Dr. eA Napisano 20 Czerwiec 2003 Napisano 20 Czerwiec 2003 Originally posted by Sylwiusz Originally posted by aNdREa Co do swiata Warhammera znam go calkiem niezle wiec jezeli czegos nie jestescie pewni piszcie:) Mam pytanko: jak rozwiazac sprawe czarow? Szkoda ze nie Whisperowales bo dopiero teraz zauwarzylem tego posta. W warhammerze istnieja 2 kategorie magii: w pierwszej sa magowie (czrodzieje, alchemicy), w drugiej kaplani (kaplani, druidzi). Inne osoby moga zostac tymczasowo obdarowane mocami magicznymi poprzez blogoslawienstwo. W skrocie: istnieje 8 klas magicznych: czarodzieje, dmonolodzy, elementalisci, nekromanci, alchemicy, kaplani, kaplani druidzcy. Konkrety: Kazda profesja magiczna podzielona jest na poziomy od 1 do 4. Postac poz. 1 moze rzucac czary tylko z poz. 1 a postac z poz. 4 moze rzucac czary z poz. 1,2,3,4. Alchemicy rzucaja czary poz. nizej niz sami sa (np alchemik poz. 3 moze rzucac czary z poz. 1,2). By czarowac trzeba miec umiejetnosc rzucanie czarow. Czarow trzeba sie uczyc. Zdolnosc rzucenia czaru zalerzy od posiadanych punktow magii. Jest cala tabelka kto ile dostaje punktow magii/poziom w zalerznosci od rasy i profesji. Poziom mocy to cecha okreslajaca maksymalna ilosc punktow magii. Wszyscy procz druidow odzyskuja PM poprzez sen lub medytacje. Druidzi musza wykonac dziesieciominutowy rytual w szczegolnym miejscu i czasie (w zwiazku z religia). 1h snu = 10% odzyskanych PM. Medytacja to 1 punkt/K6 tur (minut). Czesto do rzucenia czaru potrzebne sa specjalne skladniki. Kazdy punk pancerza wymusza zurzycie 1 punktu magii wiecej na dany czar by zostal rzucony. Jest jeszcze troche tych zasad, jezeli sa jakies pytania to proponuje je bardziej precyzowac, bo mnie juz palce bola:)
c00pa Napisano 21 Czerwiec 2003 Napisano 21 Czerwiec 2003 kiedy przewidujecie (jezeli przewidujecie) zakonczenie tego projektu ... pytam sie bo gdyby potrwalo to dluzej niz pol roku to chetnie odjebalbym jakies fajowe intro i ewentualnie wstawki jakies fajne oczywiscie wszystko w 3d (doswiadczenie mam bo na maxie od 4 lat dlubie). Niestety na razie nie moge sie przydac bo siedze w Londynie i na zycie zarabiam :( no coz taka polska zeczywistosc.. POZDROWY [piwo]
RadX Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 Pochwal się jakąś pracką. Nie mam pojęcia ile potrfają jeszcze pracę nad projektem ale trochę potrwają na pewno bo jesteśmy prawie na początku drogi a HI-POLY zajmiemy się na końcu więc daj znać jak będziesz mógł. POZDRÓW BIG-BENA :D [rotfl]
c00pa Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 heh londyn mi sie nie podoba wiec nie bede pozdrawial [rotfl] a moimi dzielami na razie nie moge sie podzielic bo zostawilem w domciu.:D:D:D I na pewno dam znac bo mnie to kreci jak cholera, fajnie fajnie ... POZDROWY [piwo]
dawid Napisano 27 Czerwiec 2003 Napisano 27 Czerwiec 2003 zgłaszam sie do teamu jako grafik 3d ze wstawkami 2d :)
RadX Napisano 27 Czerwiec 2003 Autor Napisano 27 Czerwiec 2003 KOLEJNY ZAJE..TY GRAFIK DOŁĄCZA DO NAS !! Zadania 3D będziesz dostawał od Pabla a jak chcesz zrobić coś 2D to do Phantoma.
Nekro Napisano 2 Lipiec 2003 Napisano 2 Lipiec 2003 Też bym się pisał, nie mam jednak szans, jestem średnim grafikiem i pewnie na niewiele się zdam ;/ Macie tutaj mój jedyny model w Low Ply ;/
Nekro Napisano 2 Lipiec 2003 Napisano 2 Lipiec 2003 Ta czacha składa się z 56 poly, textury oprucz oczu są mojej producki, w paint\'ku :P To moja klawiatura na której właśnie pisze. Robiłem ją jeszcze dziś (czwartek 01.03 ;) przez 22 min :) Jedyne co moge zaoferować to ciągły kontak, zapał i systematyczność :|
Nekro Napisano 2 Lipiec 2003 Napisano 2 Lipiec 2003 Jak chodzi o czarne rysy na klawiaturze - po prostu brudna ;P Pozdrawiam @ll :)[piwo][piwo]
Pablo Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Nekro kazdy grafik sie przyda :))) powiedz mi teraz w czym jestes najlepszy: -texturowanie -modelowanie postaci - j.w przedmiotow,obiektow - j.w domow - animacja
Nekro Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Najbardziej nadawał bym się do : - j.w przedmiotow,obiektow - j.w domow - animacji Jestem też MG, mógł bym pomóc przy wymyślaniu świata, questów itp. Chyba że to już oszlifowaliście. [mruga]
mrozik Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Jak już wcześniej napisalem w innym topicu o krysztalach chętnie pomoge w modelowaniu i texturowaniu - w celu ocenienia moich zdolności prosze odwiedzić www.mroz3d.z.pl Pozdrawiam Mrozik
Pablo Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 dajcie swoje namiary na gg....wtedy dostaniecie probne zadania czy bedziecie czy nie w teamie :) pozdr
mrozik Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Wystarczy kliknąć profile pod topiciem delikwenta aby zinwigilowac jego dane osobiste ale niech Ci będzie:) masz: GG 4855912
Barył Napisano 7 Lipiec 2003 Napisano 7 Lipiec 2003 tezbym sie przylaczyl...ale czy nie ejst juz za pozno??nio i niedlugo sie bitwa zacznie to bardizej do niej bym uwage przywiazal...i w sumie cienki jestem :P
boowa Napisano 8 Lipiec 2003 Napisano 8 Lipiec 2003 Wow RadX... ale się rozkręcacie - no cóz pogratulować jedynie należy i bedę miał Was na oku...... hehehe a jak spapracie mojego ulubionego Warhammera to naślę na was Demon Slayera ;) pozdrawiam [piwo]
RadX Napisano 8 Lipiec 2003 Autor Napisano 8 Lipiec 2003 Boowa witamy po dłuższej nie obecności [jupi] DzięX [piwo] nieźle dajemy czadu nie :D hihihi Doszli do nas wspaniali ludzie pewnie jeszczę inni dojdą no i żeśmy się rozwineli ogranizacyjnie :D cieszę się bardzo z tego. A jak tam twój (wasz) projekt ? Ruszył się trochę ? Pozdrawiam i życzę zdrówka :D [winko]
boowa Napisano 8 Lipiec 2003 Napisano 8 Lipiec 2003 HEH... ruszył, ruszył... może nie z tak wielką parą jak Wasz ale spoko...[piwo] jestem w trakcie rozmów z ludźmi od grafiki 3d, 2d, programistami no i mogę Ci się już pochwalić, że udało mi się \"wyżebrać\" kod źródłowy silnika Karma.... (ten sam, na którym jest zbudowany Unreal2 i UT2003)... no i trwają szkice, concept arty.... wszystko się toczy... narazie gdybyśmy mieli zaczynać to jest nas zbyt mało ale jak co to pomyślnie dogadaliśmy sprawę z Evermotion... (PENdzel, Gabi....) i studiem od efektów specjalnych filmowych theCreatives.... jak będziesz szukał pomocy to wiesz jak mnie znaleźć... pozdrawiam [piwo]
RadX Napisano 9 Lipiec 2003 Autor Napisano 9 Lipiec 2003 Originally posted by boowa HEH... ruszył, ruszył... może nie z tak wielką parą jak Wasz ale spoko...[piwo] jestem w trakcie rozmów z ludźmi od grafiki 3d, 2d, programistami no i mogę Ci się już pochwalić, że udało mi się \"wyżebrać\" kod źródłowy silnika Karma.... (ten sam, na którym jest zbudowany Unreal2 i UT2003)... no i trwają szkice, concept arty.... wszystko się toczy... narazie gdybyśmy mieli zaczynać to jest nas zbyt mało ale jak co to pomyślnie dogadaliśmy sprawę z Evermotion... (PENdzel, Gabi....) i studiem od efektów specjalnych filmowych theCreatives.... jak będziesz szukał pomocy to wiesz jak mnie znaleźć... pozdrawiam [piwo] EEE to nieźle aby do porzodu nie ;) A jak sprawy licencyne z Games Workshop stoją ? Dzięki, nie zapomnę [piwo] CHCIAŁBYM OGŁOSIĆ, ŻE OBECNY KRÓTKOTRWAŁY PRZESTUJ JEST SPOWODOWANY OKRESEM URLOPOWYM SCENARZYSTÓW :D
felav Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 Scenarzysta (felav) jest na miejscu - nowe zlecenia juz giorgione szykuje (concepty). Jest tez pelna lista przedmiotow które jeszcze są potrzebne: www.felav.republika.pl\\zad.htm Węc jeżeli wszyscy się spręrzą to pod koniec tygonia bedziemy mieli gotową karczmę Dialogi tez beda pod koniec tygodnia I jeszcze jedno czy ktos wie co sie dzieje z Dungalem?
Phantom Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 Originally posted by boowa HEH... ruszył, ruszył... może nie z tak wielką parą jak Wasz ale spoko...[piwo] jestem w trakcie rozmów z ludźmi od grafiki 3d, 2d, programistami no i mogę Ci się już pochwalić, że udało mi się \"wyżebrać\" kod źródłowy silnika Karma.... (ten sam, na którym jest zbudowany Unreal2 i UT2003)... no i trwają szkice, concept arty.... wszystko się toczy... narazie gdybyśmy mieli zaczynać to jest nas zbyt mało ale jak co to pomyślnie dogadaliśmy sprawę z Evermotion... (PENdzel, Gabi....) i studiem od efektów specjalnych filmowych theCreatives.... jak będziesz szukał pomocy to wiesz jak mnie znaleźć... pozdrawiam [piwo] hmm...bardzo to wszytko jest ciekawe...mam tylko nadzieje że orginał będe mógł kupić w sklepie nie za 159zł tylko za troche mniej :) mam pytko po co wam tak mocny silnik do tej gierki? Bo shczerze nie wiem czy to ma być RPG...czy jakieś wielkie action FPS :P jako gracz z wieeeloletnim starzem ostrzegam was że to nie grafika (nie w tak wielkim stopniu) wpłyta na grywalność ale sama fabuła oraz inwencja i innowacja twórców...jeżeli macie zamysł wypuszczenia tego na rynek to musicie się z tym właśnie liczyć...ja czymam kciuki za wasz projekt :)
boowa Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 Phantom - uspokoi Cie napewno to, że scenariusz pisały osoby wieloletnio zwiazane z polskim Fandomem, Mistrzowie Gry - zdobywcy pucharu Kalessina, Organizatorzy Konwentów RPG oraz ludzie związani z Hogshead Publishing - wydawcy Warhammera... i wspomne tylko, że narazie jest 60 stron maszynopisu scenariusza dokładnego, cały szkielet scenariusza, rys psychologiczny 12 postaci, mnóstwo szkiców.... no i pracujemy nad demo-reel na potrzeby producenckie... ale narazie tylko tyle moge powiedzieć... niedługo powstanie strona www.... a jeśli chodzi o silnik to tylko Karma jest w stanie wytrzymać np. Targowisko w Nuln :) a jeśli chodzi o koszt gry to jeszcze nawet o tym nie myslimy..... Sorki RadX, że wcinam Ci się na topic.... niedługo powstanie mój to sie zluzuje :) [piwo] pozdrawiam[piwo]
Phantom Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 no ja z miłą chęcią czekam na sajt o gierce :) ciekaw jestem jak wasza gra wygląda od strony 2D...ingame menu i inne takie :) pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się