Napisano 1 Lipiec 200519 l hey witam i co kto tam chce. Mój pomysł to mysz która rozbraja pułapkę na myszy przy pomoy szlifierki kątowej wykonam go mam (nadzieję) w blenderze. Pasował by on i do drugiego tematu ale tu chyba lepiej. Chcę w tym projekcie poćwiczyć teksturowanie, które nie jest moją najmocniejszą stroną. Mam nadzieję że wyjdzie wmiarę realistycznie a jak nie to przerobię na kreskówkę zobaczymy zresztą. no a tu konspekt http://img295.imageshack.us/my.php?image=tak00010ok.jpg
Napisano 1 Lipiec 200519 l tak tak również witam, pomysł z jajem (jak już kolega tweety zauważył ;) ) i zarazem ciekaw :) powodzenia w realizacji
Napisano 1 Lipiec 200519 l ale mysia dziura nie jest tak wielka jak to przedstawiłeś, pozdrawiam i życze powodzenia
Napisano 1 Lipiec 200519 l pomysl fajny, mam nadzieje ze w ostatecznej wersji pojawi sie tez tak duzy kawal sera:D, w koncu pracka z jajem wiec i proporcje ostro zachwiane moga byc
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor w sumie to nie wiem czy nie zienię pierwotnego nastawienia i niepójdę bardziej w kreskówkę, mimo ze nienapotkałem jeszce trudności nie do przejścia, poprostu zobaczę co da lepszy klimat. A tu kilka renderów otoczeni, to bedą mysie narzędzia w pudełku od zapałek bedą one z tyłu więc mogą być low poly.
Napisano 1 Lipiec 200519 l dorób jej jeszcze piłę mechaniczną żeby mogła sobie dziury wycinać i kroić ser :)
Napisano 1 Lipiec 200519 l pudełko wymodeluj z cienszymi sciankami, i nie tak boksowato (pudełka są zrobione ze zgiętych kartoników) kwadratowa rączka śrubokręta niewygodna chyba? ogólnie radze użyć opcji chamfer edges. nie robiłabym kreslówki, bo w kreskówce nie widać szczegółów modelu, kreskówkę można zrobić tak samo w paincie.
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor tak więc zwęższyłem ścianki bo faktycznie były za szerokie, no i poprawiłem ten śrubokręt. NIe ma piły łańcuchowej ale zrobiłem piłę zwyczjaną taką ręczną a z elektro narzedzi bedzie szlifierka katowa.Tu mam pytanie do moderatora mianowicie czy moge postępy pracy pokazywać na innych serwisach mianowicie na blenderowni, poniewaz nie robię w maxie i ewentualne pomyły użytkowników maxa nie zawsze sa mozliwe do wykonania a n a blenderowni wszyscy robią w blenderz i mogli by dawać również konkretne wskazówki
Napisano 2 Lipiec 200519 l pytałam już Leru, można dawać na inne fora, pod warunkiem że będzie wzmianka że to jest na ten konkurs. a gdyby tak jednak piłę tarczową? wyglądałaby groźniej od takiej mechanicznej.
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor No to do wyboru sa następują c elektro narzedzi piła łańcuchowa piła tarczowa i szlifierka ką towa, co chcecie najbardziej zobaczyć??
Napisano 4 Lipiec 200519 l Autor jako iz jadę na diałkę pracę zostana opóxnionę więc zamieszczam wszystko codo tej pory zrobiłem
Napisano 4 Lipiec 200519 l jakoś nie przejżałam mechanizmu pułapki, tym bardziej podziwiam myszę. jestem pozytywnie zaskoczona, po tych pierwszych śrubokrętach myślałam że będzie gorzej.
Napisano 4 Lipiec 200519 l Taka rada: jeśli koniecznie musisz renderowac w internalu z AO to zwieksz ilosc sampli do powiedzmy 8,9 ale bardziej wydajne przy takim renderowaniu jest uzywanie Yafray'a z GI i z metoda Full i jakoscia cienia najmniejsza
Napisano 10 Lipiec 200519 l Autor spidi ty naprawdę jestes taki głupi żeby na rendery próbne ustawiać 9 sampli?? No nic nie robie tego jescze w yafku bo nie ustawiałem jeszcze swiateł i się nie bawiłem w to jeszcze teraz jestem na etapie modelowania. I jak tak dalej pójdzie na nim zostanę bo wyjeżdzam na 2 tygodnie a nic nie zrobiłem ostyatnio.
Napisano 29 Lipiec 200519 l Autor Proszę o skasowanie mojego wątku wyofuję się z bitwy. Twardy dysk i płyta glowna do wymany więc nie mam kompa na długo:(
Napisano 29 Lipiec 200519 l jezeli chcesz skasowac watek, skasuj pierwszego posta, ale zastanow sie nad tym dobrze, moze jeszcze ci sie uda :-) w kazdym badz razie szkoda, szkoda bo pomysl byl calkiem fajny