Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, powodzenia przy pracy.

 

Scenka będzie przedstawiała pojazd trochę w stylu "Nabuchodonozora" z Matrixa. Będą pewne podobne cechy, ale generalnie postaram się zrobić dużo innowacji. Z samej nazwy - Scooter wynika że będzie to pojazd o wiele lżejszy i bardziej opływowy. Poza tym zasada działania napędu będzie inna. Do końca nie wiem jaki będzie efekt końcowy, ale napewno nie będą to jakieś wyładowania elektryczne.

Sądze, że sama koncepcja ustali w trakcie wstępnego dodawania efektów, więc kto wie co z tego wyjdzie...

 

English version for jury:

The first concept was to make a Matrix stylised vehicle with those "lightning engines". But I changed my plans. Scooter becomed a light scouting vehicle, fast, streamlined and elegant. It was a main idea during this project - to make it look like "Maybach Of War".

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Załączam render próbny. Mniej więcej przedstawia ogólny kształt pojazdu. To mało skomplikowany model, jeszcze wiele się w podstawowym kształcie zmieni. Jak model osiągnie stadium dość zaawansowane to dodam jakieś otoczenie i sensowne oświetlenie...

Napisano

Przepraszam z nieaktywność, ale borykałem się z oporem software-u (winda). Najwyraźniej nie chce współpracować...

Załączam nowy render, mam nadzieję, że nie tak niewyraźny jak pierwszy.:rolleyes: Jest to model ślizgacza, narazie bezbronny, ale wszystko w drodze. Za pare dni wrzuce renderek w jakimś otoczeniu. Rozważam zrobienie częściowo zniszczonego kanału, jakieś gruzy, pogięta blacha + brudna woda. Ogólnie ciemno, a reflektory pojazdu rozświetlają pewne fragmenty sceny. Zobaczę jak to będzie wstępnie wyglądało, i się zdecyduje czy ma to tak wyglądać.

Napisano

w niektórych miejscach powinienes pozagęszczać siatke, bo po meshsmoothie się robi taki za bardzo obły, ale zapowiada sie fajnie

masz jakies referki czy wszystko z głowy robisz?

i jak poprzednicy dołączam sie do prosby o siatke :) (ale bez wygładzania)

Napisano

Nareszcie reakcja na wasze prośby. Dwie siatki jednostronne od góry i od dołu. Trochę kiepskie, ale lepszego widoku i tak nie znalazłem:confused:

Napisano

Załączam prototyp silnika. Zastąpi te cylindry po bokach. Narazie kształt strugi to test, będe go dostosowywał do powierzchni nad którą będzie się unosił ślizgacz, ale najpierw muszę ją zrobić...

Napisano

Zrobiłem se wakacje, ale kompa na szczęście udało mi się wziąć:D. Nie musiałem przerywać prac, ale trochę mnie spowolniła przesiadka na Mental Ray-a i trochę się męczyłem z globalnym oświetleniem i efektami kaustycznymi. Na chwilę obecną zamieszcze render bez iluminacji i kaustyków. Z góry sorki za jakość jpg.

Od 21 też przerwa na wyjazd, tym razem bez kompa:(.

Napisano

Rzeczywiście trochę przypomina... Ta sama koncepcja napędu. Odszedłem od poprzedniej, bo materiał który zastosowałem do tej strugi był "niepoliczalny". Ale ja lece w 90% na meshsmooth więc różnice będą...

Co do otoczenia to jestem w kropce. Komp raczej nie udźwignie już czegoś ciekawego. Narazie chcę skończyć sam model i wszystkie dodatki do niego, a jak starczy czasu to i otoczenie się zrobi.

Napisano

Dość długo nie wysłałem żadnego przykładu postepu prac... Musze to nadrobić...

Nowości: otoczenia nie będzie... niepoliczalne było. W związku z tym próbuje jakoś uatrakcyjnić obrazekl w 2d. Trochę dynamiki wprowadzam... Jeszcze dodatkowe rozmycie z poziomu 2d (wirniki rozmyte oczywiście w 3d) no i więcej tych równoległoboków:) Trochę pracy z tym jeszcze będzie ale jak dla mnie wygląda nawet nieźle...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności