Napisano 30 Czerwiec 200519 l Pozostawiłem poprzedni model i zacząłem robić sobie takie oto autko, oceniajcie i doradzajcie, ale to są dopiero początkowe etapy, zacząłem wczoraj wieczorem, ale teraz pójdzie już dużo szybciej, bo mam nowe fotki.
Napisano 30 Czerwiec 200519 l JEDYNY prosty element a przynajmniej tak wyglada to prog :) doradzam nauke spokojuz jakas joge albo chwile medytacji nie bedziesz sie juz tak spieszyl lepiej wolniej a lepiej
Napisano 30 Czerwiec 200519 l Autor próg jest prosty, bo nadnim najwięcej siedziałem, ale postaram się zwolnić, bo rzeczywiście troche przesadziłem
Napisano 30 Czerwiec 200519 l wygląda troche jak z plasteliny hmmm... ardeni zastanów się: pojazd z plasteliny, odpowiednie shaderki, materiały, ładna scenka na stole roboczym. to by ecale nie był taki zły pomysł. no i co najważniejsze jakaś odmiana po tych wszystkich Audi TT itp. :)
Napisano 30 Czerwiec 200519 l 2 na 10 , to teraz się zdołowałem, ale nic, nie poddam się. tak trzymaj
Napisano 30 Czerwiec 200519 l blagam nie schrzan za bardzo tego bo to naprawde piekny samochod.. musisz popracowac troche nad ukladaniem siatki i pocwicz ze smoothem, w zasadzie to tutaj jest tak duzo do poprawy ze warto by to zaczac od nowa, no ale chyba malo komu sis chce ;) nizej zamieszczam taka prowizorke co by warto zmienic, masz bardzo malo zrobione dlatego nie za wiele ci mozemy pomoc, jak bedziesz mial wiecej bedzie nam szlo z tym znacznie latwiej... 1: rob tego typu elementy osobno, nie ma sensu wyciagac tych polygonow z glownej bryly 2: caly tyl jest tak zchrzaniony ze nie mialem sily zaznaczac co warto zmienic ;) zacznij tyl od nowa
Napisano 30 Czerwiec 200519 l Autor tył to robiłem tak aby był, bo w referkach nic nie było konkretnego widać i dla tego jest tak do d**y. EAX wielkie dzięki zrobie go lepiej i dopiero pokaże screeny, a co do tych extrudoanych elementów to pooglądałem sobie fotki i wydaje mi się, że tak będzie najlepiej, bo są one w jednej bryle z resztą nadwozia, ale się zobaczy
Napisano 30 Czerwiec 200519 l model fajny, troche błędów w modelowaniu, ale to przecież WIP. ocen użytkowników nie bierz sobie za bardzo do serca, ja na początku miałem pełno irytujących pytań do moich modeli ;-)) pozdrawiam
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor następne screeny, jak tak dalaj pujdzie to niedługo zaczne robić koło, ale teraz czekam na porady związanie z maską
Napisano 1 Lipiec 200519 l o kole narazie nie mysl :) no teraz to juz dobrze jest idziesz w dobrym kierunku tylko cos ta maska taka falujaca aha i na tym screenie gdzie masz siatke paskudnie wyglada jeden vertex a od niego piec lini!! to mosisz poprawic (jesli tego jeszcze nie zrobiles) pozdro
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor co do tej maski to ona naprawde tak wygląda, ale na różnych fotkach jest różnie pokazana , bo chyba było dużo wersji nadwozia tego auta, a co do koła to też troche przesadziłem
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor następne screeny, macie jakieś informacje dotyczące tego jak zrobić ładny lakier, z vrayem?
Napisano 2 Lipiec 200519 l te pobokach wloty powietrza czy co to jest jest strasznie krzywe :) pozdro
Napisano 19 Lipiec 200519 l Autor Żeby nie było, że się obijam, podaje renderki, które zrobiłem po powrocie z wakacji.Czy jest jakiś rodzaj światła, który dawałby podobny efekt do skylighta, ale szybciej się renderował w vray'u, bo zaczynam się zastanawiac nad lakierem? Sorki, że nie ma kilku poprzednich renderów, ale chyba xthost.info ma jakieś problemy ( obrazków mi nie szkoda, ale xthost miał 30 mg )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto