optymalizacji. I jeszcze niedlugo jakas teksture walne, ale to juz chyba na wipie :).

 

human-2.psd.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Ja tego do gry nie robie, a co do animowania tego czegos, to nie mysle, ze bedzie to taki kolosalny problem :).

Moze byc troche trudno, ale od czego jest slice :). Zawsze moge troche przebudowac siatke.

Pozatym to bylo takie przetestowanie jak mi pojdzie w lowpoly :).

I jeszcze jedno, wydaje mi sie ze dobrze wywazone paint weights mogloby takim czyms sensownie poruszyc :). Bo niby jak robili animacje postaci w np. q1.

 

A co do nadgarstkow, to troche jeszcze nad ta dlonia popracuje :).

Link to comment
Share on other sites

hmm, rozumiem... wiec chodzi o takie podzielenie modelu, ze w zaleznosci ktora czesc dostanie dzieje sie cos innego...

ale nie jest to oddzielenie modelu doslowne, czyli osobno reka tylko taki podzial na poziomie tego mdla. hmm, nawet fajne ale nie wiesz czy to duzo pamieci zzera/potrzebne jest do tego duzo wiecej pamieci/itp(czy nie lepiej byloby zrobic postac ze zwyklymi bonesami)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy