mort Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 z góry mówię że niegdy nie miałem z rhino do czynienia, pytam za znajomego; muszę wyeksportować nurbsową siatkę z maxa do rhino i tam ją zagęścić. czy jest to możliwe, jeśli tak to jak (proszę o wytłumaczenie jak ciężko kapującemu :P) z góry dzięki pozdrawiam!
AGmakonts Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Przy eksporcie do 3ds. możesz wybrać iliśc poly zato jeśli do igs. (jak źle napisałem to bijcie) to będziesz miał taką w maxie jak w rhino
mort Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 czy to znaczy ze jeśli ekspotuję do 3ds to mogę mieć siatkę zapisaną z większą ilością poly niż w maxie?(na przykład jeśli w maxie mi komp już nie wyrabia siatki :P)
SansSerif Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 wyeksportować nurbsową siatkę z maxa do rhino i tam ją zagęścić a po co? zagęszczenie nurbsa isoparami? to wiąże się z przebudowaniem powierzchni zazwyczaj na gorsze.
polka dot Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 zagęszczenie nurbsa isoparami? to wiąże się z przebudowaniem powierzchni zazwyczaj na gorsze raczej nie chyba ze o czym inym mowisz > zaznaczasz objekt > F3 > i tam masz gestosc siatki wskaznik no i jak go podwyzszasz to siatka sie poprostu dzieli na kwadraty ale nie przebudowuje powierzchni wogole, no i tez za bardzo nie wiem po o to jest ;)
mort Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 ee..a w którym to programie? max czy rhino, bo ja potrebujęw rhino zagęścić..
SansSerif Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 heh potrzebujesz ale nie wiesz o co biega :P Jeżeli przez zagęszczenie rozumiesz zwiększenie triangulation w viewporcie rhino to wejdź w tools>options>mesh>custom i pobaw się parametrami. Jeżeli jednak chodzi Ci o zwiększenie ilości isoparm w samym nurbsie to uzyj "rebuild" wpisując z lini poleceń.
polka dot Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 albo zaznaczasz objekt > F3 > i tam masz gestosc siatki wskaznik no i jak go podwyzszasz to siatka sie poprostu dzieli na kwadraty ;P
mort Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 ok wielkie dzięki, sprawdzimy jak to w praktyce wyjdzie :) pozdrawiam!
SansSerif Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 rzaznaczasz objekt > F3 > i tam masz gestosc siatki wskaznik no i jak go podwyzszasz to siatka sie poprostu dzieli na kwadraty ale nie przebudowuje powierzchni wogole w rhino? ja pod f3 mam defaultowo ustawione properties
SansSerif Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 aaa to trzeba było mówic że chodzi o isocurve density w properties obiektu :D
Bzyku Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 wiesz Sens hym pewnie nawet i tak nie bedzie wiedzial co robi i poco bo ja np. niemam nawet najmniejszego pojecia po jaką cholere dowalac wiecej punktow czy isocurv i tak to nic nie zmieni w obiekcie a tymbardziej isocurvy a zmiana degree czy punktow w obiekcie przez rebuldowanie powierzchni moze a nawet zmieni ksztalt
mort Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 problem w tym, ze obiekt będzie eksportowany z maxa do formatu .stl po czym urucomiony na rhino i tam zagęszczony, potem znów do stl i na maszynkę która potrzebuje jak najgęstrzej siatki...
Bzyku Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 no i widzisz sam nie wiesz czego chcesz :) widzisz musisz zmeshowac obiekt = wklepujesz w linie komend "mesh" i tu ustawiasz w detailed controls co trzeba jak ma isc do STLa to max edge lenght musi miec wmiare niska wartosc zaleznie od wielkosci obiektu do sceny czy ustawienia sceny no niewazne i nie 0 bo to znaczy wylaczone ;). min tez mozna podwyzszyc a wsumie to tez zalezy od obiektu i jego ksztaltu ps.a zageszczony to moze byc soczek
mort Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 dzięki, sorki ze tak dupę truję, ale ja rhino na oczy nie widziałem :p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się