longer86 Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Witam, od niedawna interesuje się 3d maxem, postanowiłem zrobić samochód, który jednocześnie jest pierwszym modelem, za który sie zabrałem. Poczytałem kilka tutoriali, trafiłem także na tut. fiat 500 i na jego podstawie zabrałem sie do pracy. To co powstało może nie jest najlepsze, ale mimo to jak na pierwszy model (początki, czeka mnie jeszcze sporo pracy) to jestem zadowolony z efektów. Jestem otwarty na krytykę i będe wdzięczny za wytykanie błędów...
GRiPi Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 hmm sory ale po takim renderze nic nie widac. na tym etapie prac najlepiej tylko pokazuj siatke z viewportu, bo inaczej ciezko cokolwiek powiedziec:P
GRiPi Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 geste i krzywe to jak jasna cholera. wez mlotek i wyklep to!
hkropinski Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 no chyba to twój pierwszy model bo są błędy, nie jest ich wiele i możesz je poprawić. na miniaturce zaznaczyłem miejsca gdzie są największe błędy. porównywałem z tym autem - http://www.tardis.ed.ac.uk/~abr/pics/cars/picture_1.jpg. reszta jest ok, pozdrawiam
Muzzy Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Proponowałbym zajrzec do tego tutorialka, powinien Ci sie przydać http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=156460&page=1&pp=15 Życzę powodzenia :)
Hindus Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 ja będe wyrozumiały :] po 1 witamy na forum jakby co ;) po 2 w porównaniu z moim pierwszym modelem samochodu jaki próbowałem zrobić w maxie to to jest 3razy lepsze więc odpuszczam..po 3 - patrząc na siatke nie ma zbyt wielu bugów, staraj sie renderować i sprawdzaj gdzie odbicia zaczynają krzywo iśc , będziesz wiedział ze coś jest nie tak w tym miejscu :] powodzenia i czekam na updaty.
hkropinski Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 tak, hindus ma racje - w porównaniu z moim pierwszym modelem to to jest 2 razy leprze ;-))
longer86 Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 dzięki za odpowiedzi, jesteście bardzo wyrozumiali, tutorial napewno się przyda blueprinty mam te same, updaty będą ale nie wiem dokładnie kiedy bo remontuje pokój
longer86 Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 niestety brakuje czasu na modelowanie, ale w wolnych chwilach próbuje coś skrobać i to są skromne efektu dzisiejszej pracy(przy okazji chciałbym poinformować że zderzaki przedni jak i tylni oraz progi beda różniły się od tych, które występują w wersji seryjnej samochodu) btw mogę prosić o dokładniejsze wskazanie błędów, zaznaczonych na screenie, bo niezbyt wiem co mam poprawić :)
sikham Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 musisz popracować nad siatką troche wywalić zbędnych lini zwłaszcza z przodu połowa nadaje sie do wywalenia zwłaszcza tych pionowych jak patrzysz od przodu samochodu
chveti Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 na CGTALK.COM jest dobry tutorial jak zrobić nissana 300zx (boxmodeling) warto przejrzeć.
GRiPi Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 wiesz, praca z ms glownie polega na jak najprostszym zaznaczeniu zarysow modelu. tutaj wiecej poly bedzie tylko psulo efekt, bo raz ze na bank beda powodowac fale, a dwa ze trudniej bedzie ci cos ewentualnie edytowac. ogranicz sie do minimum :)
Leru Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 longer86 -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się