Skocz do zawartości

Postać 2D : Elf


Navara

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu od...doslownie sekundy :)

Wysylam coś od siebie, tylko nie bijcie za mocno :) jestem amatorka :)

ta praca byla wykonana najpierw olowkiem a potem dlugopisem zelowym.

Za ok. 2 dni bede miala tablet i wtedy pokaze inne pracki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dziekuje wam :)

Te skrzydelka mialy byc male, ot taki sobie elfik,

rysuje zaledwie od 4 lat, od roku staram sie unikac mangi i rysowac bardziej realistyczne, chociaz i tak pewnie powiewa manga troche...

Staram sie dopracowywac swoja technike, mam nadzieje ze dzieki temu ze powiecie mi co moge zmienic, dojde do perfekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie cieszę ze unikasz mangi i uczysz się realistycznego rysowania:D ok.-->oczy za szerokie(powiewa mangą)..Dłonie za krótkie o ogólnie tułów przymały w stosunku do głowy(co też przypomina nadal mange) poćwicz proporcje ciała(pamiętaj ze całe ciało dorosłej osoby to 8x wysokość jego głowy)....jeśli chodzi o skrzydła to jeśli starasz się realistycznie je odzwierciedlić to 1)powinny być o wiele większe żeby mogły unieść tą postać 2)skrzydła tak jak reszta ciała jest ciałem żywym a więc potrzebuje tak jak każdy organizm pożywienia a pożywienie do każdej komórki doprowadza krew w żyłach....a wiec brakuje na skrzydłach (jeśli miały być one przezroczyste) drobnych żyłek..[polecam pooglądać skrzydełka owadów muszek os itd. teraz lato to łatwo:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie Dzieki Pa6LO! :)

Skrzydelka mialy byc male :) nie miala na nich latac ;)

Wlasnie to mi pozostalo po mandze, oczy, duze oczy., naprawde ciezko sie przerzucic, zaluje ze przez 3 lata rysowalam mange. Rece sa dluzsze bo ucielo mi rysunek ale nadal nie wystarczajaca dlugie, dloni nie widac :P