krisstof Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Witam czy ktoś mi pomoże i poda przepis na texture aluminium [ bez zadnych odbić wystarczy ] jak na dołaczonym zdjęciu chodzi o te profile aluminiowe :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Ja tam nie widze zadnej tekstury, sam shader. Bez odbic? Chcesz zrobic shader metalu bez odbic? Napisz jeszcze pod jaki renderer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 VRAY: IOR: 1,44 Reflect: Bright Gloss: ,9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisstof Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 chodzi mi pod render v-raya.....odbić nie musi być bo takie aluminium ich aż tak nie ma ,Powyżej kolega pokazał ale nie rozumiem tych opisów [iOR: 1,44] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 obok reflecte masz pole IOR tam wstaw tą wartośc i zapoznaj się z tabela na vray.info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacry Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 oczywiście IOR jest potrzebne tylko wtedy gdy używane są odbicia typu fresnel:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisstof Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył? tam właśnie masz wszystko na obrazku, po prostu przepisz wartości Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisstof Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 tak robiłem pzepisałem wartości ,ale mam nadal w podglądzie materiału czarną "kule" Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 a podgląd materiału masz renderowany przy pomocy vray'a czy scanline'a? Spróbuj przypisać materiał do obiektów i wyrenderować scenę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisstof Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 a to gapa ze mnie fakt podgląd miałem na scanline ...:(... ok walcze z tym aluminium ,ale jakby ktoś miał gotowca to bardzo chętnie skorzystam z pomocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisstof Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 męczę i nie zabardzo mi to wychodzi , juz lepiej wygląda sam kolor difuse jak po prawej z domieszką niebieskiego po lewej dałem texture alu uvmap-box i mi tak to kiepsko wychodzi w dodatku jakieś brudne render w v-ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now