Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc

 

to co zamieszczam to samo gi jest wiec nie przerazcie sie tymi rozjasnieniami bo to odbicia directa, chodzi o zacieki w rogach wszystkich.. probowalem baaardzo wielu ustawien ale zawsze to samo

 

render na irradiance + light map, ale to wina lajtmapy nie jest bo z qmc bylo to samo, irr na high nawet bardziej podrasowany

 

mam zaznaczone check sample visibility

 

cala hala to jeden obiekt tyle ze sciany sa plaskie czyli 2D nie zadne boxy ale niesadze zeby to przez to bylo..

 

big%20raw%20gi.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

juz mu mowilem ze to zapewne wina modelu ...

 

kome - tak jak pisalem ... daj Shell modifier z jakas tam wartoscią zeby extrudowalo na zewnątrz i powinno byc ok

 

a Kome jest w cafe i nie da ci modelu :> zapomnial napisac :P

Napisano
juz mu mowilem ze to zapewne wina modelu ...

 

kome - tak jak pisalem ... daj Shell modifier z jakas tam wartoscią zeby extrudowalo na zewnątrz i powinno byc ok

 

buuull szit :]

 

 

...

018bl.jpg

 

029ex.jpgsetup4sz.jpg

Napisano

u mnie czasem to wlasnie powodowalo te zacieki ...

 

nie zaszkodzio sprobowac ... poza tmy juz mi mowil ze testowal z roznymi modami interpolation type ...

 

tez bym musial obejzec scene ...

 

tylk oze u ciebie jest max rate -3 ... takie problemy wlasnie pojawialy sie przy maxrate 0 lub -1 ... i przy wyzszych wartosciach hsph ...

 

zobaczymy co tam kome nadziwił ;]

 

ps. po linku "from file" z irradiance mapy wnioskuje ze masz burdel na dysku :>

Napisano

serif, czemu tak duizo inter samples dajesz ? wtedy jest bardziej rozmazane GI , chyba.

 

chyba wiem co jest przyczyna tych baboli. za niskie subdivs vraylightow z wlaczonym store with irradience map. tylko nie bijcie jesli sie myle :)

Napisano

subdv w vraylightach to tylko wartosc odpowiadajaca za jakosc area shadow ..

 

w przypadku store with irradiance to samo swiatlo jest przeliczane ze strony irradiance wiec to tez byla by wina irradiance mapy ;]

Napisano
serif, czemu tak duizo inter samples dajesz ? wtedy jest bardziej rozmazane GI , chyba.

 

nie chyba tylko na pewno :)

zwiększając interpolation samples rozmywa się własnie to co jest u kome w rogach. niestety traci się na jakości i wszystko lata ale wyższe ustawienia gi (min/max) powoduja jeszcze większe babole i z 4 minut render wydłuża się do 4 godzin pomimo tego że scena jest prawie pusta. a i tak finalnie efekt nie będzie nigdy idealny bo zastosowany we vrayu engine nie potrafi robić ładych cieni od swiatła odbitego. jedynym rozwiązaniem jest ppt podobne do mechanizmu maxwella ale to sie wiąże z długimi czasami.

Napisano
6 min .... :>

 

czyli zakładając że miałbyś 3ghz i renderował tą sama scenę w tej samej rozdziałce, czas wydłuża się prawie trzykrotnie a przy scenie z większą ilością elementów, materiałami i dodatkowymi światłami wydłuży się jeszcze bardziej.

Napisano

http://members.lycos.co.uk/komedsg/szit/szit.rar

 

macie to i katujcie a teraz poczytam wasze posty

 

EDIT

 

jak sie chwalicie to pokaze to samo ale nie gi

 

big-ps.jpg

 

troche przez psa sie popsulo ale ciul

 

wiec co do vraylightow to nie ma tam ani jednego, tylko skylight i 1 direct.

co do malych i duzych interp to wiem co to i jak wplywa na czas ale wlasnie pracuje nad ladnymi cieniami gi znosny czas chociaz jak widac nie wychodzi i tu wspomniany ppt bylby idealnym rozwiazaniem ale nie na moim sprzecie

 

pozdrarwiam

aha na tym troche rozmazalem zacieki w psie

Napisano

hmm

 

miales cholernie maly sample radius przy malej ilosci light cache subdv.

 

moim zdaniem to bylo powodem tych bugów ...

 

u mnie wszystko gra ...

 

szit.jpg

Napisano
a tam jest incremental add w irr ustawione, nierozumiem czemu ?

 

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

 

bosz ... kome ... ciamajdo :P

Napisano

jeju no niechcacy :P haha

 

mniejsza o to juz mi pomogliscie dzieki a tu drugi problem odnosnie ppt, robie sobie render tam iles subdvs 5000 mniejsza o to no i tak sie robi 2 h no i mam z 5 kresek rendera i ok no to ide spac wstaje rano a tu niespodzianka, wszyskie kreski zniknely tak jakby nawet nie zaczal a obrazek stoi tak jakby sie zatrzymal render, oto rezultat po 5h, powinno byc lepiej, ale obrazek stoi, zawsze to mam po kilku h liczenia ppt, wie ktos o co chodzi?

 

dupas%20ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności