Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow model kuli.

Normalnie poly, poly kolego ! A co do przezroczystości to nie wiem jaki to ma sens, ale jakis materiał ustawic na przezroczystosc dac na max i git bedzie.

Napisano

5 minut to przesada... co to jest zrobić cylinder i poprzestawiać kilka vertexów

Napisano

jeszcze lofta dalo by sie zrobic, spline line, circle musi pujsc po linii i tu mozesz modulowac wielkosc kolka na kazdym z segmentow badz progow :)

Napisano

Po co poly i loft. To najszybciej sie robi linią + lathe. Robisz pół przekroju wzdłużnego, dodajesz modyfikator i przechodzisz na gizmo i ustawiasz jak ci pasuje

Napisano

ehh moze temat by tak zmienic na np "pocisk" bo "kula" to troche smiesznie brzmi

 

a co do modelu to nie latwoej zrobic cylinder , zweldowac konce , pare razy uzyc exctrude i bevel ?

Napisano
  Kakrotto13 napisał:
a co do modelu to nie latwoej zrobic cylinder , zweldowac konce , pare razy uzyc exctrude i bevel ?

to już napisał xeav :P

no i fakt 5 minut to za dużo - trochę przesadziłem :P

Napisano

ale tu jest dużo różnych metod do modelowanie jednego objektu, a tak poważnie to chyba już nic ci nowego cie poradze

Napisano

co do przezroczystosci to musisz nadac obiektowi kolor w zakladce difuse albo jakiej tam chcesz a pozniej zmienic wartosc "OPACITY"

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności