Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam czy ktoś mi pomoże i poda przepis na texture aluminium [ bez zadnych odbić wystarczy ] jak na dołaczonym zdjęciu chodzi o te profile aluminiowe :)

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja tam nie widze zadnej tekstury, sam shader. Bez odbic? Chcesz zrobic shader metalu bez odbic? Napisz jeszcze pod jaki renderer.

Napisano
  • Autor

chodzi mi pod render v-raya.....odbić nie musi być bo takie aluminium ich aż tak nie ma ,Powyżej kolega pokazał ale nie rozumiem tych opisów [iOR: 1,44]

Napisano
kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył?

tam właśnie masz wszystko na obrazku, po prostu przepisz wartości

Napisano
  • Autor

tak robiłem pzepisałem wartości ,ale mam nadal w podglądzie materiału czarną "kule"

Napisano

a podgląd materiału masz renderowany przy pomocy vray'a czy scanline'a?

Spróbuj przypisać materiał do obiektów i wyrenderować scenę.

Napisano
  • Autor

a to gapa ze mnie fakt podgląd miałem na scanline ...:(... ok walcze z tym aluminium ,ale jakby ktoś miał gotowca to bardzo chętnie skorzystam z pomocy

Napisano
  • Autor

męczę i nie zabardzo mi to wychodzi , juz lepiej wygląda sam kolor difuse jak po prawej z domieszką niebieskiego

po lewej dałem texture alu uvmap-box i mi tak to kiepsko wychodzi w dodatku jakieś brudne render w v-ray

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności