DraB Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Ktos mi wytlumaczy o co w tym chodzi? Po klikam te cyferki i nie moge zajarzyc :)
Marcin Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 kazdy polygon ma swoją grupe smoothowania ... np ... jesli kilka polygonow ma taką samą grupe to są one wygładzone ... stworz np. sphere ... i editable poly ... zaznacz jeden polygon i ustaw jej inny numer smoothing groups... odrazu zauwazysz ze sie rozni od innych i nie jest tak jak by polaczony ... powienienes zajazyc o co chodzi
VGT Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 kazdy polygon ma swoją grupe smoothowania ... Moze to zdanie bym ciut sprecyzowal, gdyz wedlug mnie moze byc źle zrozumiane ;) Sa 32 grupy SG, kazdy polygon moze nie nalezec do zadnej (choc wtedy w sumie nie wiem jak algorytm SG reaguje), moze nalezec do jednej grupy SG, ale tekze dwóch, trzech, lub wszystkich grup. A reszta, dokladnie jak Marcin napisał - jeśli sąsiadujące polygony którąkolwiek grupę SG mają wspólną, przejście między nimi jest gładkie
Shogun 3D Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 O, to mi bardzo pomoże, bo nie wiedziałem, ze jednemu poly można przypisać kilka smoothing groups. To mi nieziemsko pomoże. Juppiiiii!!!! :D :D :D WIELKIE DZIĘKI!!!
Rekomendowane odpowiedzi