polka dot Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 czesc to co zamieszczam to samo gi jest wiec nie przerazcie sie tymi rozjasnieniami bo to odbicia directa, chodzi o zacieki w rogach wszystkich.. probowalem baaardzo wielu ustawien ale zawsze to samo render na irradiance + light map, ale to wina lajtmapy nie jest bo z qmc bylo to samo, irr na high nawet bardziej podrasowany mam zaznaczone check sample visibility cala hala to jeden obiekt tyle ze sciany sa plaskie czyli 2D nie zadne boxy ale niesadze zeby to przez to bylo..
SansSerif Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 omfg. 1:36? na czym? zapakuj model 3ds do załącznika to dam Ci ustawienia na minutę, dwie :D
polka dot Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 duron 600 :) troche przegiete tez dlatego ze dalem barzzdo wysokie ustawienia zeby sie tego pozbyc no ale sie nie udalo :)
Marcin Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 juz mu mowilem ze to zapewne wina modelu ... kome - tak jak pisalem ... daj Shell modifier z jakas tam wartoscią zeby extrudowalo na zewnątrz i powinno byc ok a Kome jest w cafe i nie da ci modelu :> zapomnial napisac :P
polka dot Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 nie mam modelu akurat pod reka Marcin jak bede w domku to sproboje to zobaczymy
SansSerif Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 juz mu mowilem ze to zapewne wina modelu ... kome - tak jak pisalem ... daj Shell modifier z jakas tam wartoscią zeby extrudowalo na zewnątrz i powinno byc ok buuull szit :] ...
Marcin Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 u mnie czasem to wlasnie powodowalo te zacieki ... nie zaszkodzio sprobowac ... poza tmy juz mi mowil ze testowal z roznymi modami interpolation type ... tez bym musial obejzec scene ... tylk oze u ciebie jest max rate -3 ... takie problemy wlasnie pojawialy sie przy maxrate 0 lub -1 ... i przy wyzszych wartosciach hsph ... zobaczymy co tam kome nadziwił ;] ps. po linku "from file" z irradiance mapy wnioskuje ze masz burdel na dysku :>
Bobby_digital Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 serif, czemu tak duizo inter samples dajesz ? wtedy jest bardziej rozmazane GI , chyba. chyba wiem co jest przyczyna tych baboli. za niskie subdivs vraylightow z wlaczonym store with irradience map. tylko nie bijcie jesli sie myle :)
Marcin Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 subdv w vraylightach to tylko wartosc odpowiadajaca za jakosc area shadow .. w przypadku store with irradiance to samo swiatlo jest przeliczane ze strony irradiance wiec to tez byla by wina irradiance mapy ;]
SansSerif Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 serif, czemu tak duizo inter samples dajesz ? wtedy jest bardziej rozmazane GI , chyba. nie chyba tylko na pewno :) zwiększając interpolation samples rozmywa się własnie to co jest u kome w rogach. niestety traci się na jakości i wszystko lata ale wyższe ustawienia gi (min/max) powoduja jeszcze większe babole i z 4 minut render wydłuża się do 4 godzin pomimo tego że scena jest prawie pusta. a i tak finalnie efekt nie będzie nigdy idealny bo zastosowany we vrayu engine nie potrafi robić ładych cieni od swiatła odbitego. jedynym rozwiązaniem jest ppt podobne do mechanizmu maxwella ale to sie wiąże z długimi czasami.
Marcin Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 ja tam tez nie wiem jak on to zrobil ;] kome poprostu ma taki luck ... a co dokladnie ten luck oznacza to sie zobaczy jak da scene ;]
Bobby_digital Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 widzisz, marcin z 20 inter samples wyrenderowal i bez baboli :) tylko ze nie ujawnil czasu.... pewnie 4h ;)
SansSerif Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 6 min .... :> czyli zakładając że miałbyś 3ghz i renderował tą sama scenę w tej samej rozdziałce, czas wydłuża się prawie trzykrotnie a przy scenie z większą ilością elementów, materiałami i dodatkowymi światłami wydłuży się jeszcze bardziej.
polka dot Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 http://members.lycos.co.uk/komedsg/szit/szit.rar macie to i katujcie a teraz poczytam wasze posty EDIT jak sie chwalicie to pokaze to samo ale nie gi troche przez psa sie popsulo ale ciul wiec co do vraylightow to nie ma tam ani jednego, tylko skylight i 1 direct. co do malych i duzych interp to wiem co to i jak wplywa na czas ale wlasnie pracuje nad ladnymi cieniami gi znosny czas chociaz jak widac nie wychodzi i tu wspomniany ppt bylby idealnym rozwiazaniem ale nie na moim sprzecie pozdrarwiam aha na tym troche rozmazalem zacieki w psie
Marcin Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 hmm miales cholernie maly sample radius przy malej ilosci light cache subdv. moim zdaniem to bylo powodem tych bugów ... u mnie wszystko gra ...
MaGuu Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Zaoszczędziłem trochę na czasie ale czy ładnie wyszło ?? http://xthost.info/maguu/schit.jpg
Bobby_digital Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 a tam jest incremental add w irr ustawione, nierozumiem czemu ? na single frame tez Ci takie babole wyskakuja ?? u mnie nie.
Marcin Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 a tam jest incremental add w irr ustawione, nierozumiem czemu ? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF bosz ... kome ... ciamajdo :P
polka dot Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 jeju no niechcacy :P haha mniejsza o to juz mi pomogliscie dzieki a tu drugi problem odnosnie ppt, robie sobie render tam iles subdvs 5000 mniejsza o to no i tak sie robi 2 h no i mam z 5 kresek rendera i ok no to ide spac wstaje rano a tu niespodzianka, wszyskie kreski zniknely tak jakby nawet nie zaczal a obrazek stoi tak jakby sie zatrzymal render, oto rezultat po 5h, powinno byc lepiej, ale obrazek stoi, zawsze to mam po kilku h liczenia ppt, wie ktos o co chodzi?
Marcin Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 no tez tak mam po jakims tam progresie pasek jak by znikł ... ale tak naprawde renderuje dalej ...
Bobby_digital Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 poprostu progress bar nie daje rady z taka iloscia sampli czy tam iloscia rays czy co kolwiek on tam zlicza :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się