Napisano 7 Lipiec 200519 l Witam, od niedawna interesuje się 3d maxem, postanowiłem zrobić samochód, który jednocześnie jest pierwszym modelem, za który sie zabrałem. Poczytałem kilka tutoriali, trafiłem także na tut. fiat 500 i na jego podstawie zabrałem sie do pracy. To co powstało może nie jest najlepsze, ale mimo to jak na pierwszy model (początki, czeka mnie jeszcze sporo pracy) to jestem zadowolony z efektów. Jestem otwarty na krytykę i będe wdzięczny za wytykanie błędów...
Napisano 7 Lipiec 200519 l hmm sory ale po takim renderze nic nie widac. na tym etapie prac najlepiej tylko pokazuj siatke z viewportu, bo inaczej ciezko cokolwiek powiedziec:P
Napisano 8 Lipiec 200519 l no chyba to twój pierwszy model bo są błędy, nie jest ich wiele i możesz je poprawić. na miniaturce zaznaczyłem miejsca gdzie są największe błędy. porównywałem z tym autem - http://www.tardis.ed.ac.uk/~abr/pics/cars/picture_1.jpg. reszta jest ok, pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 200519 l Proponowałbym zajrzec do tego tutorialka, powinien Ci sie przydać http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=156460&page=1&pp=15 Życzę powodzenia :)
Napisano 8 Lipiec 200519 l ja będe wyrozumiały :] po 1 witamy na forum jakby co ;) po 2 w porównaniu z moim pierwszym modelem samochodu jaki próbowałem zrobić w maxie to to jest 3razy lepsze więc odpuszczam..po 3 - patrząc na siatke nie ma zbyt wielu bugów, staraj sie renderować i sprawdzaj gdzie odbicia zaczynają krzywo iśc , będziesz wiedział ze coś jest nie tak w tym miejscu :] powodzenia i czekam na updaty.
Napisano 8 Lipiec 200519 l tak, hindus ma racje - w porównaniu z moim pierwszym modelem to to jest 2 razy leprze ;-))
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor dzięki za odpowiedzi, jesteście bardzo wyrozumiali, tutorial napewno się przyda blueprinty mam te same, updaty będą ale nie wiem dokładnie kiedy bo remontuje pokój
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor niestety brakuje czasu na modelowanie, ale w wolnych chwilach próbuje coś skrobać i to są skromne efektu dzisiejszej pracy(przy okazji chciałbym poinformować że zderzaki przedni jak i tylni oraz progi beda różniły się od tych, które występują w wersji seryjnej samochodu) btw mogę prosić o dokładniejsze wskazanie błędów, zaznaczonych na screenie, bo niezbyt wiem co mam poprawić :)
Napisano 8 Lipiec 200519 l musisz popracować nad siatką troche wywalić zbędnych lini zwłaszcza z przodu połowa nadaje sie do wywalenia zwłaszcza tych pionowych jak patrzysz od przodu samochodu
Napisano 8 Lipiec 200519 l na CGTALK.COM jest dobry tutorial jak zrobić nissana 300zx (boxmodeling) warto przejrzeć.
Napisano 8 Lipiec 200519 l wiesz, praca z ms glownie polega na jak najprostszym zaznaczeniu zarysow modelu. tutaj wiecej poly bedzie tylko psulo efekt, bo raz ze na bank beda powodowac fale, a dwa ze trudniej bedzie ci cos ewentualnie edytowac. ogranicz sie do minimum :)
Napisano 8 Lipiec 200519 l longer86 -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto