darkelf Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 Dzisiaj sobie tak zrobilem czlowieczka w lowpoly... no coz, 390facow, jeszcze bez tekstury, bo tego nie umiem robic :((. Po wynikach testow kupie sobie tablecik to moze cos wykombinuje :). No ale na razie pokazuje ile jest: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 fajny, dorob mu palce u rak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 Spoko ludzik. W Kryszytałach Lorien marzy mi się olbrzymia scena batalistyczna w grze (nie intrze czy wcześniej wyrenderowana) i będziemy musieli używać właśnie postaci o takiej wadze by nie miała wymagań AMD64 3GHz Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 Przypomina mi statuetkę OSCARA ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. eA Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 czy low poly przypadkiem nie robi sie na trojkatach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 heh wlasnie zobaczylem ze ten human jest w poly. on ma 390 polygonow a nie facow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 ludzik fajny...tak jak mowili wczesniej daj mu paluszki...oraz nosek i przynajmniej oczodoly... Andrea- to zalezy od engine gry :) pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 4, 2003 Author Share Posted June 4, 2003 panowie, panowie :). A tak ma 390 facow, czyli 390 trojkatow nie kwadratow. Kwadratow byloby 2x mniej :). To prawda ze modele lowpoly robi sie na trojkatach, bo wszystko sie robi na trojkatach :). A ja sobie zrobilem na poly ale to i tak moge przeksztalcic w mesh i bedzie prawie to samo :). btw, polygon counter liczy trojkaty nie kwadraty? Z tego co testowalem to chyba tak :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 darkelf...nawet jak podzielsz sobie polygony na face\'y to i tak Ci nie zmieni ilosci trojkatow :))) pozdr P.S> co do renderowania i podawania ilosci face\'ow..to tak jak mowisz nie inaczej \":))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 4, 2003 Author Share Posted June 4, 2003 hmm, no tak dobrze mowicie, jest 2x wiecej facow :). To przez to, ze myslalem ze liczy poly jako 2 facy. Nawet sprawdzalem z planem, hmm, no nic. Rzeczywiscie postac ma 2x dokladnie 768 :). Dodam paluszki to dojdzie do 800, wie ktos ile ma limitu taki np. quake 3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 hmmm nie wiem ile ma q3...ale przewaznie teraz takie srednie gierki maja ok 1500 face\'ow...a te lepsze np. UT2003 to do 3500 :) pzodr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 polygon counter liczy polygony (jak obiekt jest editable poly) i facy ( jak editable mesh ). facy to trojkaty, a poly to quake ma chyba cos w granicach 600 ale nie jestem pewien ( wiem ze srednio glowa z max detalami ma 150 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 To chyba Q2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 4, 2003 Share Posted June 4, 2003 nie, quake 3. modele maja po 600 - 700 scianek ( te szczegolowe ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 5, 2003 Author Share Posted June 5, 2003 q2 ma 300-350 :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 5, 2003 Author Share Posted June 5, 2003 czesc! dorobilem palce, jeszcze troche niewymodelowane, ale chcialem sprawdzic ile bedzie facow... 888 to troche duzo :(. No nic, jeszcze sprobuje jakis optymalizacji. I jeszcze niedlugo jakas teksture walne, ale to juz chyba na wipie :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted June 5, 2003 Share Posted June 5, 2003 Troszkę za grube nadgarstki ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 5, 2003 Share Posted June 5, 2003 i palce chyba ciut za krotkie. popraw kciuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 5, 2003 Author Share Posted June 5, 2003 1. Ja tego do gry nie robie, a co do animowania tego czegos, to nie mysle, ze bedzie to taki kolosalny problem :). Moze byc troche trudno, ale od czego jest slice :). Zawsze moge troche przebudowac siatke. Pozatym to bylo takie przetestowanie jak mi pojdzie w lowpoly :). I jeszcze jedno, wydaje mi sie ze dobrze wywazone paint weights mogloby takim czyms sensownie poruszyc :). Bo niby jak robili animacje postaci w np. q1. A co do nadgarstkow, to troche jeszcze nad ta dlonia popracuje :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 5, 2003 Author Share Posted June 5, 2003 czesc! a to czemu moge miec problemy? przeciez zrobie z tego 3ds i mam w gierce np. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 6, 2003 Author Share Posted June 6, 2003 czesc! chodzi ci o podzial typu reka oddzielna, noga oddzielna itd ? Taki efekt byl widoczny w Morrowindzie np, nie wiem jak z innymi grami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 6, 2003 Author Share Posted June 6, 2003 a co do 3dsa to tak strzelilem, nie znam sie na tym :), nie wiem co by bylo dobre :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 6, 2003 Author Share Posted June 6, 2003 hmm, rozumiem... wiec chodzi o takie podzielenie modelu, ze w zaleznosci ktora czesc dostanie dzieje sie cos innego... ale nie jest to oddzielenie modelu doslowne, czyli osobno reka tylko taki podzial na poziomie tego mdla. hmm, nawet fajne ale nie wiesz czy to duzo pamieci zzera/potrzebne jest do tego duzo wiecej pamieci/itp(czy nie lepiej byloby zrobic postac ze zwyklymi bonesami)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 6, 2003 Author Share Posted June 6, 2003 o, i mozesz przeslac tego viewera to zobacze jak to zrobic ewentualnie :). mail: [email protected] ps. robisz jakas gre, jestes w cos zaangazowany? bo widze, ze duzo umiesz :D[piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 7, 2003 Author Share Posted June 7, 2003 hm, wiec jednak cchodzi o cos ala morrowind. :) Ale moj model zawsze mozna podzielic tak, jak mowisz, mysle ze nie byloby z tym duzo problemu :). i dzieki za viewery i modele :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 7, 2003 Share Posted June 7, 2003 aleksandrze moglbys mi podeslac tez ten viewer ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. eA Posted June 10, 2003 Share Posted June 10, 2003 To ja sie do kolejki podlacze:) Albo wyslij mi i wrzuce na server;) Ciekawe rzeczy tu wypisujecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now